پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 - 23:49:35

آرایش و میکاپ به سبک مدیوم لایت

آموزش آرایش مدیوم عروس

توسط میکاپ آرتیست برتر ملیحه قاسم نژاد

 

آموزش آرایش مدیوم عروس

 

میکاپ را از نظر شدت و غلظت رنگ می توان به چند دسته تقسیم کرد که از جمله آن ها می توان به آرایش غلیظ، آرایش مدیوم و آرایش لایت اشاره کرد. یکی از پرطرفدارترین این دسته ها، سبک مدیوم لایت می باشد. سبک مدیوم لایت از آرایش لایت اروپایی کمی غلظت بیشتری دارد ولی در نهایت نباید شدت رژ لب ، سایه، رژگونه به حدی زیاد شود که کار از حالت لایت خارج شود .

می توانیم برای سایه از رنگ های قهوه ای متوسط، طلایی، هلویی، رزگلد و ... استفاده کرد. در این سبک می توانیم از متد کانتورینگ با استفاده از سایه های تیره و روشن استفاده کنیم تا عیوب چهره برطرف شود. برای رژ لب و رژگونه هم می توان از رنگ های شاد و روشن مانند هلویی، گل بهی و قهوه ای های روشن یا در واقع، رنگ های گرم با وضوح پایین استفاده کنیم. اغراق زیاد نباید در این سبک به کار ببریم. این سبک برای عروس سبک نسبتاً مناسبی می باشد .

 

میکاپ مدیوم لایت

 

 

 

راه های ارتباطی با میکاپ آرتیست برتر خانم قاسم نژاد


جدیدترین تکنیک های  گریم سینمایی عروس توسط مدرس بین المللی گریم و کارشناس ارشد زیبایی و سینمایی خانم  قاسم نژاد. در ادامه ویدئویی از آموزش آرایش مدیوم عروس را برایتان تهیه کرده ایم که از طریق کلیک روی تصویر زیر می توانید مورد مشاهده قرار دهید.

 

 

فیلم میکاپ مدیوم عروس

 

با مدارک بین المللی و تمرین، رفع اشکال و تهیه آلبوم نمونه کار با مشاورین آکادمی استاد قاسم نژاد مدرس بین المللی گریم تماس بگیرید:


تلفن آموزش گریم فوق تخصصی عروس استاد قاسم نژاد


09029024848
09124340985

 


 لینک اینستاگرام خانم قاسم نژاد :

     

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: