چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 - 23:17:32

آرایش و میکاپ به سبک عربی

آموزش آرایش عربی

معرفی بهترین میکاپ آرتیست کشور

 

آرایش به سبک عربی


همه ما مدل آرایش عربی را می شناسیم؛آرایشی غلیظ که توجه عمده آن روی چشم ها قرار دارد. استفاده از انواع رنگ ها در آرایش عربی مجاز بوده و خط چشم های بلند و سایه های اسموکی در آن بسیار رواج دارد. این مدل آرایش چشم موجب بزرگتر و درشت تر نشان دادن چشم ها نیز می شود که برای افراد دارای چشم های ریز بسیار مناسب می باشد. در ادامه قصد داریم شما را با این سبک آرایش بیشتر آشنا کنیم.


سبک آرایش عربی چیست؟


آرایش عربی دارای انواع مختلفی می باشد ، که هم می تواند بسیار تیره و تند باشد هم سطح متوسط و خفیف تر و هم ساده و ملایم تر . در کل این سه سطح هم از رنگبندی های تک رنگ و تیره می توان استفاده کرد و هم از رنگهای متنوع و مختلف مات و شاینی. اما در اقسا نقاط جهان سبک دبی را با رنگهای تند و تیره و شاینی می شناسند.
برای انتخاب هریک از انواع سبک دبی برای نوع چهره و فاصله چشم و ابرو و رنگ چشم و پوست مدل اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر فاصله چشم و ابروی مدل زیاد بود و پلک استاندارد مورد نظر را دارا باشد می توانیم از سبک غلیظ تیره عربی استفاده کنیم.
در سبک عربی می توانیم از رنگهای مکمل کنار رنگ اصلی روبروی خودش در دایره رنگی استفاده کنیم. با این تکنیک جلوه منحصر به فردی به سبک میکاپ در سبک عربی می دهند که آرایش جیغ تر و نمایان تر به چشم می آید. به عنوان مثال کنار هم قرار گرفتن رنگ نارنجی و طیفی از آبی در جای صحیح خود می تواند سردی و یکنواختی رنگ آبی را برطرف نماید. و علاوه بر این می توانیم از ترکیب رنگ مکمل با رنگ اصلی هم در نوع لایت تر و ملایم تر این سبک استفاده نماییم.
رژلب های براق و تیره و کانتورینگ قوی و استفاده از اکلیل و شاین در این سبک می تواند میکاپ شما را از سایر سبک ها برجسته تر نماید.

 

سبک میکاپ عربی


مدل آرایش چشم عربی


زمانی که از آرایش چشم عربی یا خلیجی استفاده می کنید، بهتر است رژلب خود را ملایم انتخاب نمایید تا از حجم تیرگی بیش از حد چهره کاسته شود. این کار در چهره تعادل بیشتری ایجاد کرده و با فرهنگ ایرانی تطابق بیشتری دارد. افرادی که دارای چشمان کوچک هستند و می خواهند آرایش چشم عربی انجام دهند، بهتر است از لنزهای روشن استفاده کنند تا با این کار، چشمان شان بزرگ تر جلوه داده و آرایش زیباتری داشته باشند.

 

آرایش چشم عربی


آموزش آرایش عربی


ابتدا نیاز بهیک کانسیلر مرغوب دارید تا سیاهی و گودی دور چشم ها به خوبی پوشانده شود. برای انتخاب سایه دست شما باز خواهد بود؛ اما در صورت تمایل به ترکیب سایه ها، حتما از یک رنگ تیره استفاده کنید. رنگ طلایی یکی از گزینه های خوب برای سایه است که در کنار آن می توانید از رنگ دودی، قهوه ای تیره و مشکی استفاده کنید تا چشم هایتان خیره کننده تر به نظر برسد. برای گرفتن نتیجه بهتر از پخش کردن سایه و فید کردن سایه ها، از یک برس تخت استفاده کنید. همچنین می توانید در انتخاب رنگ سایه به رنگ چشم ها و لباس تان نیز توجه داشته باشید. اصولا آرایش چشم دودی به چشم های فندوقی و قهوه ای تیره جلوه خاصی می بخشد. اگر دارای چشمان تیره هستید، می توانید از سایه چشم سبز نیز استفاده کنید.
کشیدن خط چشم های کشیده و ضخیم در بالا و پایین پلک ها یکی دیگر از مواردی است که در زیباتر شدن و نافذتر شدن چشم ها تاثیر بسیاری دارد. سعی کنید در صورت امکان، خط چشم خود را دنباله دار بکشید. همچنین با طراحی خط چشم گربه ای می توانید چشم های خود را برجسته تر نشان دهید. آرایش مژه ها نیز در زیباتر نشان دادن چشم ها بسیار موثر است. ابتدا مژه های خود را فرمژه بزنید و پس از آن از ریمل استفاده کنید. در مرحله بعد مژه مصنوعی را روی چشم ها قرار دهید. دوباره روی مژه مصنوعی را ریمل بزنید تا مژه ها پرپشت تر به نظر برسند.
همواره به این نکته توجه داشته باشید که پر کردن ابروها، چشم ها را تیره تر نشان می دهد. آخرین موردی که در آرایش عربی جلب توجه می کند، رنگ رژلبی است که انتخاب می کنید. رنگ رژلب شما می تواند لعاب زیادی به چهره تان بدهد. هر چه رنگ انتخابی شما غلیظ تر و براق تر باشد، بیشتر به شاهزاده های عربی شباهت پیدا می کنید. اما پیشنهاد ما به شما این است که یک رنگ روشن از صورتی انتخاب نمایید تا در عین جذابیت چهره، خیلی هم آرایش تان تیره به نظر نرسد.
انجام میکاپ عربی نیاز به تبحر زیادی دارد. یک میکاپ آرتیست خوب باید آرایش عربی را به گونه ای انجام دهد که در عین استفاده از رنگ های تیره، سن فرد بالا نرود و چهره از طراوت و جذابیت زیادی برخوردار باشد. اگر به دنبال یک میکاپ آرتیست خوب هستید که از این قابلیت ها برخوردار باشد، پیشنهاد وب سایت رژلب به شما، خانم قاسم نژاد است.

 

بهترین میکاپ آرتیست آرایش عربی


راه های ارتباطی با میکاپ آرتیست برتر خانم قاسم نژاد


جدیدترین تکنیکهای  گریم سینمایی عروس توسط مدرس بین المللی گریم و کارشناس ارشد زیبایی و سینمایی خانم  قاسم نژاد. در ادامه ویدئویی از میکاپ عربی خانم قاسم نژاد را برایتان تهیه کرده ایم که از طریق کلیک روی این لینک می توانید مورد مشاهده قرار دهید.

 

فیلم آموزش آرایش و میکاپ به سبک عربی



با مدارک بین المللی و تمرین، رفع اشکال و تهیه آلبوم نمونه کار با مشاورین آکادمی استاد قاسم نژاد مدرس بین المللی گریم تماس بگیرید:


تلفن آموزش گریم فوق تخصصی عروس استاد قاسم نژاد


09029024848
09124340985

 


 لینک اینستاگرام خانم قاسم نژاد :

                   


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: