دوشنبه 10 تیر 1398 - 13:41:58

میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز

مرکز میکروبلیدینگ فیبروز بلوار فردوس شرق

بهترین مرکز هاشور فیبروز در بلوار فردوس

 

 

 

میکروبلدینگ ابرو چیست؟


در هاشور زدن به روش میکروبلیدینگ از بلید یا تیغ برای برش پوست و انتقال رنگ به لایه های زیرین استفاده می شود. انجام این عمل به وسیله یک قلم غیر الکتریکی و به صورت دستی میسر می گردد. طی روش میکروبلیدینگ که آرایش نیمه دائمی نیز محسوب می شود از دو تکنیک هاشور کردن و شیدینگ برای جلوه بخشی هر چه طبیعی تر ابروها به کار گرفته می شود.
عمل شیدینگ همان سایه زدن است که قابلیت پوشاندن نقاط خالی از مو و جای زخم را به خوبی دارا می باشد. به عبارتی، ترکیب هاشور و سایه با توجه به رنگ پوست، تاثیر به سزایی در زیباتر و شاداب تر نشان دادن چهره خواهد داشت. معمولا میکروبلیدینگ بین دوازده تا هجده ماه ماندگاری دارد؛ البته این زمان به رنگ و جنس پوست شما بستگی دارد. بلیدینگ در افرادی که دارای پوست چرب هستند، حدود دوازده ماه (بدون نیاز به تمدید) و افرادی که پوست معمولی دارند، حدود هجده ماه ماندگار خواهد بود.

هاشور ابرو به روش میکروبلیدینگ، درد زیادی ندارد و بیشتر به یک حس شبیه می ماند. در واقع به دلیل استفاده از پماد سر کننده، درد زیادی حس نمی شود.البته صدای تیغ در این روش بسیار گوش خراش بوده و می توان گفت که حتی بدتر از درد می است. به طور کلی، انجام تاتو به روش میکروبلیدینگ بسیار سریع اتفاق می افتد. در این حین، بیشترین زمان به مرحله سر کردن اختصاص می یابد که حدود پنجاه دقیقه به طول می انجامد. در این زمان قادر به انجام بلیدینگ نخواهید بود تا وقتی که پوست به طور کامل بی حس شود.هاشور ابرو سه بعدی برای افرادی که می خواهند ابروی کاملا طبیعی داشته باشند و ابروهایشان خیلی بالا نباشد  یا افرادی که در قسمت دم ابرو مو ندارند و به اصطلاح ابرو آنها نصفه است انجام میشود.

 

مرکز میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ لیان در غرب تهران 

 جدیدترین و بروزترین خدمات میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ فیبروز ابرو، فیکانتور چشم، شیدینگ چشم و ابرو در مرکز میکروپیگمنتیشن لیان با مدیریت خانم شادبخش  در غرب تهران ارائه میشود.

 

سالن آرایشی و آموزشی لیان، فعالیت های گسترده تری را در کارنامه کاری خود دارد. از جمله دیگر لاین های این مجموعه می توان به طراحی بدن با حنا، تاتو بدن و آرایش دائم به سبک های میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ رنگ و مش ، کاشت ناخن و ....نیز اشاره کرد. 
 


آدرس سالن زیبایی لیان


جهت مراجعه به سالن لیان و بهره مندی از خدمات ایشان می توانید به آدرس ذیل مراجعه کنید:

تهران – صادقیه – بلوار فردوس شرق – روبروی خیابان حسن آباد – ساختمان طاها – پلاک 388 – طبقه پنجم – واحد 23

@liyan_beauty_salon


تلفن سالن زیبایی لیان

02144963955

02144963958

09195946535

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: