شنبه 21 اردیبهشت 1398 - 16:12:21

آرایش و میکاپ به سبک ترکی

آموزش آرایش ترکی

توسط مدرس بین المللی گریم ملیحه قاسم نژاد

 

آموزش سبک آرایش ترکی توسط ملیحه قاسم نژاد


اغلب خانم ها تمایل دارند در میهمانی ها به سبک ها و مدل های متفاوتی شرکت کنند. مدل های ترکی یکی از سبک های آرایشی است که به علت دارا بودن تنوع زیاد می توانید مورد استفاده قرار داده و به صورت جذاب و متفاوت در مراسم بدرخشید. در ادامه مطلب میکاپ و آرایش به سبک ترکی با وب سایت رژلب همراه باشید تا به آموزش این میکاپ و معرفی یکی از بهترین میکاپ آرتیست ها بپردازیم.

 

آرایش ترکی چیست؟


آرایش ترکی نیز به مانند سایر سبک های آرایشی، با توجه به سلیقه، مد روز و کرکسیون چهره مشتری، به دو صورت لایت و غلیظ انتخاب می شود. در نوع لایت آرایش ترکی که بیشتر دختران جوان آن را انجام می دهند، از رنگ های ملایم و بدون خط چشم و ریمل زیاد و سایه های کاملا فید شده و با تنالیته با کنتراست طبیعی و لایت استفاده می شود. علاوه بر این، می توان با کانتور سبک و درجه اختلاف پایین با پوست و همچنین استفاده از رژ لب های هم رنگ کانتور و لایت یا برق لب زیاد و رژلب های شاد و جذاب در صورت هارمونی ایجاد می کنیم. در نوع غلیظ سبک آرایش ترکی می توان از رنگ های گرم و تیره در بعضی از قسمت های چشم مثل خط یک سوم پلک یا گوشه خارجی پلک بالا یا کل پلک پایین استفاده کنیم . رنگ هایی نظیر دودی، سبز، صورتی، یاسی، سیکلمه ای در این سبک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و تنالیته همین رنگ ها در رژگونه و رژ لب نیز ترکیب می شود.

 

سبک میکاپ ترکی


آموزش آرایش ترکی


قبل از انتخاب مدل آرایش ترکیه ای، درست به مانند سایر سبک های آرایشی، ابتدا به فرم صورت و ویژگی های ظاهری چهره توجه می کنیم. سپس با توجه به در نظر گرفتن ویژگی های صورت و سلیقه خود، نسبت به سبک آرایش لایت یا غلیظ اقدام می کنیم. دختران جوان می توانند برای میکاپ خود از انواع سبک های آرایش ترکی استفاده کنند. اما بهتر است قبل از انتخاب آرایش مورد نظر خود به رنگ های استفاده شده در سایه چشم و رژلب خود توجه داشته باشند تا فرم طبیعی و جذابیت دخترانه آن ها حفظ بماند. برای آرایش دخترانه به سبک ترکی بهتر است از خط چشم استفاده نشود. به طور کلی، استفاده از سایه چشم با رنگ های ملایم و ریمل برای پر پشت نشان دادن مژه ها، بسیار جلوه زیبایی را ایجاد خواهد کرد.

 

نمونه کار آرایش ترکیه ای

 

در آرایش صورت به سبک ترکی بهتر است از مژه های پر و طبیعی استفاده کنیم. برای آرایش ترکی خانم ها می توان علاوه بر سایه چشم، از خط چشم نیز استفاده کرد. می توانید برای زدن سایه چشم از تکنیک گوشه تیره مدیوم استفاده کنید. بدین صورت که کل پلک بالای چشم را به رنگ گرم و لایت مانند طلایی درآورده و برای گوشه های خارجی پلک از سایه تیره تر مانند دودی استفاده کنیم. اگر خط چشم دنباله دار طراحی می کنیم، باید انتهای خط چشم در راستای انتهای مژه به سمت بالا قرار بگیرد، به طوری که نوار مژه و انتهای خط چشم در یک راستا در طول چشم قرار بگیرند تا چشم فرم کشیدگی زیبایی پیدا کند.
استفاده از انواع لنزهای عسلی و سبز نیز تناسب بسیاری با آرایش ترکی دارد. می توانید با توجه به رنگ آرایش خود، لنز مناسب را انتخاب نمایید. در پوست صورت نیز باید نهایت درخشندگی و شفافیت را با استفاده از هایلایت های درخشان و طبیعی ایجاد نماییم. آنچه در کل برای شناخت و تمایز این سبک نسبت به سایر سبک ها مثل عربی، برزیلی، فشن و ... باید بدانیم این است که در کل آرایش ترک سبک تر و ملایم تر از سایر این سبک ها بوده و رنگبندی ها با شدت و درجه کمتری روی صورت چیدمان می شوند.

 

آموزش آرایش ترکی


در آکادمی گریم خانم ملیحه قاسم نژاد مدرس بین امللی گریم می توانید به صورت تضمینی کلیه سبک های جهان گریم و میکاپ را از پایه تا تخصصی به صورت اصولی و حرفه ای اخذ مدارک بین المللی و آلبوم نمونه کار آموزش ببینید .

 

راه های ارتباطی با میکاپ آرتیست برتر خانم قاسم نژاد


جدیدترین تکنیک های  گریم سینمایی عروس توسط مدرس بین المللی گریم و کارشناس ارشد زیبایی و سینمایی خانم  قاسم نژاد. در ادامه ویدئویی از آرایش ترکی خانم قاسم نژاد را برایتان تهیه کرده ایم که از طریق کلیک روی تصویر زیر می توانید مورد مشاهده قرار دهید.

 

سبک میکاپ ترک

 

با مدارک بین المللی و تمرین، رفع اشکال و تهیه آلبوم نمونه کار با مشاورین آکادمی استاد قاسم نژاد مدرس بین المللی گریم تماس بگیرید:


تلفن آموزش گریم فوق تخصصی عروس استاد قاسم نژاد


09029024848
09124340985

 


 لینک اینستاگرام خانم قاسم نژاد :

     

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: