چهارشنبه 14 خرداد 1399 - 15:22:43

موم خشابی چیست و چگونه استفاده می شود؟

 

خواص استفاده از موم خشابی

معرفی بهترین برند موم خشابی

 

همه چیز در مورد موم خشابی

 

 

انواع مختلفی از موم اپیلاسیون وجود دارد که موم خشابی یکی از بهترین و ساده‌ترین کاربرد را در بین آن ها دارد. موم خشابی دارای سری غلطکی است که فرآیند موم انداختن را راحت می کند. موم خشابی دارای رایحه های مختلف بوده که هر کدام برای یک نوع پوست ساخته شده است. از جمله این رایحه ها می توان به آلوئه ورا برای پوست حساس، عسل برای نرم و آبرسانی کردن پوست، ذغال برای لایه برداری پوست و ... اشاره کرد. برای استفاده از موم خشابی باید خشاب آن را در دستگاه شمع قرار داد و سپس روی سطح پوست کشید. در ادامه این مطلب از سایت رژلب قصد داریم به همه چیز درباره موم خشابی بپردازیم.


طرز صحیح استفاده از موم خشابی


از موم درون خشاب می توان استفاده کرد. بدین صورت که خشاب را داخل دستگاه گرم کن مخصوص قرار داد تا موم داخل آن گرم و روان شود. موم خشابی قابلیت استفاده در منزل و آرایشگاه های زنانه و مردانه را دارد. معمولا در آرایشگاه ها از دستگاه موم گرم کن استفاده می شود؛ اما اگر در منزل دسترسی به این دستگاه ها را ندارید، می توانید خودتان در قابلمه به روش بن ماری آن را گرم نمایید. روش بن ماری به این صورت است که موم خشابی را داخل یک قابلمه کوچک روی بخار کتری قرار دهید تا موم داخل آن روان شود.


پس از این که موم داخل خشاب گرم شد، آن را بردارید و درب محصول را باز کنید. سر غلطکی موم خشابی را در جهت رویش موها روی پوست بکشید. هر سری باید حدود 5 الی 10 سانت از پوست بدن را آغشته به موم نمایید و از آغشته کردن کل نواحی پوست به یکباره خودداری کنید. چون موم روی پوست سرد شده و کارایی خود را از دست می‌دهد.

 

بهترین موم اپیلاسیون


زمان استفاده از موم خشابی، دقت کنید که موم خیلی داغ نشود تا پوست شما را بسوزاند. پس از این که موم را در جهت رویش موها روی پوست قرار دادید، از یک پد مخصوص اپیلاسیون برای از بین بردن موها استفاده نمایید. پد را باید روی قسمتی که موم را قرار دادید بگذارید. با دست کمی روی پد را فشار داده و ماساژ دهید تا خوب به موها بچسبد و سریع تر آن ها را جدا نماید. سپس پد را در جهت عکس رویش موها سریعا بالا بکشید. هر چه سریع تر پد را بالا بکشید، موهای بدن بهتر از ریشه کنده خواهد شد.


چه زمانی طول می کشد تا موم خشابی گرم شود؟


در وهله اول باید به این نکته توجه داشته باشید که میزان دمای موم در فصول مختلف سال متفاوت است و به همین دلیل نمی توان زمان مشخصی برای گرم شدن آن در نظر گرفت. اما به طور کلی، حدود 10 دقیقه طول می کشد تا موم خشابی درون دستگاه هیتر گرم شود. اگر از روش بن ماری استفاده می کنید، احتمالا زمان گرم شدن موم خشابی بیشتر خواهد بود. همانطور که قبلا هم به آن اشاره کردیم، باید توجه کنید موم خشابی هنگام استفاده خیلی داغ نباشد تا پوست شما را بسوزاند. اگر دیدید موم خشابی خیلی داغ شده است، دستگاه را خاموش کنید و بگذارید چند دقیقه موم به حال خود بماند تا از میزان گرمای آن کاسته شود. اگر هم مشاهده کردید که موم به راحتی از غلطک خارج نمی شود، بدین معنی است که خوب ذوب نشده و باید مدت زمان بیشتری در دستگاه هیتر قرار گیرد.


بهترین برند موم خشابی


موم خشابی را می توان در برندهای مختلفی خریداری کرد که هر کدام کیفیت مختص به خود را دارند. هنگام انتخاب و خرید موم خشابی حتما دقت کنید که بهترین کیفیت آن را خریداری نمایید. چرا که مصرف موم بدون کیفیت می تواند پوست شما را دچار آسیب هایی از جمله کبودی، خارش و جوش کند.
اگر به دنبال بهترین برند موم خشابی هستید، وب سایت رژلب به شما موم خشابی زوم آپ را پیشنهاد می کند. این محصول از ترکیبات کاملا گیاهی و زیرنظر وزارت بهداشت ایران ساخته شده است و دارای تاییدیه می باشد.


انواع موم خشابی زوم آپ


موم خشابی زوم آپ را می توانید در سه رایحه بی نظیر و مفید آلوئه ورا، عسل و ذغال خریداری کنید که هر یک کاربردهای مخصوص به خود را دارند. در ادامه خواص هر رایحه را به تفکیک خدمتتان توضیح می دهیم.

موم خشابی آلوئه ورا زوم آپ

خواص آلوئه ورا برای اثرات مرطوب کنندگی، ضد حساسیت و ضد پیری پوست بر کسی پوشیده نیست. برخی افراد پس از انجام اپیلاسیون بدن، دچار جوش و التهاب می شوند. اگر شما هم در این دسته افراد قرار دارید، از موم آلوئه ورا استفاده نمایید. با استفاده از موم آلوئه ورا زوم آپ، پوست شما بعد از انجام اپیلاسیون ملتهب و دچار جوش و خارش نخواهد شد.

 

موم آلوئه ورا زوم آپ

 

موم خشابی عسل زوم آپ

در ترکیبات موم خشابی عسلی از عسل طبیعی استفاده شده است که خواص بسیاری برای پوست دارد. عسل خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی بالایی دارد و از خشکی پوست شما پس از اپیلاسیون جلوگیری می کند. از موم خشابی عسلی می توان برای ترمیم پوست نیز استفاده کرد.

 

موم عسل زوم آپ

 

موم خشابی ذغال زوم آپ

از موم ذغالی آلوئه ورا می توان برای لایه برداری پوست استفاده کرد. ذغال با لکه برداری از سطح پوست و از بین بردن سلول های مرده آن موجب لایه برداری و شفافیت پوست می شود. در واقع شما با استفاده از موم ذغالی زوم آپ، علاوه بر این که موهای زائد بدن را از بین می برید، پوست را اسکراب و درخشان نیز می کنید.

 

موم ذغالی زوم آپ


چسبندگی موم خشابی را چگونه می توان برطرف کرد؟


برخی خانم ها پس از انجام اپیلاسیون بدن، از چسبندگی موم خشابی شکایت می کنند. خوشبختانه راهکارهایی برای رهایی از چسبندگی موم خشابی وجود دارد. یک راه حل این است که قبل از زدن موم روی پوست، مقداری پودر بچه روی سطح مورد نظر بپاشید. پودر بچه باعث می شود موم به پوست شما نچسبد و فقط موها از ریشه کنده شود. اگر پودر بچه در دسترس نداشتید یا فراموش کردید قبل از زدن موم آن را مورد استفاده قرار دهید، می توانید پس از اتمام کار کل سطح بدن را روغن بچه بزنید. روغن بچه با خاصیت چرب کنندگی بالایی که دارد، تمام چسبندگی های سطح پوست را به خوبی از بین می برد. البته برای از بین بردن چسبندگی حاصل از موم اپیلاسیون، محصولات مخصوصی نیز وجود دارند که می توانید از فروشگاه ها تهیه نمایید. همیشه به یاد داشته باشید که پس از انجام اپیلاسیون بدن، تا 24 ساعت از شستشوی محل خودداری کنید.


مزایای استفاده از موم خشابی


- کاربرد راحت و سریع
- لایه برداری پوست و از بین بردن سلول های مرده
- نرم، شفاف و درخشان شدن پوست
- آبرسانی پوست و پیشگیری از بروز التهاب و حساسیت
- از بین بردن مناطق تیره و زبر پوست که معمولا ناشی از مصرف مداوم تیغ هستند
- قابلیت مصرف در خانه و کاهش هزینه های مصرفی
- کاهش سرعت رشد مجدد موهای زائد

 

شما می توانید جهت تهیه محصولات موم خشابی زوم آپ از شرکت شایگان شکوه، با شماره تلفن درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: