جمعه 16 خرداد 1399 - 18:00:33

صمغ عربی – موم سرد عربی

 

 

روش تهیه و استفاده از موم سرد عربی

بهترین برند صمغ عربی

 

موم عربی چیست و چه کاربردی دارد؟

 

 

امروزه روش اپیلاسیون برای از بین بردن موهای زائد بسیار محبوب شده است. افرادی که از موم برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده می کنند، به دلیل نتایج مورد پسندی که حاصل می شود مانند از ریشه در آوردن موها، افزایش مدت زمان رویش دوباره موها و لایه برداری پوست، دوباره نسبت به انجام آن اقدام می کنند. اما در این بین، اپیلاسیون موهای زائد دارای معایبی نیز است که از جمله آن می توان به چسبندگی پوست و دشواری تمیز کردن باقی مانده موم پس از اتمام اپیلاسیون اشاره کرد. اگر شما هم تمایل به استفاده از روش اپیلاسیون را دارید اما از چسبندگی پوست پس از انجام آن خسته شده اید، به شما پیشنهاد می کنیم روش صمغ عربی یا موم سرد عربی را امتحان کنید.


صمغ عربی چیست؟


صمغ عربی در دسته موم های سرد قرار دارد که نیازی به گرم کردن و استفاده از پد ندارد. شکل ظاهری موم سرد عربی شبیه عسل و کارامل است. در واقع موم عربی کاربرد راحت تری دارد و با دردسر کمتری مورد استفاده قرار می گیرد. موم عربی را با نام موم خلیجی نیز می شناسند. به مرور زمان که از موم عربی استفاده می کنید، موهای زائد کاهش چشمگیری یافته و از حالت زبری به نرم و کم پشت تغییر پیدا می کند.

 

موم اپیلاسیون عربی


موم عربی از مواد گیاهی تشکیل شده و به همین دلیل برای افرادی که حساسیت های پوستی دارند، مفید است. علاوه بر این، به دلیل این که نیازی به گرم کردن ندارد، باعث سوختگی پوست نمی شود.
موم عربی حاوی عصاره های مختلف از جمله گل سرخ، لیمو، هلو، بادام، آلوئه ورا و ... است. استفاده از موم عربی نه تنها منجر به از بین بردن موهای زائد بدن می شود، بلکه پوست را لایه برداری کرده و باعث روشن شدن و شفافیت پوست می شود. علاوه بر این، پوست را آبرسانی و مرطوب کرده و از پیری زودرس جلوگیری می شود.


نحوه استفاده از موم عربی


موم عربی راحت ترین کاربرد را دارد. فقط کافیست یک تکه صمغ را تهیه کنید و از آن برای اپیلاسیون کل بدن استفاده نمایید. همچنین نیاز به گرم کردن و استفاده از پد ندارد. صمغ عربی را روی 10 سانت از پوست پهن کنید و با دست خوب ماساژ دهید تا به موهای بدن بچسبد. سپس یک تکه از موم را برخلاف جهت موها آن را بکشید و دوباره فورا در منطقه دیگری از پوست قرار دهید و بکشید.
پس از انجام اپیلاسیون با استفاده از موم عربی، معمولا بین 3 تا 4 هفته طول می کشد تا موهای دوباره رشد کنند. برخلاف روش های موقتی برای از بین بردن موهای زائد بدن مانند تیغ که موها را به صورت سطحی از بین می برد، استفاده از موم باعث می شود سرعت رویش مجدد موها بسیار کند شود. علاوه بر این که سرعت رشد مجدد موها بسیار کند می شود، موها دیگر از حجم زیاد و ضخیم برخوردار نبوده و به کرک های نرم و نازک تبدیل می شوند.

 

موم سرد عربی با عصاره آلوئه ورا


طرز تهیه موم عربی در خانه


خبر خوب این است که شما می توانید موم عربی را خودتان در منزل تهیه کنید و از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید. برای این کار به یک فنجان شکر، یک فنجان عسل و نصف فنجان آبلیمو نیاز دارید. روش کار به این صورت است که ابتدا شکر را درون یک قابلمه بریزید و روی حرارت قرار دهید تا کاملا ذوب شود. زمانی که شکر روی حرارت قرار دارد، آن را خوب هم بزنید تا به شکل کارامل در بیاید. پس از این که شکر به فرم کارامل تغییر کرد، عسل و آبلیمو را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا به حالت خمیری در بیاید. اگر مشاهده کردید که ترکیب به دست آمده خیلی غلیظ است، مقداری آب به آن اضافه کنید. صبر کنید موم خنک شود و سپس مورد استفاده قرار دهید. چنانچه می خواهید موم عربی را برای دفعات بعدی مورد استفاده قرار دهید، حتما آن را درون یک ظرف در بسته و درون یخچال نگهداری کنید.

 

موم و صمغ عربی عسل


مزایای موم سرد عربی


- قابل استفاده به صورت سرد و بدون نیاز به حرارت
- بدون ایجاد سوختگی روی سطح پوست
- بدون نیاز به مصرف پد یا پارچه برای از بین بردن موهای زائد
- از ریشه در آوردن موهای زائد
- کاهش سرعت رشد مجدد موهای بدن
- کاهش ضخامت موهای بدن
- نرم و کرکی شدن موهای بدن
- قابلیت تهیه موم در منزل
- داشتن صرفه اقتصادی
- تشکیل شده از مواد کاملا طبیعی و گیاهی
- بدون عوارض و آسیب رسیدن به پوست

 

موم عربی توت فرنگی


معرفی بهترین برند صمغ عربی


اگر قصد خرید موم سرد عربی را دارید و به دنبال یک برند باکیفیت و قیمت مناسب هستید، وب سایت رژلب به شما برند زوم آپ را پیشنهاد می دهد. کمپانی زوم آپ از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه برای تهیه محصولات خود به ویژه موم سرد عربی استفاده می کند. شما می توانید جهت تهیه موم سرد عربی از برند زوم آپ، با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: