پنجشنبه 29 دی 1401 - 19:08:18

خدمات تخصصی رنگ و مش شمال تهران

 رنگ و مش تخصصی تجریش

بهترین رنگ و مش کار در شمال تهران

 

 

 

 

 خانم نگار سبزعلی بهترین متخصص رنگ و لایت و احیا مو در تجریش تهران. برای بهره مندی از خدمات ایشان روی کادر تماس زیر کلیک کنید.

 

 

 

رنگ و مش از جمله لاین های پرطرفدار و پرتکنیک آرایشی است. هر ساله متد های جدیدی از رنگ مو روانه بازار می شوند که مختص سلایق خاصی هستند. در این مطلب از سایت رژلب قصد داریم به شما مطالب مهمی که در مورد رنگ و مش شمال تهران را باید بدانید، توضیح دهیم. پس با ما همراه باشید .

 

فهرست مطالب:

 رنگ و مش چیست

 رنگساژ کردن موهای مختلف

رنگ و مش چیست؟

در اولین مرحله از رنگ و مش کردن مو باید رنگ قبلی مو را بردارید که اصطلاحا به این روش دکلره کردن یا دکلراسیون گفته می شود. بدین صورت که پودر دکلره و اکسیدان 9 یا 12 درصد را با هم ترکیب و از قسمت پشت سر و بخش پایینی شروع به رنگ زدن کنید. شماره اکسیدان به جنس موها بستگی دارد که اگر ظریف باشد از اکسیدان 9 درصد و چنانچه جنس موها ضخیم باشد، از اکسیدان 12 درصد استفاده می شود. مدت زمان انتظار برای رنگ گرفتن نیز به جنس و مقاومت مواد بستگی دارد که معمولا بین 20 تا 30 دقیقه به طول می انجامد. رنگدانه های مو طی فرآیند دکلره کردن از ساختمان مو خارج می شوند که منجر به روشن شدن مو می گردد.
در ادامه انواع تکنیک های رنگ و مش شمال تهران و معرفی بهترین مدرس رنگ و مش کار به شما داده خواهد شد.

 

 

رنگ و مش شمال تهران

 

انواع تکنیک های رنگ و مش شمال تهران:

رنگ و مشی که در شمال تهران برای مشتریان انجام میشود، انواع متفاوتی دارد که عبارتند از:


1) آمبره

2) آمبره هایلایت

3) بالیاژ

4) آمبره معکوس

5) سامبره

6) هایلایت

7) لولایت

8) کالر ملت

9) Ecaille

10) Dip_dyed

 

 

انواع رنگ و مش شمال تهران

رنگ و مش انواع متفاوتی دارد که از جمله آن ها می توان به مش کلاهی، مش سوزنی، مش فویل و مش در هوای آزاد اشاره کرد. شما میتوانید با مراجعه به بهترین رنگ و مش کار شمال تهران، از خدماتشان بهره مند شوید.

 

 

رنگ و مش شمال تهران


رنگساژ کردن موهای مختلف

به رنگی که بعد از دکلره کردن روی موها می زنیم، رنگساژ گفته می شود. برای تهیه رنگساژ کافیست یک چهارم از رنگ مورد نظر را همراه با آب و اکسیدان به میزان یک به یک ترکیب کنید تا به صورت ماست خیلی شل در بیاید. سپس رنگساژ را روی موهای خیس زده و بعد از گذشت 5 تا 10 دقیقه می شوییم. البته اگر رنگساژ در 5 دقیقه جواب داد، می توان آن را آبکشی کرد. نحوه زدن رنگساژ روی مو مانند شامپو زدن می باشد. در ادامه به رنگساژ کردن موهای مختلف میپردازیم.

بلوند صدفی:

برای به دست آوردن این رنگ ابتدا مو را با دکلره به پایه 10 رسانید سپس روشن‌ترین رنگ از گروه a. را روی آن بگذارید.

 
بلوند دودی:

روشن‌ترین رنگ مو در پایه‌ی c. (دودی) را بر روی مو‌های دکلره شده رنگساژ کنید تا این رنگ مو به دست آید.

 

بلوند طلایی:

بلوند طلایی را بر روی مو‌های دکلره با رنگ موی روشن در پایه‌ی g. که طلایی است رنگساژ کنید.

 

 

بهترین آرایشگاه برای رنگ و مش در شمال تهران

در سالن تخصصی که خانم نگار سبزعلی در آن فعالیت دارند کلیه امور رنگ مو و دکلره صورت میگیرد. با توجه به رنگ دلخواه مشتری تمام خدمات رنگ و مش ،احیا و کراتین مو و اکستنشن مو طبیعی نیز صورت میگیرد. رنگ و مش شمال تهران که توسط خانم نگار سبزعلی استفاده می شود جدیدترین متد روز دنیا می باشد. همینطور در این سالن از بهترین مواد ها برای انواع روش های رنگ مو و مش در این مجموعه استفاده می شود

برای کسانی که دوست ندارند موهای خود را دکلره کنند و در عین حال رنگ مو روشن دوست دارند بهترین توصیه استفاده از اکستنشن ترکیبی می باشد. در این روش ابتدا ریشه مو رنگ میشود و سپس از ترکیب چند رنگ مو طبیعی به عنوان اکستنشن ترکیبی برای مشتری استفاده میگردد. بهترین ترکیب رنگ و مش و دکلره توسط خانم نگار سبزعلی به صورت مجزا انجام میشود.

موهای خود را به دست کارشناس و متخصص کراتین و رنگ و مش  در مرکز کراتین و رنگ خانم نگار سبزعلی بسپارید تا همیشه موهای زیبا و سالم داشته باشید، خانم سانازبرومندی در این حوزه با استفاده از بهترین مواد رنگ و احیا در دنیا و به کارگیری بهترین تکنیک های روز جهان زیبایی و سلامت را به موهای شما عرضه میدارد.

 

 

رنگ و مش شمال تهران

 

سوالات متداول در مورد رنگ و مش شمال تهران

آیا انواع رنگ و مش  موجب سفید شدن موها می شوند؟

رنگدانه های موجود در سلول های ریشه موها، عامل طبیعی رنگ مو هستند. زمانی که ساخت این رنگدانه ها در سلول متوقف می شود، رنگ مو از بین رفته و سفید می شود. از مهم ترین عواملی که در سفید شدن رنگ مو تاثیرگذار هستند می توان به ژنتیک، مشکلات جسمی و روانی، اضطراب، بیماری های داخلی، بی خوابی، بیماری های عصبی و ... اشاره کرد. در واقع، رنگ مو تاثیری در سفید شدن موها نداشته و به عوامل دیگری بستگی دارد.

 

آیا رنگ و مش برای خانم های باردار مضر است؟

در زمان بارداری، رنگ کردن موها اصلا توصیه نمی شود. چرا که مواد شیمیایی موجود در رنگ مو به وسیله پوست سر جذب خون شده و به جنین انتقال پیدا می کند. در صورتی که خانم های باردار تمایل به رنگ کردن موهای خود دارند، بهتر است از روش های جدیدی همچون آمبره، بالیاژ و ... استفاده کنند تا رنگ مو با پوست سر تماس نداشته باشد. هنگام مواد گذاری حتما از ماسک استفاده شود.

 

آیا رنگ و مش را باید روی موهای تمیز گذاشت؟

پاسخ به این سوال خیر است. توصیه می کنیم رنگ و مش شمال تهران را روی موهای چرب قرار دهید. به این دلیل که چربی طبیعی روی موها از آسیب شدید رنگ مو خواهد کاست. همچنین، پس از رنگ کردن موها نیز باید دو الی سه روز بعد از آن نسبت به شامپو کردن اقدام کنید. پس از رنگ کردن موها حتما از نرم کننده و ماسک مو استفاده کنید تا از بروز خشکی جلوگیری کند. این مواد قادر هستند رطوبت از دست رفته موهای رنگ شده را به شما بازگرداند.

 

به جای رنگ موی شیمیایی از چه مواد دیگری می توان استفاده کرد؟

- به جای استفاده از رنگ موهای شیمیایی برای رنگ و مش شمال تهران می توان از انواع رنگ موهای طبیعی و بدون آمونیاک استفاده کرد. در گذشته خانم ها از مواد طبیعی همچون حنا و قهوه نسبت به رنگ کردن موهای خود اقدام می کردند. امروزه شامپو رنگ های بسیاری نیز در بازار موجود هستند که با استفاده از آن می توان آسیب ناشی از رنگ موهای دائم را به حداقل رساند.

 

 

 

 

 

 

 

 خانم نگار سبزعلی بهترین متخصص رنگ و لایت و احیا مو در تجریش تهران. برای بهره مندی از خدمات ایشان روی کادر تماس زیر کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

ویدئوهای مرتبط

 

علت خراب‌شدن رنگساژ

آموزش رنگ کردن مو

 
 
 
معرفی بهترین مدرس رنگ و مش شمال تهران

خانم نگار سبزعلی با بیش از چندین سال سابقه کار در شمال تهران (تجریش) (مدرس بین اللملی رنگ ولایت) با بهترین متریال و تکنیک های روز دنیا آموزش خدمات رنگ ولایت وکراتین، خدمات رنگ ولایت و کراتین با بهترین متریال شامل انواع لایت ها ،بالیاژ،سامبره،آمبره و… خدمات رنگ ولایت با اولاپلکس انجام می‌شود به همراه پلکس تراپی برای مراجعین عزیز

خدمات کراتین با توجه به جنس موهای شما دوست عزیز انجام میشود. شامل نانو کراتین ،کراتین برزیلی،کراتین پروتیئن ،فیلر تراپی ،بوتاکس، آبرسانی با دستگاه مایکرومیست قبل از خدمات کراتین و رنگ ولایت انجام میشود.

 

آموزش شامل دوره های صفر تا صد مخصوص هنرجوهای مبتدی و آپدیت مخصوص هنرجوهای که قبلا آموزش دیدن

مباحث آموزش صفر تا صد، کاتولوگ خوانی،شناخت مثلثات رنگی و ترکیب و آنالیز رنگ ها ورنگساژ ها،ریمو رنگ مشکی وشرابی،دکوپاژ،دکلره ،انواع لایتها(آمبره،بالیاژ،سامبره،مش با کلاه). آپدیت:رفع اشکال ،ترکیب رنگ آموزش تکنیک های روز دنیا (آمبره روسی،بالیاژ،سامبره،فیس فریم،به پایه رساندن دکلره)

 

 

 

 خانم نگار سبزعلی بهترین متخصص رنگ و لایت و احیا مو در تجریش تهران. برای بهره مندی از خدمات ایشان روی کادر تماس زیر کلیک کنید.

 

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

برای ماندگاری بیشتر رنگساژ چه مراقبت هایی لازم هستش؟
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: