یکشنبه 18 فروردین 1398 - 16:19:09

همه چیز درباره ایونت ها و غرفه های نمایشگاه بیوتی ورد دبی 2019

معرفی ایونت های در حال اجرا

معرفی غرفه های محصولات در نمایشگاه بیوتی ورد

 

ایونت ها و غرفه های نمایشگاه بیوتی ورد دبی 2019


همان طور که در مقاله قبل نیز به آن اشاره کردیم، نمایشگاه بیوتی ورد دبی 2019، شما را در جریان تحولات جدید صنعت آرایش و زیبایی قرار می دهد. از جمله ویژگی های کلیدی این نمایشگاه می توان به آموزش، نمایش و عرضه محصولات توسط متخصصین و برندهای برتر جهان اشاره کرد. این ایونت ها شامل آرایش صورت، کاشت و طراحی ناخن، کوتاهی مو و ... هستند که در ادامه این مقاله از سایت رژلب به بررسی هر یک خواهیم پرداخت.


سرپرست ایونت ها: لورا پولکو، هیراستایلیست معروف


در صدر ایونت های نمایشگاه بین المللی بیوتی ورد دبی، نام لورا پولکو، هیراستایلیست مشهور به عنوان سرپرست به چشم می خورد. او که لیستی از مشتریان معروف مانند جیجی حدید، هایلی بالدوین و ... را در کارنامه کاری خود دارد، در پشت صحنه بسیاری از چهره های هالیوودی نیز نقش به سزایی ایفا کرده است. نام او در مجله های معروف ووگ، هارپر، ال و ... به ثبت رسیده و در بسیاری از تبلیغات جهانی همچون نایکی نیز نقش داشته است.


میزبانان نمایشگاه بیوتی ورد 2019 در دبی


نام های رزمین مانجی، کارشناس زیبایی، میزبان فشن شوهای مجله معروف بازار و همایش های لوکس و همچنین رامی نابیل کارآفرین مشهور، به عنوان میزبانان این همایش بزرگ معرفی شده اند.

 

شرکت کنندگان تایید شده در نمایشگاه بیوتی ورد 2019

 

بخش هیر استایلیست

بخش آرایش و پیرایش مو به عهده سیمون شاو که در زمینه مو بسیار قدرتمند عمل کرده است و همچنین زک کندال، بنیانگذار جوان و باتجربه در امور کوتاهی مو خواهد بود.


زیبایی در کسب و کار: بینش کارآفرینان صنعت زیبایی

دکتر لانا کشلان: موسس و مدیرعامل در مرکز پوست و زیبایی شیکاگو
ال جامی: بلاگر فعال در حوزه زیبایی و میکاپ آرتیست
رانا ساب: استایلیت و طراح مد
زینب الحسن: موسس رینه میچی
راکشر ملیک: مالک سالن های زیبایی

 

نمایشگاه بیوتی ورد دبی 2019

 

اجرای متد هیرکات و کوتاهی مو

متدهای کوتاهی مو توسط کریستینا پرینستورفر قابل اجرا است. او کار خود را از 15 سال پیش آغاز کرده و تاکنون به سطح بالایی از تجربه و مهارت دست یافته است.

آخرین تکنیک ها راجع به مو

آخرین تکنیک های مربوط به مو را با اجرای ماریا دولینگ و باسما فراماوی که هر دو از موسسین سالن های آرایشگاهی هستند، خواهید دید.


یکی از بخش های جذاب نمایشگاه بیوتی ورد دبی 2019، اجرای داستان شخصی در مورد زیبایی است که توسط یاسمین یوسری انجام می شود. یاسمین یک فشن استایلیست، بلاگر سبک زندگی و سخنگو است و در کار خود موفق می باشد.

اینفلوئنسرها

در بخش اینفلوئنسرها، اسامی ذیل به چشم می خورند.

دی محمود: تولید کننده محتوا و فعال در یوتیوب
تامارا جمال: مجری تلویزیون
حنا کارزای: مدل و اینفلوئنسر زیبایی
سیما کاواف: موسس مژه مصنوعی سیما کاواف

مستر کلاس آرایش

یکی از مهم ترین بخش های نمایشگاه بیوتی ورد که همه ساله مراجعه کنندگان زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کند، مستر کلاس های آرایشی است. در این بین نام پنج نفر از بهترین میکاپ آرتیست ها به چشم می خورد که رشو مالوترا، رولا بغدادی، شونا کندی، ریا تاپودوک و سلما ال سادنی از جمله آن ها هستند.

مستر کلاس استایلینگ

یاسمین یوسری که نام آن را در بخش پیش ذکر کرده بودیم را به یاد دارید؟ اگر قصد شما از رفتن به نمایشگاه بیوتی ورد، شرکت در کلاس های آموزشی مد و استایل است، خوب است بدانید که این بخش نیز توسط وی اجرا خواهد شد.


این مژده را به آقایان علاقه مند به زیبایی می دهیم که نمایشگاه فوق تنها مختص به خانم ها نیست و ایونت های مفیدی برای شما در نظر گرفته شده اند. راهنمای آقایان برای زیبایی و آراستگی روزانه، یکی دیگر از ایونت ها است که توسط رایجا باباوتا اجرا می شود.

نوآوری و تغییر در صنعت

اگر به دنبال تغییر و نوآوری در صنعت زیبایی خود هستید، بد نیست نظر چند موسس و بنیانگذار موفق در این زمینه را بدانید. در بین مدیران موفقی که شما را در این امر یاری می رسانند، نام یک شخص ایرانی یعنی سحر داوودی به چشم می خورد.

 

نمایشگاه بین المللی زیبایی در دبی

 

مراقبت از پوست و زیبایی

قطعا بدون بخش مراقبت از پوست، ایونت های نمایشگاه بیوتی ورد چیزی کم داشت. مهم ترین اصل زیبایی، داشتن پوست شفاف است که دست یافتن به آن را توسط مانال آموزش خواهید دید. وی کارشناس امور زیبایی در کلینیک دکتر کایلی است.

چگونه بارداری مفهوم جدیدی از زیبایی را به ارمغان می آورد؟

بسیاری از خانم ها بر این باور هستند که بارداری موجب از بین رفتن زیبایی پوست و چهره آن ها می شود. در این ایونت خلاف این باور به شما ثابت خواهد شد.

اهمیت رژیم غذایی، سلامت و ورزش بر زیبایی

زیبایی انسان تنها مختص به آرایش صورت و مو نیست؛ بلکه عوامل گسترده ای همچون رژیم غذایی، ورزش و سلامت روح و جسم را نیز در بر می گیرد. در این ایونت به طور کامل راجع به این اصل پرداخته خواهد شد.

اکستنشن مو

اکستنشن مو یکی دیگر از جنبه های زیبایی است که توانسته طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند. طی ایونتی که توسط آلوردس به اجرا در خواهد آمد، به طور کامل به این مبحث پرداخته خواهد شد.


بخش محصولات نمایشگاه بیوتی ورد دبی 2019


با مجموعه کاملی از محصولات آرایشی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد، پی به گستردگی این صنعت شگفت انگیز خواهید برد.

لوازم آرایشی و مراقبت از پوست

در این بخش، طیف گسترده ای از برندهای جهانی و رو به رشد لوازم آرایشی و مراقبتی به نمایش گذاشته شده است. به جرأت می توان گفت که این بخش یکی از هیجان انگیزترین بخش ها است و غرفه داران از آخرین محصولات و نوآوری های خود رونمایی می کنند. نماینده ایرانی برند بین المللی گریماس نیز در این بخش حضور به هم رسانیده و از لوازم آرایش و گریم حرفه ای خود رونمایی خواهد کرد. این مجموعه در سال 2013 نیز افتخار حضور در نمایشگاه Beautyworld  را داشته است. غرفه های محصولات آرایشی این امکان را دارند تا در حضور هزاران بازدید کننده از سراسر کشور به اجرای میکاپ بپردازند. چنانچه قصد حضور در نمایشگاه بین المللی بیوتی ورد دبی 2019 را دارید، می توانید از برند گریماس در غرفه C26 واقع در سالن 6 بازدید به عمل آورید.

 

نقشه غرفه محصولات نمایشگاه بیوتی ورد

 

مراقبت شخصی و بهداشت

این بخش، طیف وسیعی از محصولات مراقبت شخصی و لوازم بهداشتی اعم از مواد شوینده و مراقبت خانگی را تحت پوشش قرار می دهد. از جمله محصولاتی که در این غرفه به نمایش در خواهد آمد می توان به انواع صابون، خمیردندان، دستمال مرطوب، مواد شوینده و سایر محصولات بهداشتی اشاره کرد.

لوازم مورد نیاز برای مو و ناخن

کلیه محصولاتی که مربوط به آرایش و پیرایش موی سر و همچنین کاشت و طراحی ناخن می شود را می توان در این غرفه یافت. از جمله این محصولات می توان به انواع شامپو و نرم کننده، رنگ مو، انواع اکسسوری، انواع سشوار و اتو مو، فر کننده، انواع برس ها و شانه های حرفه ای، کلاه گیس و ... اشاره کرد.

عطریات

فرقی نمی کند که خالق انواع عطرها باشید، توزیع کننده یا حتی خرده فروش؛ در این بخش با انواع مختلفی از محصولات مربوط به عطر از جمله مواد اولیه، رایحه و ... از برندهای معتبر آشنا خواهید شد. از جمله محصولاتی که در این بخش قرار دارند می توان به روغن عطر، ترکیبات اولیه عطر، شمع های معطر، عطرهای مختص اتاق خواب و ... اشاره کرد.

محصولات طبیعی و ارگانیک

با توجه به افزایش تقاضای هر ساله برای محصولات ارگانیک و طبیعی، این بخش به سرعت در حال تغییر و رشد است و به روشی متداول برای زیبایی و سلامت شناخته می شود. در این غرفه می توانید آخرین تحولاتی که موجب تغییر در کسب و کارتان می شود را مشاهده نمایید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: