چهارشنبه 02 مرداد 1398 - 13:20:12

میکرو بلیدینگ

مرکز هاشور ابرو هاشور

بهترین مرکزمیکروبلید ابرو در غرب تهران

 

 

 

تفاوت هاشور و میکروپیگمنتیشن


اولین تفاوت میکروپیگمنتیشن با هاشور در دستگاه و اجزای آن می باشد، دستگاه که برای میکروپیگمنتیشن استفاده می شود به دلیل جدا بودن قسمت ثابت با اجزای یکبار مصرف آن انتقال بیماری از فردی به دیگری بسیار کم بوده،به طور کلی امنیت این دستگاه نسبت به سایرین بیشتر است. در این روش از رنگدانه های مخصوصی جهت کاشت به کار می رود. در هاشور عمق نفوذ رنگ داخل پوست بیشتر بوده ،ولی در میکروپیگمنتیشن کمتر است.در میکروپیگمنتیشن خطوط ایجاد شده پررنگ و مشخص تر از هاشور ابرو بوده، اما در هاشور خط های ایجاد شده بیشتر حالت طبیعی به خود می گیرند.
این روش به دلیل آن که به بافت آسیب کمتری می رساند اغلب بدون خون ریزی با درد کمتری همراه است، اما در هاشور التهاب بالا بوده و میزان خون خارج شده با تعداد هاشورهای ایجاد شده رابطه مستقیم دارد، سوزن هایی که در دستگاه میکرو کاربرد دارد بسیار ظریف و نرم تر از دستگاه هاشور می باشد. همچنین مدت زمان ماندگاری هاشور بسیار بیشتر از میکروپیگمنتیشن می باشد.
ماندگاری و روش های انجام دادن هاشور و میکروپیگمنتیشن
همانطور که می دانیم ماندگاری میکروپیگمنتیشن نسبت به هاشور به دلیل ظرافت و حساسیت بیشتر و عمق نفوذ کمتر رنگدانه در عمق پوست کمتر است، در مجموع ماندگاری میگروپیگمنتیشن حدود 6 ماه تا 1سال و هاشور ابرو 2 سال است، که بعد آن ابروها نیاز به ترمیم دارند.
اما به خاطر عواملی چون رنگ پوست فرد، عمق کاشت، میزان تعریق، و جنس پوست ماندگاری میگروپیگمنتیشن متفاوت عمل می کند، همانطور که می دانیم هاشور به معنای ایجاد خطوط،(خط انداختن) برای هر چه طبیعی تر نشان دادن خط ابرو و کادر آن می باشد، هاشور انواع مختلفی دارد، ولی در مجموع روش اصلی هاشور زدن به یک شکل می باشد.

 
 

سالن زیبایی لیان بهترین سالن زیبایی در غرب تهران 

 جدیدترین و بروزترین خدمات میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ فیبروز ابرو، فیکانتور چشم، شیدینگ چشم و ابرو در مرکز میکروپیگمنتیشن لیان با مدیریت خانم شادبخش  در غرب تهران ارائه میشود.

 

سالن آرایشی و آموزشی لیان، فعالیت های گسترده تری را در کارنامه کاری خود دارد. از جمله دیگر لاین های این مجموعه می توان به طراحی بدن با حنا، تاتو بدن و آرایش دائم به سبک های میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ رنگ و مش ، کاشت ناخن و ....نیز اشاره کرد. 
 


آدرس سالن زیبایی لیان


جهت مراجعه به سالن لیان و بهره مندی از خدمات ایشان می توانید به آدرس ذیل مراجعه کنید:

تهران – صادقیه – بلوار فردوس شرق – روبروی خیابان حسن آباد – ساختمان طاها – پلاک 388 – طبقه پنجم – واحد 23

@liyan_beauty_salon


تلفن سالن زیبایی لیان

02144963955

02144963958

09195946535

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: