شنبه 03 دی 1401 - 07:36:49

بهترین مرکز پروتز مو در کرج

 

بهترین مرکز پروتز موی زنانه در کرج

مو یکی از اصلی‌ترین ملاک‌های زیبایی‌ جهانی محسوب می‌شود. هرچند زیبایی مرد و زن نمی‌شناسد و داشتن موی زیبا و پرپشت نیز از همین قاعده پیروی می‌کند، اما عموما این مساله برای بانوان مهم‌تر به نظر می‌رسد. داشتن موهایی پرپشت، خوش‌حالت و زیبا آرزوی هر بانویی است. بنابراین بانوان همواره به دنبال راه‌های و روش‌های مراقبت از موهای خود، جلوگیری از ریزش آن‌ها و حفظ حالت و فرم خوبشان هستند. تاجایی که خدمات زیبایی مربوط به ترمیم موی بانوان طیف بسیار گسترده‌ای دارد.

راه‌های بسیاری هم برای پرپشت ‌تر نشان ‌دادن موی آن‌ها و پوشش ریزش‌های ناشی از دلایل مختلف، مانند پروتز موی زنانه ، ابداع شده است. راهی که معمولا زمانی پیشنهاد می‌شوند که ریزش‌ها درمان‌پذیر نیست. این موارد می‌توانند ناشی از ژنتیک و ارث، بیماری و روش‌های درمانی خاص، حادثه یا اتفاقات ناگوار باشند. بهترین و موثرترین راه پوشش اثر ریزش موی بانوان و پرپشت‌ نشان دادن آن‌ها استفاده از پروتز مو است. در این مقاله به معرفی بهترین مرکز پروتز مو کرج می پردازیم.

 

 


 

شما با یک بار مراجعه, به باشگاه مشتری های ثابت ما اضافه خواهید شد.

 آدرس پیج اینستاگرام مهرجان

 

 

فهرست مطالب:

پروتز مو زنانه چیست؟
انواع پروتز مو زنانه
پروتز مو بهتر است یا کاشت مو؟

مزایا پروتز مو زنانه
معایب پروتز مو زنانه
بهترین مرکز پروتز مو کرج
سوالات متداول در مورد پروتز مو زنانه در کرج

 

 

پروتز مو زنانه

 

پروتز مو زنانه چیست؟

بسیاری از افراد برای پوشاندن نواحی طاسی در سر خود از کلاه گیس‌های مختلف استفاده می‌کنند؛ اما این کلاه گیس‌ها حالتی طبیعی ندارند و نمی‌توانند آن‌طور که باید شما را زیبا و جذاب جلوه دهند. در مقابل آن کاشت مو وجود دارد که به صورت کاملا طبیعی موهایی قابل رشد و جذاب را به شما هدیه می‌دهد تا دوباره به روزهای زیبایی و جوانی برگردید. در میان این دو روش پروتز مو قرار گرفته است؛ روشی که نه می‌توان آن را یک راهکار دائمی برای برگرداندن موها دانست و نه یک راهکار کاملا موقتی شبیه به کلاه گیس است.
به کار گیری پروتز مو زنانه برای پوشاندن قسمت‌های خالی شده سر در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و افراد مختلف به خصوص بانوان از آن استفاده می‌کنند. این روش به عنوان یک راهکار موقت برای برگرداندن اعتماد به نفس و جذابیت افراد بسیار عالی است و در مقایسه با کاشت مو هزینه‌ها و دردسرهای به ظاهر کمتری دارد. برای انجام پروتز مو میتوانید به بهترین مرکز پروتز مو کرج مراجعه نمایید.

در این روش موهای مصنوعی که از مواد مختلفی ساخته شده‌اند در پروتزهایی از جنس نانو کاشته می‌شوند و با استفاده از چسب‌های مخصوصی به پوست سر می‌چسبند. پروتزهایی نانویی بسیار نازک و ظریف هستند و قطری در حد یک تار مو دارند. به همین دلیل نتایج آن در مقایسه با کلاه گیس‌ها طبیعی‌تر و ظریف‌تر است؛ اما اگر با کاشت مو مقایسه کنید کاملا متوجه مصنوعی بودن موها خواهید شد. شما با مراجه به بهترین مرکز پروتز مو زنانه میتوانید از این خدمات بهره مند شوید.

موهای مصنوعی و پروتزهای مورد استفاده در این روش با توجه به نوع طاسی و الگوی ریزش موی افراد، جنس و حالت موهای او و سن و سال فرد ساخته شده و سپس با استفاده از چسب‌های مخصوص به صورت دانه دانه بر روی قسمت‌های خالی شده سر قرار می‌گیرند. این راهکار به صورت موقتی می‌تواند قسمت‌های خالی شده سر را بپوشاند؛ اما اگر دوست دارید که برای همیشه موهایی پرپشت داشته باشید باید به صورت مرتب آن را در بهترین مرکز پروتز مو کرج ترمیم کنید یا به سراغ روش‌هایی با نتایج دائمی بروید.

 

 

پروتز مو زنانه

 

انواع پروتز مو زنانه

بسته به میزان ریزش مو و الگوی طاسی افراد، پروتزهای مو در تراکم‌های مختلف و متناسب با موی فرد، برای پوشاندن کل سر یا برخی نقاط سر طراحی می‌شوند. این پروتزها باعث محافظت از پوست ضعیف شده در برابر نور خورشید می‌شود. انواع مختلفی از پروتز مو زنانه وجود دارد که در هر یک از آنها از مواد خاصی استفاده می‌شود. اما به طور کلی در بهترین مرکز پروتز مو کرج انواع پروتز مو را به سه دسته طبقه‌ بندی کرد:

• پروتز موی زنانه توری
• پروتز موی زنانه پوستی
• کلاه گیس پزشکی (پروتز مو طبی)


1) پروتز مو توری

در طراحی این نوع پروتزها امکان عبور هوا و عرق وجود دارد. به همین دلیل، این نوع پروتز مو زنانه برای افرادی که در مناطق گرم و مرطوب زندگی می‌کنند، بهترین گزینه محسوب می‌شود. همچنین افرادی که ورزش می‌کنند و تعریق زیاد دارند، هم بهتر است از این مدل پروتز مو استفاده کنند. با مراجعه به بهترین مرکز پروتز مو در کرج از این روش بهره مند شوید.

پروتزهای توری دوام بالایی داشته و نیازی به مراقبت خاصی ندارند. اما ظاهر آنها به اندازه‌ی پروتزهای پوستی طبیعی نیست.

 

2) پروتز مو پوستی

پروتزهای مو پوستی با استفاده از نوع خاصی از پلیمر ساخته می‌شود. ضخامت پروتز پوستی قابل‌تغییر است. به گونه‌ای که نازک‌ترین نوع آن، تنها 0.03 میلی‌متر ضخامت دارد. به همین دلیل طبیعی‌ترین حالت پروتز را در این مدل می‌بینیم. برای داشتن یک پروتز مو زنانه با دوام‌تر، بهتر است پروتزی با ضخامت بیشتر را سفارش دهید. با مراجعه به بهترین مرکز پروتز مو در کرج از این روش بهره مند شوید.

این نوع پروتز برای افرادی که در مناطق سرد زندگی می‌کنند و یا افرادی که تعریق کمی دارند و ورزش نمی‌کنند، مناسب‌تر است.


3) کلاه گیس پزشکی (پروتز طبی)

کلاه گیس پزشکی برای افراد مبتلا به بیماری‌هایی مثل سرطان خون، مناسب است. این افراد به دلیل حساسیت بیشتر پوست نمی‌توانند از چسب مخصوص پروتز استفاده کنند. پروتز طبی با توجه به شرایط بیمار و متناسب با راحتی او طراحی می‌شود. افرادی که به بیماری آلوپسی مبتلا هستند هم معمولا از این پروتز استفاده می‌کنند. اگر پوست حساسی دارید یا اینکه به‌خاطر بیماری‌های مختلف، نگرانی‌هایی در مورد استفاده از پروتز مو دارید، بهتر است قبل از اقدام برای پروتز حتما با یک متخصص پوست و مو و زیبایی مشورت کنید.

این نوع پروتز مو زنانه کرج از دهه‌ی گذشته بسیار محبوب شده است. پایه ی پروتز مو طبی یک ماده‌ی تصفیه ‌شده است که پوست حساس بیماران را تسکین می‌دهد. این پروتزها هوا و عرق را عبور می‌دهند و بادوام و سبک هستند. موهای استفاده شده در این پروتز کیفیت بالایی دارند و حداقل پردازش شیمیایی روی آنها انجام شده است. با مراجعه به بهترین مرکز پروتز مو کرج از این روش بهره مند شوید.

 

 

پروتز مو زنانه کرج

 

پروتز مو بهتر است یا کاشت مو؟

تفاوت‌های قابل توجهی بین پروتز مو زنانه و کاشت مو  وجود دارد. کاشت مو یک راه‌حل دائمی برای رفع طاسی سر است که نیاز به جراحی و گذراندن دوران نقاهت دارد. اما بعد از انجام کاشت، موها قابلیت رشد داشته و کاملا طبیعی به ‌نظر خواهند رسید. درصورتی که پروتز مو تنها یک راه‌حل موقت است که هیچ‌گونه خون‌ریزی و دردی را به همراه ندارد؛ درعوض در این روش موهای نصب شده رشد نخواهند کرد. هزینه کاشت مو در زنان نسبت به پروتز مو بسیار بالاتر است. اما توجه کنید که در طولانی مدت پروتز مو نیاز به نگهداری و جایگزینی دارد. بنابراین هزینه پروتز مو در مجموع چندین برابر هزینه کاشت مو خواهد شد.

بعد از گذشت چند ماه از کاشت مو، موهای کاشته شده رشد کرده و عوارض دوران نقاهت بعد از 10 روز ناپدید خواهد شد. درصورتی که پروتز مو با گرفتن امکان رشد مو و دریافت اکسیژن کافی موجب تجمع چربی در زیر لایه خود شده و بوی بد به همراه حساسیت‌های پوستی، خارش و قرمزی برای پوست سر ایجاد خواهد کرد.

بنابراین درصورتی که شرایط انجام کاشت مو برای فرد وجود داشته باشد، این عمل توصیه می‌شود؛ چرا که کاشت مو نسبت به پروتز مو بسیار به‌صرفه ‌تر و با عوارض کمتر خواهد بود. شما با مراجعه به بهترین مرکز پروتز مو کرج میتوانید از خدمات کاشت مو و پروتز موی زنانه بهره مند شوید.

 

 

بهترین مرکز پروتز مو زنانه کرج

 

مزایا پروتز مو زنانه

پروتز مو زنانه با توجه به وسعت طاسی سر فرد، جنس، رنگ و حالت موهای او ساخته می‌شود و دارای مزایای زیر است:

 برای درمان انواع طاسی‌ها مانند آلوپسی آندروژنیک، آلوپسی آره‌تا، بیماران تحت شیمی‌درمانی و… قابل استفاده است.
 نتیجه آن بلافاصله بعد از عمل قابل مشاهده است.
 قیمت پروتز مو از کاشت مو پایین‌تر است.
 گرچه دائمی نیست اما یک راه طولانی مدت محسوب می‌شود.
 هیچ محدودیتی برای فعالیت‌های زندگی روزمره فرد از قبیل: ورزش، شنا، استحمام و خواب ایجاد نمی‌کند.
 هیچ مورد منع مصرفی در پروتز مو وجود ندارد (به‌ جز موارد آلرژی که ممکن است در اثر هریک از مواد استفاده شده در آن باشد. البته اکثر اجزای سازنده پروتز مو و مواد نگهدارنده آن ضدحساسیت هستند و آلرژی به ‌ندرت اتفاق می‌افتد).
 پروتز مو یک روش برگشت ‌پذیر است و اگر نتیجه مورد رضایت نبود، امکان برداشتن آن وجود دارد.

شما میتوانید با مراجعه به بهترین مرکز پروتز مو زنانه کرج و استفاده از خدمات این مرکز از این مزایا استفاده کنید.

 

 

بهترین مرکز پروتز مو زنانه کرج

 

معایب پروتز مو زنانه

با وجود اینکه استفاده از پروتز یک روش راحت و بدون درد است، اما معایبی هم به همراه دارد. معایب پروتز مو زنانه عبارتند از:

 پروتز مو نیاز به مراقبت دوره‌ای دارد؛ بنابراین هزینه نگهداری و ترمیم مو در طولانی‌مدت بیشتر از کاشت مو خواهد شد.
 جمع شدن چربی زیر پروتز مو باعث ایجاد بوی بد در سر انسان خواهد شد.
 ممکن است پوست سر دچار خارش، حساسیت یا قرمزی شود.
 یک راه‌حل موقت و بدون امکان رشد مو است.

 

اگرچه پروتز می تواند راه حل کوتاه مدت خوبی برای پنهان کردن مشکلات ریزش مو باشد، اما باید در نظر داشت که به مرور زمان خراب می شود و نیاز به تعویض آن خواهد بود. قرار دادن آن همچنین مستلزم تراشیدن و تمیز کردن مرتب ناحیه ای است که به پوست سر می چسبد. این امر منجر به ضعیف شدن موها  به دلیل پوشاندن و کمبود اکسیژن می‌شود. پوست همچنین ممکن است به دلیل وجود چسب دچار واکنش های نامطلوب یا حتی عفونت شود. اما با انجام این کار در بهترین مرکز پروتز مو کرج از عوارض های احتمالی می توانید جلوگیری کنید.

 

 

بهترین مرکز پروتز مو زنانه کرج

 

بهترین مرکز پروتز مو کرج

امروز خانم های بسیاری هستند که پروتز مو را به کاشت مو ترجیح می دهند. اگر به دنبال بهترین مرکز پروتز مو در کرج هستید پیشنهاد ما به شما سالن زیبایی مهرجان به مدیرت خانم مرجان بلالیان می باشد. در این مرکز کلیه امور مو طبق جدیدترین متدهای روز دنیا انجام می شود و شما جهت بهره مندی از خدمات یا شرکت در کلاس های آموزشی ایشان می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید. در این مرکز از بروزترین تجهیزات و مدرن ترین متد ها استفاده می شود. به همین دلیل به بهترین مرکز پروتز مو کرج معروف می باشد.

 

بهترین مرکز پروتز مو زنانه کرج

 

سوالات متداول در مورد پروتز مو زنانه در کرج

برای نگهداری پروتز مو زنانه چه نکاتی باید رعایت شود؟

پروتز مو نیاز به مراقبت و تمیز کردن منظم دارد. ماندن طولانی مدت پروتز روی سر باعث ایجاد مشکلات زیادی برای پوست سر می‌شود. استفاده از مواد نامناسب برای نصب پروتز می‌تواند منجر به آلرژی شود. برداشتن پروتز مو باید اصولی و با استفاده از مواد پاک کننده چسب مناسب انجام شود. پروتز مو زنانه در ناحیه‌ای که دارای قارچ یا عفونت است نباید نصب شود.

 

آیا پروتز مو هر روز باید برداشته و تمیز شود؟

خیر. مدل‌هایی که با چسب مخصوص به سر متصل می‌شوند، می‌توانند به مدت 20 روز هم روی سر بمانند. این زمان به نوع مواد و کیفیت چسب بستگی دارد. در پایان هر دوره پروتز باید برداشته شده و چسب قدیمی تمیز و دوباره استفاده شود. این کار باید در بهتریت مرکز پروتز مو کرج انجام شود. اما افراد باتجربه‌تر می‌توانند خودشان این کار را در خانه انجام دهند.

 

 

عمر پروتز مو چقدر است؟

به ‌طورکلی پروتز مو زنانه می‌تواند 6 ماه تا 2 سال استفاده شود. این زمان با توجه به کیفیت و مقاومت مواد تشکیل‌دهنده و رعایت نکات نگهداری از سوی خود فرد می‌تواند متغیر باشد.

 

 

 

 

 

 

شما با یک بار مراجعه, به باشگاه مشتری های ثابت ما اضافه خواهید شد.

 آدرس پیج اینستاگرام مهرجان

mehrejan.beautysalon@

 


 

 

 

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: