دوشنبه 24 تیر 1398 - 10:20:54

میکاپ کلاسیک

آموزش میکاپ عروس

توسط بهترین میکاپ آرتیست خانم ملیحه قاسم نژاد

 

آموزش میکاپ کلاسیک توسط خانم قاسم نژاد


سبک میکاپ کلاسیک نسبت به سایر سبک های آرایشی، سبک متعادل و همه پسندتری است که طراحی های نامتعارف با غلظت رنگی زیاد روی پلک و صورت به هیچ عنوان نباید انجام شود.
در کل میکاپ باید کاملا رئال و طبیعی با هدف ایجاد تعادل رنگی و یکپارچگی در کل آرایش ایجاد شود. به طوری که معایب چهره برطرف شده و تک تک اجزای چهره به صورت کاملا طبیعی زیباتر جلوه داده شود.
بیشترین رنگ هایی که در سبک میکاپ کلاسیک به کار برده می شوند، تنالیته رنگ های زرشکی، قهوه ای، مسی، صورتی، هلویی هستند که به رنگ طبیعی پوست نزدیک تر باشند. در این سبک نباید از شاین و اکلیل گیلیترها و هایلایت های رنگی خیلی براق استفاده شود و بهتر است فوندیشن و سایه و رژلب از نوع مات انتخاب شوند.
توجه داشته باشید که اگر سایه غلیظ و پررنگ زده می شود، بهتر است میزان غلظت رژلب و رژگونه پایین باشد. این سبک آرایش نسبت به سایر سبک های آرایشی به طور کلی برای عروس مناسب تر می باشد.

 

آموزش میکاپ کلاسیک

 

مدل آرایش کلاسیک

 

مدل میکاپ کلاسیک عروس

 

آموزش میکاپ صورت مدل کلاسیک

 

 

 

Classic makeup


The classic style is more balanced and more popular than other cosmetic styles. Concentration of color and unconventional designs eyelids and facials should never be done.
In total, the makeup should be completely realistic and natural with the goal of creating a color balance and integrity throughout the makeup.
So that the disadvantages of the face are fixed and every single facial element will look perfectly natural.
The most colors used in this style, the tonality of purple, brown, copper, pink, peachy colors, which are closely matched to the natural color of the skin.
In this style, you should not use shine and acrylics and glyter and strong color highlights and it’s better to choose the eyes shadow and rouge pale.
This makeup style is more suitable for brides than any other makeup style.

 

در این آیتم به آموزش میکاپ کلاسیک پرداختیم. در ادامه ویدئویی از این سبک آرایش عروس را برای شما گردآوری کرده ایم که با کلیک روی تصویر زیر قابل مشاهده خواهد بود. جهت ارتباط با خانم قاسم نژاد بهترین میکاپ آرتیست عروس می توانید با شماره های زیرنویس شده در فیلم تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

تلفن آموزش گریم فوق تخصصی عروس استاد قاسم نژاد

09029024848
09124340985

 

 

 

برای دیدن فیلم و نمونه کار و مقاله های آموزشی استاد قاسم نژاد مدرس بین المللی گریم و میکاپ سینمایی و عروس لینک های زیر را کلیک کنید.

 

اینستاگرام:  

وب سایت: maliheghasemnejad.com

تلگرام: t.me/GerimGhasemnejad

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: