یکشنبه 30 خرداد 1400 - 09:23:28

آموزش صفر تا صد رنگ و لایت

مدرس رنگ و لایت شمال تهران

بهترین مدرس کار با مواد

خانم رمیسا میرزایی، یکی از بهترین کارشناسان و مدرس رنگ و مش در شمال تهران هستند که دوره های آموزشی خود را در خارج از کشور گذرانده اند. ایشان حدود 8 سال سابقه کاری مستمر در حوزه رنگ و مش دارند و نمونه کارهای عالی را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده اند.

خانم رمیسا میرزایی دوره های آموزشی رنگ و مش خود را نزد اساتید برتری همچون استاد منیر، استاد عابد و ... گذرانده اند. ایشان پس از سالیان سال فعالیت مداوم در حوزه رنگ مو، امروزه به یکی از برترین اساتید کشور تبدیل شده اند و هر ماهه دوره های آموزشی و ورکشاپ هایی را برگزار می کنند. کلاس های آموزشی خانم میرزایی به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی برگزار می شود. البته بهترین نوع دوره های آموزشی از نظر خانم میرزایی، به صورت نیمه خصوصی و عملی است. هنرجویان در این نوع کلاس‌ها فرصت بیشتری را جهت یادگیری خواهند داشت و بیشترین بهره وری را کسب خواهند کرد.

هنرجویان کلاس های آموزشی رنگ و مش خانم رمیسا میرزایی پس از اتمام دوره خود موفق به اخذ مدرک می شوند و جذب بازار کار خواهند شد. هنرجویان پس از اتمام دوره های آموزشی خود در صورت داشتن هر گونه مشکلات و سوالات، می توانند تا ماه ها با خانم رمیسا میرزایی در ارتباط باشند و ابهامات خود را برطرف نمایند.

 

جهت شرکت در کلاس های آمورشی یا بهره مندی از خدمات رنگ و مش خانم رمیسا میرزایی با شماره تلفن درج شده تماس حاصل نمایید.

 


برچسب ها:

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: