دوشنبه 14 مرداد 1398 - 14:56:22

هاشور ابرو

بهترین مرکز هاشور ابرو

مرکز میکروپیگمنتیشن غرب تهران


 

 هاشور ابرو

هاشور ابرو خطی (کلاسیک): در این مدل، خطوط هاشور در قسمت پهنای ابرو به سمت بالا بوده و در انتهای ابرو به سمت دم، خمیده می‌شوند (جهت هاشور، در جهت خواب ابروها است).
هاشور ابرو دو بعدی : در این مدل، خطوط هاشور در ابتدا به سمت بالا و در ادامه به سمت دم خمیده می‌شوند و خطوط هاشور انتهای ابرو نیز به سمت پائین زده می‌شود.
هاشور ابرو سه بعدی: در این مدل، ابرو، برجسته‌تر به نظر می‌رسد؛ در ابتدای ابرو، خطوط هاشور به سمت بالا زده می‌شود و خطوط انتهای ابرو نیز هم به سمت بالا و هم به سمت پائین زده می‌شوند.
هاشور ابرو هایلایت : در این مدل، از دو رنگ بلوند تیره و بلوند روشن استفاده می‌شود؛ که رنگ تیره برای کادر ابروها به کاررفته و داخل آن با رنگ بلوند روشن، سایه زده می‌شود.

 

سالن زیبایی لیان بهترین سالن زیبایی در غرب تهران


جدیدترین و بروزترین خدمات میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ فیبروز ابرو، فیکانتور چشم، شیدینگ چشم و ابرو در مرکز میکروپیگمنتیشن لیان با مدیریت خانم شادبخش در غرب تهران ارائه میشود.


سالن آرایشی و آموزشی لیان، فعالیت های گسترده تری را در کارنامه کاری خود دارد. از جمله دیگر لاین های این مجموعه می توان به طراحی بدن با حنا، تاتو بدن و آرایش دائم به سبک های میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ رنگ و مش ، کاشت ناخن و ....نیز اشاره کرد.
 

 


آدرس سالن زیبایی لیان

جهت مراجعه به سالن لیان و بهره مندی از خدمات ایشان می توانید به آدرس ذیل مراجعه کنید:
تهران – صادقیه – بلوار فردوس شرق – روبروی خیابان حسن آباد – ساختمان طاها – پلاک 388 – طبقه پنجم – واحد 23
@liyan_beauty_salon

 



تلفن سالن زیبایی لیان
02144963955
 

02144963958
 

09195946565


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: