شنبه 30 فروردین 1399 - 16:28:34

اکستنشن مژه به روش فی – Philashes

 

آموزش اکستنشن مژه در فی آکادمی

همه چیز درباره اکستنشن مژه فی لش

 

اکستنشن مژه به روش فی

 

اکستنشن مژه یک روش نوین برای زیبا و پرپشت نشان دادن مژه ها است. به طوری که فرم چشم ها خوش حالت تر شده و حتی می تواند نیاز شما را به آرایش چشم کاملا برطرف کند. در ادامه این مطلب از سایت رژلب قصد داریم اکستنشن مژه به روش فی Philashes را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.


انواع اکستنشن مژه


انواع مختلفی برای اکستنشن مژه وجود دارد که از بارزترین آن ها می توان به اکستنشن مژه کلاسیک و اکستنشن مژه والیوم اشاره کرد. در ادامه این دو مبحث را بیشتر توضیح خواهیم داد.

اکستنشن مژه کلاسیک

اکستنشن مژه کلاسیک به گونه ای طراحی شده است که حالت طبیعی به فرم چشم ها می دهد. افرادی که ساده پسندند و تمایل دارند حالت صورت آن ها طبیعی به نظر برسد، می توانند از این روش استفاده کنند. در اکستنشن مژه طبیعی، یک تار مژه اکستنشن روی یک تار مژه فرد قرار داده می شود.

اکستنشن مژه والیوم

اکستنشن مژه نوع والیوم، باعث حجیم به نظر رسیدن مژه ها می شود. حجم این نوع اکستنشن دو برابر اکستنشن کلاسیک است. اگر اکستنشن مژه را نزد متخصصان حرفه ای انجام دهید، از مژه طبیعی برای شما استفاده می کنند تا آسیبی به فولیکول مژه ها وارد نشود. در این روش ابتدا با استفاده از فن سازی، 2 یا چند تار مژه روی یک تار طبیعی مژه فرد قرار داده می شود.


دوام و ماندگاری اکستنشن مژه چقدر است؟


بسته به چرخه رشد طبیعی مژه های شما، دوام اکستنشن مژه می تواند حدود 6 تا 7 هفته به طول بینجامد. ولی شما برای حفظ ظاهر مژه ها و مرتب بودن همیشگی آن ها باید هر 2 الی 4 هفته نسبت به ترمیم اکستنشن مژه خود اقدام کنید.

 

ماندگاری اکستنشن مژه


چه افرادی نمی توانند از اکستنشن مژه استفاده کنند؟


افراد با شرایط زیر بهتر از از انجام اکستنشن مژه پرهیز کنند.
- داشتن بیماری پوستی
- وجود اختلال پوستی در نواحی چشم
- جراحی اخیر چشم
- وجود سوختگی، التهاب یا تورم در اطراف ناحیه چشم
- داشتن پوست حساس
- هر گونه اختلال چشمی مانند ورم ملتحمه، بلفارییت، کیست، سندرم خشکی چشم، استیو یا هوردئولا
- عفونت های باکتریایی
- وجود شپش
- افراد مبتلا به آسم؛ چون چسب اکستنشن مژه حاوی بوی زننده ای است


مراقبت های بعد از اکستنشن مژه


اگر می خواهید اکستنشن مژه شما از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار باشد، توصیه می کنیم موارد زیر را به کار ببرید:

طی 24 ساعت اول بعد از انجام اکستنشن مژه

24 ساعت اول یک دوره بسیار مهم و تاثیرگذار در میزان دوام و ماندگاری اکستنشن مژه شما محسوب می شود. سعی کنید در این مدت زمان، چشم های خود را شستشو ندهید. از رفتن به حمام و آرایش چشم خودداری کنید. از رفتن به استخر، سونا و جکوزی نیز باید پرهیز نمایید.

 

مراقبت بعد از اکستنشن مژه

 

بعد از 24 ساعت

از مصرف لوزام آرایشی و بهداشتی که پایه روغن دارند، روی نواحی پلک و مژه ها اجتناب کنید. تا زمانی که از اکستنشن مژه استفاده می کنید، نباید ریمل ضد آب به کار ببرید. سعی کنید از ریمل و خط چشم معمولی که حاوی قابلیت ضد آب نیستند، استفاده کنید. هرگز از فرمژه استفاده نکنید؛ چرا که منجر به ریزش اکستنشن مژه می شود. هیچ گاه مژه های خود را با دست نکشید و سعی در کندن آن ها نکنید. اگر دیگر تمایل به اکستنشن مژه ندارید، بهتر است از متخصص بخواهید با شیوه های ریموو اکستنشن نسبت به جداسازی آن ها اقدام کند.


آموزش اکستنشن مژه


همان طور که می دانید، یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه های اکستنشن مژه و تاتو صورت در کل جهان، آکادمی فی می باشد. در ادامه با مزایای آموزش اکستنشن مژه در آکادمی فی آشنا خواهید شد.
- فرصتی برای استاد شدن در حوزه فی لش
- خواهید آموخت که چگونه طی سه ماه درآمد خود را 2 برابر کنید
- آموزش کامل تمام مراحل
- آموزش همراه با کیت اکستنشن مژه حرفه ای به قیمت 400 دلار
- اعطای مدرک بین المللی اکستنشن مژه
- 6 ماه آموزش مداوم و امکان ارتقاء سطح به کارشناس ارشد
- امکان پشتیبانی آنلاین
- امکان دسترسی به پزشک جهت پاسخ به سوالات پزشکی
- مشاوره و ارائه نکاتی در مورد بازاریابی و جذب مشتریان


زیرمجموعه آموزش اکستنشن مژه


شما علاوه بر مباحث کلی اکستنشن مژه، یک سری نکات تکمیل کننده را نیز باید بیاموزید که از جمله آن ها به موارد زیر اشاره خواهیم کرد.

آشنایی با انواع چسب اکستنشن مژه

یکی از مهم ترین اطلاعاتی که باید در مورد کسب و کار خود بدانید، همین چسب مژه است که در افزایش یا کاهش ماندگاری اکستنشن مژه بسیار تاثیرگذار می باشد.

آشنایی با انواع شکل های چشم

انواع مختلف فرم شکل و متناسب ترین روش اکستنشن مژه با هر یک را خواهید آموخت.

آشنایی با ابزار مناسب اکستنشن مژه

با انواع ابزار مناسب اکستنشن مژه آشنا می شوید و نحوه ضد عفونی کردن آن ها را یاد می گیرید.


سطوح مختلف آموزشی در آکادمی فی

همان طور که می دانید، آکادمی فی یکی از بهترین مراکز آموزش اکستنشن مژه و فی لش است که در ادامه به سطوح مختلف آن خواهیم پرداخت.

 

آموزش اکستنشن مژه در آکادمی فی


آرتیست Artist

آرتیست به هنرجویی گفته می شود که دوره آموزشی فی کانتور را که تحت نظر کرفت مستر برگزار شده، به خوبی پشت سر گذاشته و موفق به کسب مدرک شده است. پس از این دوره، هر آرتیست موفق به کسب کد، شماره گواهی و لوگو در سایت می شود. اگر آرتیست بخواهد در کار خود پیشرفت کند و به مدارج بالاتر دست یابد، باید سخت تلاش کند و نمونه کارهای باکیفیت بسیاری از خود منتشر نماید. همچنین باید خود را در همه تکنیک های جدید بروزرسانی کند. برای این که آرتیست بتواند به سطح بعد ارتقا پیدا کند، حداقل 6 ماه باید صبر و تلاش کند. پس از این زمان اگر همه استادان تایید کنند، می تواند عناوین بالاتر را کسب نماید.

رویال آرتیست Royal Artist

هر آرتیستی که حداقل به مدت 6 ماه در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشد و نمونه کارهای خود را منتشر کند، در صورت تایید استادان بالارتبه می تواند به این عنوان دست یابد. پیگمنت آرتیست هایی که معتقدند آثار و نمونه کارهای آن ها به قدر کافی خوب است، می توانند 5 مورد از برترین اثرهای خود را به آدرس ایمیل فی آکادمی ارسال کنند. سپس کارشناسان تایید می کنند که آیا شخص استحقاق کسب رتبه بالاتر را دارد یا خیر. با تبدیل شدن به یک رویال آرتیست، شما یک لوگو جدید دریافت می کنید و همراه با اطلاعات جدید روی سایت قرار می گیرید. رویال آرتیست با ساخت ویدئوهای آموزشی و اقدام به برگزاری ورکشاپ ها می تواند شانس خود را برای دستیار استاد شدن محک بزند. همچنین، یک رویال آرتیست می تواند در صورت داشتن هنرجویان زیاد، به عنوان دستیار در کنار استادان به فعالیت بپردازد.

دستیار مستر Master Assistant

دستیار مستر یک آرتیست فعال و به عنوان همراه استادان بالارتبه شناخته می شود. دستیار به هنرجویان هنگام کار عملی کمک می کند. همچنین در صورت صلاح دید استادان بالارتبه، می تواند آموزش دوره های تئوری را نیز به عهده بگیرد. وی می تواند سخنرانی هایی را در رابطه با آموزش و همچنین توصیه هایی را جهت پیشرفت دانشجویان ارائه دهد. دستیار مستر بسته به کشور زندگی خود و اینکه آیا تعداد کافی از هم رده های وی در آنجا وجود دارد، توسط آکادمی به عنوان کرفت مستر انتخاب می شود.

کرفت مستر Craft Master

وظیفه کرفت مستر نیز این است که به هنرجویان کمک کند تا از تمام سطوح عبور کرده و موفق به دریافت گواهینامه شوند. ایشان می تواند علاوه بر انتقال دانش خود به هنرجویان، نظراتی در مورد رنگدانه ها، انواع پوست، ابزار، بهداشت و غیره نیز ارائه کنند. کرفت مستر موظف است نوآوری ها و سخنرانی هایی را که لازم می داند را به دستیار مستر ارائه کند و یک فیلم روی مدل زنده در آکادمی ضبط کند. کرفت مستر در صورت تایید برانکو بابیچ می تواند به سطح بالاتر صعود کند.

گرند مستر Grand Master

کرفت مستری که بیش از 100 هنرجو در یک سال داشته باشد و بیش از یک سال در منصب خود مانده باشد، می تواند به آخرین رده فی آکادمی یعنی استاد بزرگ دست یابد. استاد بزرگ باید یک سبک منحصر بفرد و جدیدی از خود ارائه دهد که توسط داوران پذیرفته شود. هر کرفت مستری که تکنیک منحصربفرد خود را ایجاد کند یا به پیشرفت تکنیک های موجود کمک کند،‌ شایسته دستیابی به عنوان گرند مستر را خواهد داشت.



 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: