چهارشنبه 19 خرداد 1400 - 10:33:52

بهترین سالن زیبایی مشهد کجاست؟

معرفی سالن زیبایی خوب مشهد

لیست بهترین سالن های زیبایی مشهد

 

 

شهر مشهد از کلان شهرهای بزرگ ایران با جمعیتی حدود سه میلیون نفر با امکاناتی کامل و بروز است.اگر ساکن شهر مشهد هستید و یا به تازگی به مشهد سفر کرده اید و میخواهید بدانید سالن های زیبایی خوب شهر مشهد کجاست در ادامه ای این مقاله با ما همراه باشید.

در مسیر انتخاب یک سالن زیبایی برای اختصاص نام بهترین سالن زیبایی شهر مشهد فاکتورهای مهم و اساسی وجود دارد که تماما در کنار هم میتوانند یک مجموعه حرفه ای را ایجاد کنند.داشتن یک فضای صمیمی با ایجاد حس امنیت و زیبایی در گرو برخورد خوب پرسنل با مشتریان است.داشتن پرسنلی با اخلاق در کنار حرفه ای بودن و داشتن مهارت های لازم در هر لاین زیبایی یک مجموعه را به یک مجموعه حرفه ای تبدیل میکند.

انتخاب بهترین سالن زیبایی مشهد با توجه به محدوده مکانی

مرکز کراتین مو سیمین

مرکز تخصصی کراتین مو سیمین را میتوان بهترین مرکز کراتین مشهد نامید.چرا که پیش از انجام خدمات با دستگاه های مخصوص موهای مشتری را آنالیز میکند و با توجه به نیاز ها و آسیب موها با بهترین مواد موجود در بازار موی مشتری را احیا و درمان میکنند.ماندگاری مواد مصرفی بسیار بالاست و شما تا مدت ها از داشتن موهای سالم لذت میبرید. وجود دستگاه های آنالیزر بسیار در شناخت مشکلات مو موثر است همین موضوع سبب شده اگر موی شما نیاز به درمان از طریق کراتین را نداشته باشد مرکز کراتین سیمین از انجام کار دست بکشد و شما را با راه حل های مربوط که برای موی شما مناسب است آشنا کند.

اگر در محدوده ی وکیل آباد شهر مشهد به دنبال یک مرکز کراتین حرفه ای هستید پیشنهاد ما مرکز کراتین مو سیمین میباشد

مرکز کراتین سیمین

آدرس: مشهد _وکیل آباد _هفت تیر11_پلاک 2_واحد 1

تماس: 09380882012

سالن زیبایی حامیان

سالن زیبایی حامیان با مدیریت خانم الهام وجدانی در محدوده بلوار سیدرضی یکی دیگر از سالن های زیبایی است که تمام خدمات زیبایی را با بهترین اساتید شهر مشهد ارائه میدهد.خدمات کوتاهی مو، رنگ و لایت، آرایش و گریم و کاشت ناخن سالن زیبایی حامیان از سری خدماتی است که در این سالن زیبایی طرفداران زیادی دارد.اگر شما هم به سالن زیبایی حامیان مراجعه کرده اید نظرتون رو درباره ی خدمات این سالن برای ما بنویسید

 

سالن زیبایی حامیان با مدیریت الهام وجدانی

آدرس: مشهد - بلوار سید رضی - نبش سیدرضی 38

تماس:09156846498

 

معرفی بهترین سالن زیبایی احمدآباد مشهد

سالن زیبایی ثنا با مدیریت خانم زهرا کامیاب در یابان پاستور احمدآباد مشهد ارئه دهنده ی خدمات اکستنشن مژه، میکاپ، کوتاهی، رنگ و لایت مو و آرایش دائم میباشد.در سالن زیبایی ثنا جوی صمیمانه برقرار است که باعث آرامش شما در طی انجام خدمات زیبایی میشود.اگر در محدوده احمدآباد مشهد زندگی میکنید ما به شما پیشنهاد میکنیم به سالن زیبایی ثنا مراجعه کنید

سالن زیبایی ثنا با مدیریت زهرا کامیاب

آدرس: مشهد احمدآباد خیابان پاستور پاستور20 پلاک 10

تماس: 09154738047

 

بهترین سالن زیبایی بلوار سجاد مشهد

سالن زیبایی دلوان از بهترین سالن های زیبایی شهر مشهد میباشد چرا که در تمامی خدمات ارائه شده از جدیدترین تکنیک ها با بالاترین کیفیت استفاده میکنند.اگر در محدوده بلوارسجاد مشهد زندگی میکنید حتما نام سالن زیبایی دلوان با مدیریت خانم بهناز ولایتی را شنیده اید.خدمات ارائه شده در سالن زیبایی دلوان شامل: خدمات ناخن به صورت کاملا تخصصی، خدمات رنگ و لایت و کوتاهی، شینیون ها و میکاپ های جدید،و میکروپیگمنتیشن انجام میشود.برای مراجعه به سالن زیبایی دلوان میتوانید با شماره ی درج شده تماس بگیرید.

سالن زیبایی دلوان با مدیریت بهناز ولایتی

آدرس:  مشهد بلوار سجاد خیابان زنبق 6

تماس: 09150014639

معرفی بهترین آموزشگاه آرایشگری مشهد

آموزشگاه آرایشگری پریا در مشهد، بلوار دانشجو با مدیریت خانم ترابی برگزار کننده ی انواع دوره های آموزشی :1. دوره های عمومی2. دوره های نیمه خصوصی3. دوره های خصوصی4. دوره های خاص میباشند.

 از محاسن آموزشگاه آرایشگری پریا میتوان موارد زیر را نام برد:1. ارائه دهنده 24 مدرک فنی و حرفه ای کشور2. اعطای دیپلم رسمی از طرف سازمان فنی و حرفه ای کشور در دوره  های آموزشی خود.

برای شرکت در کلاس های آموزشی آموزشگاه آرایشگری پریا در مشهد با شماره ی درج شده تماس بگیرید

.

آموزشگاه و آکادمی زیبایی پریا با مدیریت خانم ترابی

آدرس: مشهد بلوار دانشجو ابتدای دانشجو 3 آکادمی زیبایی پریا

تلفن: 09153147690

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: