چهارشنبه 06 شهریور 1398 - 16:16:51

فروزن آیرون

 

دستگاه فروزن آیرون چیست و چه کاربردی دارد؟

کاهش عوارض ناشی از گرمای اتو مو

 

فروزن آیرون چیست و چه کاربردهایی دارد؟

 


دستگاه فروزن آیرون، نوآوری و توسعه بسیار جدید و فناوری معجزه آسایی از علم می باشد که در درمان مو و مراقبت از آن نقش بسزایی دارد. کمپانی تجهیزات RB با تحقیقات و بررسی هایی که انجام داده، توانسته نقش این دستگاه و کاربرد و کارایی آن را در سلامت مو به صورت علمی و تجربی به دست آورد و با شما دوستداران فن آوری های نوین در میان بگذارد.

دستگاه فروزن آیرن با استفاده از فن آوری جدید برودتی از 10 تا 40 ثانیه زمان می برد تا به دمای منفی 18 درجه برسد و بیشترین و مهمترین عملکرد آن انجماد پلیت سرمایشی و تاثیر آن در مسدود کردن و قابض کردن زوایای کوتیکول مو می باشد که بدین سان تمامی شکاف های کوتیکول که لایه بیرونی مو است روی هم آمده و کاملا هموارسازی ایجاد می گردد.

البته قابض شدن کوتیکول مو در دمای صفر درجه امکان پذیر است ولی نوآوری و تکنولوژی دستگاه آیرن فروزن به وسیله منجمدسازی تا -18 درجه سانتی گراد نه تنها باعث بستن کوتیکول ها می شود، بلکه آسیب های ناشی از حرارت، گرما و مواد شیمیایی و قلیایی که باعث باز شدن بیش از حد زوایای کوتیکول شده است را التیام می بخشد و ترمیم و بازسازی می کند. به دلیل هموارسازی با استفاده از اصل یخ زدن و منجمدسازی موجب این می شود که آمینو اسیدها که روی پپتیدهای طولی مو قرار دارند، مستحکم شده و آب و سایر مواد مغذی را در داخل کورتکس نگه داشته و عوامل درمان را داخل مو حفظ می کند و منتج به استحکام مو، افزایش ماندگاری درمان و در عین حال، ظاهری براق و درخشنده و همچنین انقباض پولک های مو که خود باعث از بین رفتن وز و فریز مو می شود.

برخلاف آیرن و اتوهای گرمایشی، دستگاه آیرون فروزن هیچ نقشی در تغییر پیوندهای هیدروژنی و عرضی مو نداشته و به همین دلیل در صافی مو نقشی ندارد و مناسب برای افرادی است که نمی خواهند در حین پروسه کار، حالت و فر موهای خود را از دست بدهند، بلکه عامل انتقال عوامل درمان به صورت مستقیم به DNA و پروتئین سلولی می باشد که اگر روی موی خیس اجرا شود، اثرات پروسه های درمانی و هرگونه تراپی را 4 تا 7 برابر می کند.
دستگاه فروزن آیرون با داشتن تشعشع دامنه و فرکانسی از اشعه ماوراء بنفش در پلیت سرمایشی خود، شتاب دهنده و تقویت کننده درمان مو در سطح کیفی بسیار بالا می باشد که این اشعه باعث جذب رطوبت، بهبود فیبر مو، هیدراتاسیون، ثبات و درخشندگی رنگ مو و یکنواختی در فرآیند درمان با ماندگاری بالا باعث افزایش اثر می شود.

 

کاربرد فروزن آیرون در احیاء مو

 

بلولایت ساطع شده از آیرون دستگاه فروزن آیرن 450 تا 470 nm می باشد و این نور سرد باعث اثربخشی بیشتر و عمق نفوذ در لایه دوم به نام کورتکس می شود. با سرما و انجماد ایجاد شده در دستگاه فروزن آیرن، کوتیکول ها همگرا شده و از حالت دفرمگی و باز شدگی در آمده و روی هم کاملا می خوابند و با سرعت بخشیدن با انتقال مواد مغذی کمک می کند و باعث افزایش عملکرد این مواد مغذی شده و پتانسیل دفع سموم از غشاء کوتیکول می شود که حداکثر جذب عوامل درمان یا pH را با قفل و لاک کردن در مو تضمین می کند.

کما اینکه اتو با پلیت سرمایشی این دستگاه عوارض ناشی از گرمای زیاد اتوهای گرمایشی برای بستن منافذ را ندارد و روش کار با آن غیرتهاجمی می باشد و در نتیجه باعث تسریع در ثبات اکسیداسیون مو و رفع آسیب های ناشی از عوامل شیمیایی مثل رنگ و بی رنگ کننده ها را موجب می شود و به منظور بالا رفتن سطح کیفی سلامت مو و دفع خشکی و هرگونه آسیب احتمالی در پایان کلیه پروسه های مشخصه مو مثل رنگ، کراتین، صافی و انواع تراپی های نقش بسیار مهمی دارد.

 

 

به تحریر تراپیست،  کارشناس ارشد کراتین، مایکرومیست و اوزون، رزا بهرامی

 

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات خانم رزا بهرامی می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 

 

به تحریر تراپیست،  کارشناس ارشد کراتین، مایکرومیست و اوزون، رزا بهرامی


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 06 خرداد 1402 - 11:03:14
با سلام قیمت دستگاه فروزن ایرون چنده
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: