یکشنبه 29 مهر 1397 - 14:09:57

3 دستگاه جدید برای اکستنشن مژه

با ابزارهای اکستنشن مژه بیشتر آشنا شوید

سه ابزار اکستنشن مژه 


 

 

برای اینکه یک اکستنشن کار موفق در زمینه مژه باشید، باید از ابزارهای مناسب و حرفه ای استفاده کنید. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب ما سه دستگاه جدید برای اکستنشن مژه را به شما معرفی می کنیم. این وسایل به قرار زیر هستند:

 

 دستگاه اول برای اکستنشن مژه:

Volume Diamond Dusted Forceps
موجود در دو سبک مختلف مدل D و مدل I. این دو دستگاه اکستشن مژه، حالت انبر دارند و برای مژه های پرحجم بکار می روند. عملکرد این دستگاه به این شکل است که مژه را از سمت نوار به محکمی می گیرد و باعث می شود که شما به درستی مژه را قرار دهید. این کار از هدر رفتن وقت‌ جلوگیری می کند و به کار سرعت می بخشد. 
مزایای استفاده از این دستگاه:

- استفاده آسان و حمل و نقل راحت
- دارای چند لبه اضافی هنگام کار روی چند مژه
- مدل D لبه آیرودینامیک و باریکی دارد. مدل I دارای سری استوانه پهنی است که کار با این دستگاه دقیق تر انجام می گیرد. هر دوی انبرها سری باریک با پوشش شیشه ای مانندی دارند که باعث چسبیدن مژه به راحتی می شود. بدون آنکه آسیبی به مژه  وارد شود.

 

دستگاه اکستنشن مژه

 


 

 

دستگاه دوم برای اکستنشن مژه:

The airNova
کار کردن با این دستگاه از شما یک اکستنشن کار حرفه ای و 5 ستاره می سازد. کار این دستگاه، خشک کردن آب و هواست که هر دو جز فرآیندهای خشک کردن چسب مژه NovaLash هستند. با استفاده از مخزن آب، رطوبت لازم افزایش یافته، با افزایش رطوبت چسب مژه نیز خشک می شود. مژه کمتر از یک دقیقه خشک می شود، همچنین از فشار هوای این دستگاه جهت ماساژ استخوان ابرو، گیجگاه و پیشانی استفاده می شود و می توانید مشتری را ریلکس کنید و حس خوبی به مشتری دهید. دستگاه اکستنشن مژه AirNova با ترکیب کردن هوا و آب، حس خوبی به شما و مشتری می دهد که این یکی از مهمات کار است.

 

دستگاه سوم برای اکستنشن مژه:

The MiniMr
 دستگاه 
اکستنشن مژه The MiniMr دستگاهی کوچک و قابل حمل است. کار این وسیله به این صورت است که دانه های آب را در هوا پخش می کند و باعث افزایش رطوبت می شود که فرایند چسبندگی دستگاه NovaLash را بالا می برد. دستگاه اکستنشن مژه The MiniMr دارای باتری قابل شارژ و یک کابل شارژ است. مخزن آبی که دارد برخلاف ظاهرش، قادر است آب زیادی را درون خود ذخیره کند که برای چند روز کافی است.

 

امیدواریم شما علاقمندان به آرایشگری از مقاله 3 دستگاه برای اکستنشن مژه استفاده کافی را برده باشید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سلام
این سه تا دستگاه کاشت مژه رو از کجا میشه تهیه کرد
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: