یکشنبه 26 مرداد 1399 - 15:17:37

آموزش انواع اکستنشن مو + عکس

 

آموزش اکستنشن مو لیزری - اکستنشن نانو میکرو

مراقبت های بعد از اکستنشن مو و آموزش ریموو اکستنشن مو

آموزش انواع اکستنشن مو

 

 

 

در این مطلب با موضوع های زیر آشنا خواهید شد:

 

آموزش اکستنشن مو مدل تیپی یا استیکری

آموزش اکستنشن مو مدل نانو میکرو

آموزش نصب اکستنشن مو

آموزش اکستنشن مو لیزری

آموزش اکستنشن مو خطی

آیا اکستنشن مو موجب آسیب رسیدن به موهای طبیعی می شود؟

مراقبت های بعد از اکستنشن مو

آموزش ریموو اکستنشن مو

 

 

اکستنشن مو روشی است که افراد با موهای کم پشت می توانند از آن برای پرپشت نشان دادن موهای خود استفاده کنند. اکستنشن مو انواع مختلفی دارد که هر یک با توجه به سلیقه و نیازهای مشتری انجام می شود. به همین دلیل در این مطلب از سایت رژلب تصمیم گرفتیم شما را با انواع اکستنشن مو آشنا کنیم و آموزش هر یک را ارائه دهیم. پس اگر شما هم قصد دارید به تازگی اکستنشن مو انجام دهید، پیشنهاد می کنیم مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

 

آموزش اکستنشن مو مدل تیپی یا استیکری


ابتدا باید تقسیم بندی موها را از جایی که قصد داریم مش ایجاد کنیم یا اینکه موها را پرپشت تر نشان دهیم، انجام دهیم. یک لایه بسیار نازک جدا می کنیم و اطمینان حاصل می کنیم که همه تارهای مو کاملا در یک خط صاف قرار دارند. لایه اکستنشن تیپی را از نیم سانت مانده به ریشه روی موها می چسبانیم. یک لایه دیگر از اکستنشن تیپی یا استیکری را برداشته و دقیقا روی همان لایه مو که چسبانده بودیم، قرار می دهیم. یعنی بین دو اکستنشن استیکری باید یک لایه از موهای طبیعی قرار داشته باشد.

 

آموزش اکستنشن استیکری یا تیپی

 


مزیت اکستنشن مو تیپی یا استیکری نسبت به بقیه روش های اکستنشن مو این است که هیچ گونه برجستگی روی موها ایجاد نمی کند. پس از اینکه دو طرف اکستنشن مو کاملا روی هم منطبق شدند، از اتو مو با درجه حرارت خیلی کم برای فیکس کردن این نوع اکستنشن استفاده می کنیم. این کار را دوباره برای سایر لایه های مو نیز انجام می دهیم.


روش اکستنشن مو استیکری یا تیپی برای افرادی مناسب است که قصد دارند اکستنشن مو برای مدت زمان کمتری روی موهایشان بماند. علاوه بر این، افرادی که تمایل دارند فقط چند تکه مش لابلای موهای خود ایجاد کنند نیز گزینه بسیار خوبی برای این نوع اکستنشن مو هستند. این متد اکستنشن مو فوق العاده راحت روی سر نصب می شود. اما خوب است بدانید که در دسته اکستنشن مو نیمه موقت قرار دارد و از دوام بالایی برخوردار نخواهد بود.


آموزش اکستنشن مو نانو میکرو


اکستنشن مو نانو میکرو برای آن دسته از دوستانی که تراکم موهایشان بسیار کم است، مناسب می باشد. برای این کار ابتدا باید شاخه های موهای طبیعی را به صورت نانو میکرو سر کراتین کنیم.

 

اکستنشن مو نانو میکرو


آموزش نصب اکستنشن مو


قبل از انجام اکستنشن مو، باید کراتین سر بست انجام دهیم. روش کار به این صورت است که ابتدا موها طبیعی را به صورت یکدست مرتب کرده و به دسته های دلخواه تقسیم بندی می کنیم. سپس کراتین را به طور کامل ذوب می کنیم و مقداری از مواد را روی قسمت ابتدایی موها قرار می دهیم. هنگام سربست کردن اکستنشن موی طبیعی توجه داشته باشید که مواد کراتین باید کاملا بین تمامی تارهای مو قرار بگیرد و هیچ گونه هوایی وجود نداشته باشد. چون اگر هوا وجود داشته باشد، باعث ریزش مو لابلای سر مشتری خواهد شد.


پس از اینکه کل لایه مو به کراتین آغشته شد، به وسیله انبر آن را کاملا فیکس می کنیم. کراتین سر نسب این مزیت را دارد که سرعت عمل کار شما را در حجم بالا فوق العاده افزایش می دهد. یعنی برای شاخه های بالای 200 یا 300 تا بسیار پر کاربرد است.

 

آموزش نصب اکستنشن مو

 


بعد از این مرحله، موها را به روش مورد نظر تقسیم بندی می کنیم. سپس کراتین سر نسب شده را زیر لایه جدا شده قرار داده و با اتو آن را کاملا ثابت می کنیم. دقت داشته باشید که موها را باید از بالا کاملا ببندیم تا هیچ فاصله ای بین اکستنشن و موی طبیعی وجود نداشته باشد.


این روش برای آن دسته افرادی که به مش علاقه مندند اما نمی خواهند از تکنیک های دکلره کردن استفاده کنند، بسیار مناسب است. به این صورت که شما می توانید اکستنشن مو را به رنگ روشن تر انتخاب کرده و با نصب آن روی سر، جلوه مش را ایجاد کنید. توجه داشته باشید که شاخه ها باید خیلی ظریف نصب شوند تا اکستنشن مو جلوه طبیعی تری داشته باشد.


آموزش اکستنشن مو لیزری


برای اکستنشن مو لیزری ابتدا دسته نازکی از مو را جدا می کنیم. سپس هولدر را روی آن قرار می دهیم تا ثابت بماند. اکستنشن موی طبیعی که از قبل سر بست کردیم را روی لایه تقسیم بندی شده قرار داده و با دستگاه لیزر آن را فیکس می کنیم. دستگاه را باید تا موقعی که چراغ آن روشن شود، روی موها نگه دارید. سپس با دست کمی فشار می دهیم تا تثبیت شود. باقی قسمت های مو را نیز به همین روش که توضیح دادیم انجام دهید. اکستنشن مو لیزری یکی از ماندگارترین روش های اکستنشن مو است.

 

آموزش اکستنشن لیزری

 

آموزش اکستنشن مو خطی


برای انجام اکستنشن مو خطی، ابتدا از جایی که قصد داریم موها را اضافه کنیم، تقسیم بندی را انجام می دهیم. تقسیم بندی مو باید در یک خط راست و افقی انجام شود. روش اکستنشن موی خطی به دو صورت است: در روش اول می توان بافت گوشتی آفریقایی یا بافت کف سر انجام داد. روش دوم هم استفاده از مهره است. برای بافت که روش نسبتا قدیمی تری محسوب می شود، یک سری معایب وجود دارد. به عنوان مثال امکان شل شدن بافت وجود دارد و اینکه مو کش می آید. امروزه روش های جدیدتری در اروپا انجام می شود که از جمله آن ها می توان به روش مهره اشاره کرد.


در روش مهره از اکستنشن خطی یا لاینی، موها توسط مهره به هم گره زده می شود تا سطح کار آماده انجام اکستنشن شود. برای این کار ابتدا موها را به صورت شطرنجی جدا می کنیم. یعنی یک لایه نازکی از مو را در دست گرفته و لایه بعدی را رها کرده و مجددا لایه بعدی را در دست می گیریم. در واقع تقسیم بندی شطرنجی را به صورت لایه های یکی در میان انجام می دهیم. سپس مهره را از داخل موهایی که جدا کردیم، رد می کنیم.


پس از این که تمام اتصال ها را به وجود آوردیم، موی سردوخت آماده را به وسیله نخ و سوزن روی مهره ها می دوزیم. روش دوخت اکستنشن، دندان موشی است. بعد از هر اتصالی که انجام دادیم، یک گره کوچک می زنیم. دوخت اکستنشن مو را تا انتهای لاین انجام می دهیم. برای این که موهای نصب شده از استقامت بالایی برخوردار باشند، باید از نخ مخصوص دوخت اکستنشن استفاده کرد.

 

آموزش اکستنشن خطی

 

مزایا و معایب اکستنشن مو خطی

 

مزیت اکستنشن مو خطی یا لاینی نسبت به سایر روش های اکستنشن این است که باعث می شود موهای فوق العاده یکدستی داشته باشیم. همچنین، هیچ گونه برجستگی روی سطح سر مشاهده نخواهد شد. این روش اکستنشن مو برای افرادی مناسب است که قصد دارند موهای یکدست و پرپشتی داشته باشند. البته ماندگاری این روش اکستنشن مو به نسبت روش چسبی یا لیزری کمتر است. پس روش اکستنشن مو خطی برای افرادی مناسب است که می خواهند مدت زمان کمتری اکستنشن روی موهای آنان قرار گیرد.

 

ریموو اکستنشن مو خطی

 

ریموو اکستنشن مو خطی بسیار آسان است و آسیبی به موها وارد نمی کند. روش کار به این صورت است که ابتدا نخ دوخت اکستنشن را تا انتها بشکافید و سپس مهره را خارج کنید.

 

انواع اکستنشن مو

 

 

آیا اکستنشن مو موجب آسیب به موهای طبیعی می شود؟

 

چنانچه اکستنشن مو به طور کاملا اصولی نصب شود، هیچ گونه آسیبی را برای پوست سر و همچنین موهای طبیعی به دنبال نخواهد داشت. اگر اکستنشن مو به طور ظریف و از روش های درست انجام شود، آسیبی ایجاد نخواهد کرد. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که اکستنشن مو نیاز به ترمیم دارد. یعنی شما پس از گذشت مدت زمانی باید نسبت به برداشتن آن و نصب دوباره اقدام کنید. اگر توجهی به ترمیم اکستنشن مو نداشته باشید، احتمال اینکه به موهای طبیعی آسیب برسد و باعث ایجاد گره شود، بسیار زیاد است. مدت زمان ترمیم اکستنشن مو معمولا بین یک و نیم تا سه ماه است. با تمام این تفاصیل می توان گفت که مراقبت های بعد از اکستنشن حتی از انجام خود اکستنشن نیز مهم تر است.

 

مراقبت های بعد از انجام اکستنشن مو


به افرادی که اکستنشن مو انجام می دهند، توصیه می شود که از برس مخصوص اکستنشن برای شانه زدن موهای خود استفاده کنند. هنگام خواب سعی کنید موها را ببافید تا از ایجاد گره روی آن جلوگیری شود. به هیچ عنوان کف سر را خیس نگه ندارید و پس از استحمام حتما موها را با حرارت ملایم سشوار خشک کنید. به دلیل این که آب باقی مانده در کراتین اکستنشن مو باعث ایجاد برفک می شود و دوام آن را تا حد زیادی کاهش می دهد. از این رو زودتر باید نسبت به ترمیم اکستنشن مو اقدام کنید و هزینه های بیشتری را نیز متحمل شوید. علاوه بر این نکاتی که ذکر کردیم، استفاده از ماسک مو مخصوص اکستنشن نیز می تواند بسیار موثر واقع شود.

 

مراقبت های بعد از اکستنشن مو

 

 

آموزش ریموو اکستنشن مو


در این آیتم قصد آموزش ریموو اکستنشن مو به روش کراتین یا لیزر به شما را داریم. ابتدا باید موها را تقسیم بندی کنیم تا لایه های اکستنشن شده مشخص شود و بتوانیم کار ریموو را آغاز کنیم. اگر کار اکستنشن مو را طبق استانداردها و از روش کاملا اصولی انجام داده باشیم، هیچ گونه آسیبی به موها نباید وارد شده باشد. پس از دسته بندی موها، چند لایه از موی اکستنشن شده را در کف دست گرفته و مواد ریموور را روی قسمت کراتین سر بست قرار می دهیم. با نوک انگشت ها کمی این قسمت را ماساژ می دهیم تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.


پس از این که مواد ریموور را روی موها قرار دادیم و کمی ماساژ دادیم، با استفاده از انبر مخصوص روی اکستنشن مو فشار می آوریم تا له شود. این کار را تا برای سایر دسته های مو نیز انجام می دهیم و منتظر می مانیم تا ریموور عمل کند. در صورت نیاز این مراحل را دوباره تکرار می کنیم. یعنی روی دسته موها مواد ریموور می ریزیم و با انبر فشار می دهیم. توجه داشته باشید که ریموو اکستنشن مو باید بدون هیچ گونه فشار اضافی از روی موهای طبیعی خارج شود.


با یک دست قسمت ریشه موها را خوب نگه می داریم تا موها را ریشه کنده نشوند. سپس دنباله اکستنشن مو را کمی می کشیم. خواهید دید که موهای اکستنشن شده به راحتی و بدون هیچ فشار اضافی از روی موها برداشته می شوند.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: