سه شنبه 07 خرداد 1398 - 15:47:16

بهترین مرکز کراتینه مو در شمال تهران

 

معرفی مرکز کراتینه مو خوب

کراتینه مو چیست؟

 

مرکز تخصصی کراتینه مو خوب در تهران کجاست؟

 

اغلب افرادی که دارای موهای مجعد یا به اصطلاح وز هستند، از حالت موهای خود ناراضی می باشند. این احساس نارضایتی، عموماً از آنجایی ناشی می شود که افراد حالت واقعی موهای خود را تنها پس از سشوار یا اتوکردن مشاهده می کنند. به همین دلیل بسیاری از آن ها برای خلاصی از این وضعیت به کراتینه کردن موهای خود روی می آورند. روش های زیادی برای صافی موی دائم یا همان کراتینه مو وجود دارد که در این مطلب از سایت رژلب به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. همچنین، یکی از بهترین مرکز کراتینه مو در تهران را نیز خدمتتان معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 

کراتینه مو چیست؟

 

در روش کراتینه مو، موادی روی موها قرار می گیرد تا موجب صافی و درخشندگی هر چه بیشتر شود. روش کراتینه بر خلاف نامی که دارد، کاملاً متکی به عنصر کراتین یا صافی نیست. اکثر روش‌های احیا با کراتین از منابع پروتئین طبیعی مانند ذرت، سبزی، سویا و گندم برای ترمیم موها استفاده می ‌کند. روش ‎هایی که پیش از این برای کراتینه یا صافی مو مورد استفاده قرار می گرفت، حاوی فرمالدئید یا اتیلن گلیکول بودند. امروزه اما این روش‌ها به دلیل ضررهای بهداشتی و ایمنی ممنوع شده‌ و مورد استفاده قرار نمی گیرند. در دوره کنونی، فرمول‌ های مدرن کراتینه حاوی ترکیباتی نظیر گلوکسیلیک اسید و کاربوسیستین هستند که موجب تقویت، ترمیم، صافی و درخشانی مو می ‌شود. افراد اغلب کراتینه مو را صرفا با صاف کردن مو پیوند می ‌دهند. این درست است که کراتینه مو برای صافی موهای فر و موج دار به کار می‎ رود؛ اما تنها کارایی آن نبوده و در روش‌های جدید به منظور احیا و تقویت مو نیز به کار برده می‌ شود.

 

مواد تشکیل دهنده کراتینه مو

 

صاف کننده های شیمیایی مو، طی روندی ساختار موی فر را به شکل صاف و نرم تغییر می دهند. مواد مخصوص کراتینه و فرکردن مو تنها به لحاظ شکل ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند؛ اما کارکرد شیمیایی آنها دقیقا یکسان است. حتی اگر هیدرواکسید موجود در کراتینه و فر دائمی متفاوت باشد.
تمامی مواد کراتینه مو، شکل مو را با شکستن پیوندهای هیدروژن تغییر می دهند. دو نوع ماده شیمیایی که در تمامی کراتینه مو مشترک است، تیوگلی کولیت آمونیوم و سدیم هیدرواکسید می باشد.
محصولات کراتینه، دارای دو ماده اساسی کرم صاف کننده و کرم خنثی کننده یا تثبیت کننده هستند. این دو محصول بدین ترتیب استفاده می شوند که در مرحله اول، صاف کننده مورد استفاده قرار می گیرد. در مرحله بعدی نیز خنثی یا تثبیت کننده مصرف می شود تا حالت موها را ثابت شود.
کراتینه مو را می توان با دو خاصیت اسیدی و قلیایی در بازار تهیه کرد. محصولات قلیایی از هیدروکسید سدیم بوده و هرچه خاصیت قلیایی مواد بالاتر باشد، تأثیر بیشتری دارند و سرعت واکنش آن ها نیز سریع تر خواهد بود. البته این امکان نیز وجود دارد که به موها آسیب وارد شده و نیاز به مراقبت بیشتری داشته باشند. PH قلیایی کراتینه ها 8.5 تا 12 است.

 

معرفی بهترین مرکز تخصصی خدمات مو

 

اولاپلکس چیست؟


اولاپلکس دارای مواد فعالی است که پیوندهای شکسته مو را به هم متصل کرده و موجب نرم تر، قوی تر و براق تر شدن موها می شود. در واقع، اولاپلکس می تواند موهای آسیب دیده را درمان و از آسیب رسانی هنگام رنگ کردن جلوگیری کند. علاوه بر این، به موها اجازه می دهد تا راحت تر رنگ را بپذیرند و به راحتی به هر رنگی تغییر کنند.


بوتاکس مو چیست؟


وظیفه اصلی بوتاکس مو، تقویت و ترمیم موها است. در کنار آن، موها را نیز صاف می کند. بوتاکس مو هیچ گونه تغییری در ساختار موها ایجاد نمی کند. از این رو، موها دچار آسیب دیدگی نخواهند شد. بوتاکس مو را می توان هم در موهای طبیعی و هم در موهای دکلره شده به کار برد. معمولا این روش تا 5 الی 7 ماه دوام خواهد داشت و بعد از آن باید نسبت به ترمیم اقدام کنید. بعد از بوتاکس مو، محدودیتی از لحاظ انجام رنگ و مش نخواهید داشت. حتی می توانید موها را با استفاده از مواد فر یا بابلیس نیز تغییر دهید.
بوتاکس مو می تواند از آسیب دیدگی موها نیز جلوگیری کند. همچنین موها را سالم و براق می کند. درمان بوتاکس مو را می توان برای همه نوع موهای مجعد، صاف، سفید، ضخیم، کم پشت، پرپشت و ... مورد استفاده قرار داد. بنابراین فرقی نمی کند که موهای شما موخوره یا سفیدی داشته باشد، موهای فر و مجعد یا کم پشت داشته باشید، این روش بسیار مطمئن و بدون خطر خواهد بود.


ریباندینگ چیست؟


ریباندینگ با نام صافی ژاپنی نیز شناخته می شود. در این روش از مواد شیمیایی برای صاف کردن موها استفاده می شود. ریباندینگ با تغییر در ساختمان مو و از بین بردن باندهای گوگردی مو، باعث تغییر در ساختار و ساختمان مو شده و موجب صاف شدن آن می شود. از این رو، موجب از دست رفتن رطوبت داخل ساقه مو شده و خشکی بیش از حد را به دنبال خواهد داشت. افرادی که تمایل به صافی ژاپنی دارند، باید به خاطر داشته باشند که دیگر پس از آن نمی توانند از رنگ های روشن و اکسیدان 9 درصد استفاده کنند. بهتر است ریباندینگ را برای موهای طبیعی و موهایی که دکلره ندارند، استفاده کنید؛ در غیر این صورت، موها به شدت آسیب خواهند دید.


معرفی بهترین مرکز کراتینه مو در شمال تهران

 

مرکز کراتینه مو فوق تخصصی بهرامی در سالن فلامینگو واقع در جردن یکی از بهترین پیشنهادهای وب سایت رژلب به شما است. این مجموعه به مدیریت سرکار خانم رزا بهرامی است که با بیش از 7 سال سابقه کاری در زمینه انواع تراپی مو مشغول به فعالیت می باشد.
مرکز کراتینه مو بهرامی، بزرگ ‌ترین واردکننده و پخش کننده مواد و دستگاه های کراتین روز دنیا با متریال گرید A  نیز می باشد که جهت خریداری می توانید با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس حاصل کنید.
در این مرکز از “29” برند مطرح جهانی و دستگاه های موجود در دنیا ، اعم از
مایکرومیست، نانو استیم اسپری گان، اُورهیت نانو آیرون و دئودرایز جهت بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر کار کراتین استفاده می شود.


راهکارهای ارتباطی با مرکز کراتینه مو بهرامی در جردن

 

تلفن مشاوره

982188648707_989109800024

 

 

 

آدرس

جردن بین پل میرداماد و دستگردی خیابان بنیسی پلاک 15 طبقه اول واحد 4

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: