سه شنبه 18 تیر 1398 - 10:49:00

مرکز هاشور ابرو

مرکز هاشور ابرو

بهترین مرکز میکروپیگمنتشن و میکروبلیدینگ

 

هاشور ابرو با میکروبلیدینگ چیست؟

در هاشور ابرو به روش میکروبلیدینگ به صورت دستی و با قلم میکروبلیدینگ عملیات تاتو انجام خواهد شد، این روش دارای ماندگاری کمتری نسبت به میکروپیگمنتیشن است چراکه رنگ در عمق کمتری وارد پوست خواهد شد.

برای آنکه بدانید هاشور ابرو تا چه مدت دوام دارد باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید که بر میزان ماندگاری رنگ تاثیر گذار هستند، برای ماندگاری هاشور ابرو نمی توان زمان دقیق اعلام کرد اما در هاشور به روش میکروپیگمنتیشن بین 6 ماه تا 3 سال و در روش میکروبلیدینگ تا 1 سال شاهد ماندگاری خواهید بود. در افرادی که پوست چربی دارند شاهد ماندگاری کمتری خواهید بود. اگر هاشور با رنگ تیره تری زده شود ماندگاری بیشتری نیز خواهد داشت و در نهایت روش میکروپیگمنتیشن دارای ماندگاری بیشتری نسبت به روش های دیگر خواهد بود.

انجام هاشور ابرو و تاتو به هیچ عنوان در دوران نیز بارداری توصیه نمی شود، اولین دلیل هورمون های بدن است که در این بازه زمانی دچار تغییرات بسیار زیادی خواهند شد و از این رو پوست شما نیز دستخوش تغییراتی می شود که رنگ پذیری در آن بسیار کاهش خواهد یافت. به همین دلیل شما نتیجه مطلوبی دریافت نخواهید کرد. دومین دلیل وجود مواد مضر در رنگ های مورد استفاده است که ممکن است منجر به  حساسیت به هاشور ابرو شود و هم برای شما خطر آفرین باشد و هم جنین درون شکمتان، لذا توصیه می شود در دوران بارداری کلیه اقدامات زیبایی را کنار گذشته و آنها را به دوران پس از بارداری و شیردهی موکول کنید.

 

سالن زیبایی لیان بهترین سالن زیبایی در غرب تهران 

 جدیدترین و بروزترین خدمات میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ فیبروز ابرو، فیکانتور چشم، شیدینگ چشم و ابرو در مرکز میکروپیگمنتیشن لیان با مدیریت خانم شادبخش  در غرب تهران ارائه میشود.

 

سالن آرایشی و آموزشی لیان، فعالیت های گسترده تری را در کارنامه کاری خود دارد. از جمله دیگر لاین های این مجموعه می توان به طراحی بدن با حنا، تاتو بدن و آرایش دائم به سبک های میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ رنگ و مش ، کاشت ناخن و ....نیز اشاره کرد. 
 


آدرس سالن زیبایی لیان


جهت مراجعه به سالن لیان و بهره مندی از خدمات ایشان می توانید به آدرس ذیل مراجعه کنید:

تهران – صادقیه – بلوار فردوس شرق – روبروی خیابان حسن آباد – ساختمان طاها – پلاک 388 – طبقه پنجم – واحد 23

@liyan_beauty_salon


تلفن سالن زیبایی لیان

02144963955

02144963958

09195946535

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: