سه شنبه 21 خرداد 1398 - 16:01:16

بهترین میکاپ آرتیست شمال تهران

 بهترین آرایشگاه عروس در پاسداران

گریمور حرفه ای شمال تهران

استفاده از کانسیلر برای صورت

کانسیلر علاوه بر این که در برطرف سازی لکه های پوستی، چین و چروک و سیاهی دور چشم مفید است، کاربردهای بسیار دیگری نیز دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.
 

جلوگیری از ریختن سایه چشم
کانسیلر در جلوگیری از ریزش سایه چشم بسیار مفید واقع می شود. روش استفاده از آن بدین صورت است که ابتدا پلک پشت چشم را با کانسیلر بپوشانید و سپس از سایه چشم مورد نظر خود استفاده کنید. کانسیلر می تواند در مخفی کردن پف دور چشم ناشی از بی خوابی را نیز مفید واقع شود.

 

پوشاندن اشتباهات آرایشی
احتمالا برای شما نیز تاکنون پیش آمده که در کشیدن خط چشم دچار اشتباه شوید یا آن را لنگه به لنگه بکشید. به جای اینکه خط چشم را پاک کنید و موجب سیاه شدن دور چشم شوید، با استفاده از کانسیلر نسبت به از بین بردن ایراد به وجود آمده اقدام کنید.

 

پنهان کردن جای جوش روی بدن
اگر روی پوست بدن خود جوش هایی دارید که نیاز به پنهان کردن آن ها است، می توانید از کانسیلر استفاده کنید. روش کار هم به این صورت است که ابتدا با استفاده از یک کانسیلر متناسب با رنگ پوست، جوش را بپوشانید و سپس با کمک پودر فشرده، آن را محو کنید.

 

کانتور کردن ابروها با کانسیلر
می توانید برای کانتور کردن ابروها از کانسیلر استفاده کنید. کانتورینگ ابروها به شما کمک می کند ابروهای برجسته تر و زیباتری داشته باشید. برای این کار از کانسیلری که یک درجه روشن تر از رنگ پوست است کمک بگیرید و بالا و پایین قسمت انتهایی ابروهای خود را به آن آغشته کنید.

 

استفاده از کانسیلر در آرایش لب

کانسیلر در آرایش لب نیز کاربرد بسیاری دارد که یکی از مهم ترین آن ها، تثبیت رژلب است. اگر می خواهید رژلب تان از ماندگاری بالایی برخوردار باشد، ابتدا تمام قسمت های لب را به کانسیلر آغشته کرده و سپس به زدن خط لب و رژلب بپردازید. همچنین، می توانید برای جلوگیری از ریزش رژلب نیز از کانسیلر استفاده کنید. روش به کار بردن آن به این صورت است که مرزهای خارجی لب خود را مشخص کنید. پس از این که رژلب خود را زدید، با استفاده از یک کانسیلر نوک تیز، خطوطی را خارج از خط لب اصلی بکشید و به خوبی فید کنید. با انجام این کار نه تنها از ریزش رژلب جلوگیری کرده اید، بلکه باعث جلوه بهتر لب ها نیز خواهید شد.

 

آرایشگاه عروس خوب پاسداران

در سالن زیبایی بیتا عبدالهی گریمور عروس حرفه ای در پاسداران، خدمات فوق تخصصی گریم و میکاپ عروس، رنگ ومش با بهترین برندهای آرایشی و رنگ مو ارائه میشود. گریم عروس فوق حرفه ای توسط میکاپ آرتیست حرفه ای خانم بیتا عبدالهی با استفاده از بهترین  محصولات  آرایشی معتبرو ارائه کامل ترین پکیج های گریم مطابق با سلیقه ی شما ،  با شناخت کامل آناتومی صورت و چهره های متفاوت تمام مهارت خود را برای زیبا تر دیده شدن وداشتن گریمی متفاوت برای شما انجام می دهند

 خانم عبداللهی علاوه بر آموزش و خدمات فوق تخصصی گریم و میکاپ عروس به برگزاری کلاس های آموزشی و ورکشاپ هایی رنگ و مش نیز می پردازند

 

جهت تعیین وقت و مشاوره می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل نمایید:

09128399463


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 22 خرداد 1398 - 07:13:57
با سلام میخواستم بدونم خانم هایی سبزه پوست چه نوع رنگ سایه و با چه کرم پودر یا پنیکیک بهشون میاد ??
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: