شنبه 09 اردیبهشت 1402 - 20:51:01

معرفی مدرس حرفه ای اکستنشن مژه در تهران

 

بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران

خدمات و آموزش اکستنشن مژه تخصصی

 

معرفی بهترین مرکز اکستنشن مژه

 

 

در اکستنشن مژه، تارهای مژه دست ساز با روش فن سازی روی هر مژه گذاشته می شود. این روش باعث پرپشت شدن مژه و حالت دار شدن چشم های شما شده و نیاز به آرایش چشم روزانه را برطرف می کند. اکستنشن مژه دارای متدهای مختلفی است که از جمله آن ها می توان به اکستنشن مژه کلاسیک، اکستنشن مژه والیوم، اکستنشن مژه رنگی، اکستنشن مژه سه بعدی و ... اشاره کرد. اگر شما هم تصمیم دارید با انجام اکستنشن مژه از شر ریمل زدن های هر روزه راحت شوید و صبح که از خواب بیدار می شوید، چشمان زیبایی داشته باشید، با ادامه این مطلب همراه باشید. ما در ادامه مدرس حرفه ای اکستنشن مژه در تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

 

 علاوه بر ارائه خدمات جدیدترین متدهای اکستنشن مژه، به آموزش اصول آن نیز می پردازند. با به کارگیری بروزترین فنون اکستنشن مژه و همچنین استفاده از مواد مرغوب و باکیفیت، سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارند. در ادامه برخی نمونه کارهای ایشان را مشاهده خواهیم کرد.

 

 

 

در آموزش های عملی که  برگزار میکند، هنرجو ها به طور کامل روی مدل زنده آموزش میبینند و پس از گذراندن دوره آموزشی بطور کامل، یک متخصص در این زمینه خواهند شد. این آموزش ها عبارت اند از:

  • شناخت ابزار ها
  • نحوه خرید ابزار ها و مواد مصرفی
  • آموزش کاشت اکستنشن مژه کلاسیک
  • آموزش کاشت مژه
  • و آموزش کاشت های رنگی و هیبریدی

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: