یکشنبه 09 تیر 1398 - 09:28:24

میکروبلیدینگ فیبروز ابرو

تاتو کار حرفه ای در صادقیه

بهترین مرکز تاتو و هاشور در بلوار فردوس

 

در متد فیبروز از چه رنگ هایی استفاده می شود؟

 

رنگ های مورد استفاده در تکنیک فیبروز از مواد معدنی ساخته شده اند که فاقد هر گونه فلزات سنگین نظیر سرب هستند و به راحتی جذب پوست می شوند. این موضوع تاثیر به سزایی در طبیعی جلوه دادن ابروها داشته و پس از گذشت مدت زمانی، ته رنگ قرمز از خود به جای نمی گذارند. تاکنون پنج نسل از رنگ های فیبروز تولید و روانه بازار شده است که در حال حاضر دسترسی به نسل سه و پنج میسر است. در ادامه به بررسی رنگ های فیبروز ابرو خواهیم پرداخت. نسل سوم از رنگ های فیبروز که با نام SUP شناخته می شود، در اندازه 10 میل تولید شده و جهت استفاده در روش دستی میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن مفید واقع می شود. این رنگ ها دارای پنج سری هستند. جدیدترین نسل از رنگ های فیبروز نیز SUPE نام دارد که در اندازه 5 میل موجود بوده و برای روش میکروبلیدینگ مورد استفاده قرار می گیرد. این رنگ ها نسبت به سری قبل از کیفیت و ماندگاری بالاتری برخوردارند. علاوه بر این، به دلیل آن که در ساخت آن از الکل استفاده نشده است، دچار ریزش نمی شود.

 

هاشور ابرو به روش فیبروز در غرب تهران 

 جدیدترین و بروزترین خدمات میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ فیبروز ابرو، فیکانتور چشم، شیدینگ چشم و ابرو در مرکز میکروپیگمنتیشن لیان با مدیریت خانم شادبخش  در غرب تهران ارائه میشود.

 

سالن آرایشی و آموزشی لیان، فعالیت های گسترده تری را در کارنامه کاری خود دارد. از جمله دیگر لاین های این مجموعه می توان به طراحی بدن با حنا، تاتو بدن و آرایش دائم به سبک های میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ رنگ و مش ، کاشت ناخن و ....نیز اشاره کرد. 
 


آدرس سالن زیبایی لیان


جهت مراجعه به سالن لیان و بهره مندی از خدمات ایشان می توانید به آدرس ذیل مراجعه کنید:

تهران – صادقیه – بلوار فردوس شرق – روبروی خیابان حسن آباد – ساختمان طاها – پلاک 388 – طبقه پنجم – واحد 23

@liyan_beauty_salon


تلفن سالن زیبایی لیان

02144963955

02144963958

09195946535

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: