شنبه 18 خرداد 1398 - 11:59:11

آر اِف صورت RF همراه دستگاه کویتیشن

اراف برای رفع غبغب در غرب تهران

فرم دهی صورت و رفع غبغب با ماساژ همراه دستگاه کویتیشن

 

رفع غبغب با دستگاه آر اف 

غبغب یا در اصطلاح پزشکی لایه چربی ساب‌منتال یا آرواره‌ای به جمع شدن چربی اضافه در ناحیه آرواره و چانه گفته می‌شود که فرم چانه را به شکل ناخوشایندی تغییر می‌دهد. اگر چه غبغب عموماً یکی از نتایج چاقی است، با این حال غبغب در افراد لاغر و با اندام متناسب نیز دیده می‌شود. زاویه گردن ـ صورت در دوران جوانی حدود 118 درجه است، اما این زاویه در اثر انباشته شدن چربی در ناحیه زیر چانه کاهش قابل ملاحظه‌ای می‌یابد و حالت فرورفتگی و گودی خوشایند گردن را کمتر می‌کند. غبغب درآوردن و نامشخص شدن خط فک یکی از نشانه‌های بالا رفتن سن نیز محسوب می‌شود.


علل ایجاد غبغب

غبغب نتیجه جمع شدن چربی اضافی و شل شدن و افتادگی پوست گردن در زیر چانه است. چاقی، ژنتیک یا بالا رفتن سن از عامل‌های ایجاد غبغب به شمار می‌آید. غبغب صرف نظر از دلیل ایجاد آن زیبایی صورت و اعتماد به نفس را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.



متقاضیان مناسب درمان غبغب

اگر از ایجاد شدن غبغب ناراحت هستید و احساس می‌کنید که اعتماد به نفس و زیبایی صورتتان کاهش یافته است، متقاضی مناسبی برای امتحان روش رفع غبغب به شمار می‌آیید.

 

 

لاغری با دستگاه آراف و کویتیشن در صادقیه


دستگاه کویتیشن با تولید امواج اولتراسونیک که فرکانس پایین و شدت بالایی دارند، در بافت چربی لرزش ایجاد می‌نماید و با ایجاد فشار در این بافت حباب‌هایی در بین سلول‌های چربی ایجاد می‌کند. فشار ناشی از حباب‌های ایجاد شده و نیز لرزش، باعث پاره شدن غشای سلول‌های چربی شده و نهایتاً منجر می‌شود که چربی آزاد شده از سلول‌های چربی وارد رگ‌های لنفاوی و نهایتاً عروق خونی شوند. بافت چربی در مقابل لرزش ایجادشده از طریق دستگاه نمی‌تواند مقاومت کند و متلاشی می‌شود. این امواج اثرات کمتری بر بافت عروقی، سیستم عصبی و ماهیچه‌ها دارند؛ ولی بی تأثیر بر این بافت‌ها نیز نمی‌باشند.
 

 

بهترین روش لاغری در کلینیک زیبایی لیان در صادقیه 


دیگر داشتن اندامی زیبا برای هیچکس رویا نیست

با ماساژ های لاغری همراه دستگاه های لاغری کویتیشن و آر اِف و LPG در کوتاه ترین زمان به فرم و سایز دلخواه تون برسید. زیر نظر استاد زهرا شادبخش فارغ التحصیل از دانشگاه ،  در سالن زیبایی لیان

ارائه خدمات اکستنشن مژه والیوم کاملا ابریشمی و سبک، اکستنشن والیوم رنگی ، اکستنشن مژه کلاسیک روسی، اکستنشن مژه کلاسیک ابریشمی، اکستنشن مژه اداری....
 جدیدترین و بروزترین خدمات میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ فیبروز ابرو، 
فیکانتور چشم، شیدینگ چشم و ابرو در مرکز میکروپیگمنتیشن لیان با مدیریت خانم شادبخش  در غرب تهران ارائه میشود.

 

سالن آرایشی و آموزشی لیان، فعالیت های گسترده تری را در کارنامه کاری خود دارد. از جمله دیگر لاین های این مجموعه می توان به طراحی بدن با حنا، تاتو بدن و آرایش دائم به سبک های میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ رنگ و مش ، کاشت ناخن و ....نیز اشاره کرد. 
 


آدرس سالن زیبایی لیان


جهت مراجعه به سالن لیان و بهره مندی از خدمات ایشان می توانید به آدرس ذیل مراجعه کنید:

تهران – صادقیه – بلوار فردوس شرق – روبروی خیابان حسن آباد – ساختمان طاها – پلاک 388 – طبقه پنجم – واحد 23

@liyan_beauty_salon


تلفن سالن زیبایی لیان

02144963955

02144963958

09195946535

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: