جمعه 24 مرداد 1399 - 20:34:06

بهترین اتو مو مختص کراتین درمانی

 

معرفی اتو مو برای کراتین درمانی

معایب و مزایای بهترین برندهای اتو مو

 

بهترین اتو مو مختص کراتین درمانی

 

 

مطالبی که در این آیتم مطالعه خواهید کرد:

 

 کراتین درمانی چیست؟

 مزایا و فواید کراتین درمانی مو

خطرات احتمالی و عوارض کراتین کردن مو

چه افرادی نباید از کراتین درمانی استفاده کنند؟

آیا کراتین درمانی موجب آسیب رسیدن به موها می شود؟

هزینه کراتینه کردن مو

نحوه انتخاب یک اتو مو مناسب برای کراتین درمانی موها

نقد و بررسی بهترین های اتو مو مخصوص کراتینه

 

 


کراتین درمانی یک روش عالی برای ترمیم موهای آسیب دیده است که امروزه طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. آنچه شما برای یک کراتین درمانی حرفه ای و مطلوب به آن نیاز دارید، اتو موی مناسب است. در ادامه این مقاله از سایت رژلب قصد داریم همه چیز درباره اتو مو مختص کراتین درمانی از درجه حرارت گرفته تا جنس لبه های آن را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.


کراتین درمانی چیست؟


کراتین درمانی، روشی است که موها را به طور موقت صاف می کند. ساختار مو از کراتین و پروتئین تشکیل شده است. در این روش، پروتئین را به قسمت های آسیب دیده مو وارد می کنند تا درمان صورت گیرد. ابتدا باید مواد کراتین را روی موها قرار داده و سپس از اتو موی مناسب برای صاف کردن لایه های مو استفاده کرد. موهای کراتین شده را تا 3 الی 4 روز نباید شستشو داد؛ چرا که موجب بسته شدن کراتین در موها می شود.

 

کراتین درمانی چیست؟


از مزایای کراتین درمانی می توان علاوه بر ترمیم موهای آسیب دیده، به لخت و خوش حالت شدن آن اشاره کرد. افرادی که تمایل ندارند برای حالت دادن موهایشان هر روز از اتو مو و سایر وسایل حرارتی مو استفاده کنند، می توانند با خیال راحت این روش را انجام دهند. روش کراتین درمانی می تواند مدت زمان لازم برای صاف کردن موها را به حداقل برساند.
کراتین درمانی باعث تقویت تارهای مو شده و رشته های سالم تری را ایجاد می کند. البته برخی دیگر از روش های کراتین وجود دارد که در آن از مواد شیمیایی استنفاده شده و بیشتر موجب آسیب رسیدن به موها می شود. اما کراتین درمانی وضعیت موها را تا حد قابل توجهی بهبود می بخشد. کراتین درمانی تا حداقل دو ماه دوام دارد و می تواند در زمان و هزینه های شما تا حد قابل قبولی صرفه جویی به عمل آورد.

 

مزایا و فواید کراتینه کردن مو

 

افرادی که از کراتین برای درمان موهای آسیب دیده خود استفاده می کنند، اعلام کرده اند که موهای آن ها صاف تر و شاداب تر می شود. البته تاثیرات کراتینه کردن مو با توجه به سالم بودن موها، ضخامت طبیعی موها و این که از چه نوع درمان کراتینی استفاده می کنید، متغیر است. کراتین با صاف کردن سلول هایی که به هم می پیوندند، برای ایجاد رشته های مو کار می کند. لایه های سلول مو که کوتیکول نام دارد، از لحاظ تئوری کراتین را به خود جذب می کند. در نتیجه، موها پر و براق به نظر می رسند. کراتین همچنین منجر به سبک تر و لخت شدن موهای مجعد و فرفری نیز می شود.

 

فواید کراتینه کردن مو

 

خطرات احتمالی و عوارض جانبی کراتینه کردن مو

 

اغلب مواد کراتین مو حاوی مقادیر بالایی فرمالدئید هستند. این ماده شیمیایی دارای بوی تندی است که مشام مشتری و متخصص را آزاد داده و حتی در دراز مدت منجر به مشکلات تنفسی نیز می شود. به همین دلیل، زنان باردار، افراد دارای مشکلات تنفسی و آسم، و افراد دارای پوست بسیار حساس باید از انجام کراتینه کردن موها خودداری کنند.
فرمالدئید می تواند منجر به خطرات دیگری همچون گلودرد، خونریزی بینی و خراشیدگی چشم نیز شود. در سال 1987، آژانس حفاظت از محیط اعلام کرد که فرمالدئید منجر به بروز سرطان می شود. بهتر است از آرایشگر خود بپرسید که از محصولات حاوی فرمالدئید استفاده می کند یا خیر. سعی کنید به جای آن از محصولات درمانی حاوی گلیوکسیلیک اسید استفاده نمایید. اگر چه این محصولات مو را به طور چشمگیری صاف نمی کنند؛ اما بسیار ایمن تر هستند.
در این روش درمانی به دلیل این که از گرمای بسیار زیاد اتو مو برای صافی دائم مو استفاده می شود، می تواند آسیب بسیاری وارد کند. به همین دلیل، افراد دارای موهای شکننده و نازک نباید از این روش درمانی استفاده کنند.

 

خطرات کراتینه کردن مو

 

چه افرادی نباید از کراتین درمانی استفاده کنند؟

 

افرادی که دارای موهای خیلی نازک یا حتی موهای سالم و ابریشمی دارند، نباید از کراتین استفاده کنند. گرمای بالای اتو مو مخصوص کراتین و همچنین مواد آن خود باعث آسیب رساندن به موها و پوست سر می شود. بنابراین، افرادی که دارای موهای سالم هستند، لزومی به کراتین کردن موها وجود ندارد. افرادی که موهای خود را به پایه بسیار روشن رسانده اند یا افرادی که از موهای فرفری خود لذت می برند نیز بهتر است از کراتین استفاده نکنند.


آیا کراتین درمانی موجب آسیب رسیدن به موها می شود؟

 

کراتین درمانی لزوما مضر نیست؛ بلکه می تواند منجر به تغذیه شدن موها شود. به مرور زمان، پروتئین موجود در موها از بین رفته و کراتین می تواند این ماده مفید را دوباره به کوتیکول های مو بازگرداند. با این حال، در فرآیند کراتین کردن موها از دمای بالای اتو مو برای لخت کردن موها استفاده می شود که منجر به آسیب رسیدن به موها می شود. متخصص کراتین مو باید ابتدا نوع و جنس موها را مورد بررسی قرار دهد و از دمای مناسب آن برای اتو کردن استفاده نماید تا آسیب دیدگی آن کاهش یابد. علاوه بر این، در برخی از مواد کراتین از فرمالدئید استفاده می شود که سرطان زا بوده و بهتر است از مواد مرغوب فاقد این ماده استفاده شود.

 

 

هزینه کراتینه کردن مو

 

درمان کراتین می تواند با توجه به اندازه و حجم موها، میزان آسیب دیدگی موها، سالن زیبایی و تجربه و مهارت شخص متفاوت باشد. به طور کلی در یک سالن معتبر و نزد یک شخص حرفه ای باید مبلغی حدود یک تا دو میلیون تومان پرداخت نمایید.
البته این امکان برای شما فراهم است که کیت کراتین مو را خریداری و در منزل استفاده کنید. کراتینه کردن مو در خانه ممکن است کثیف کاری به همراه داشته باشد یا تجربه کافی برای انجام آن نداشته باشید. اما هزینه آن نسبت به سالن های زیبایی کمتر خواهد بود.

 

کراتین درمانی مو


نحوه انتخاب یک اتو موی مناسب برای کراتین درمانی


برای تاثیرپذیری بالای مواد کراتین، باید از دمای بالا استفاده کرد که اتو مو یکی از بهترین گزینه ها است. در واقع برای یک کراتین مطلوب باید اتو مو به درجه حرارت حداقل 450 فارنهایت برسد؛ در غیر این صورت نتیجه مطلوب را کسب نخواهید کرد. پس اگر به دنبال یک اتو مو مناسب هستید، سعی کنید انواع بالاتر از 450 درجه فارنهایت را خریداری نمایید.
در وهله دوم، اتو موی شما باید از صفحات تیتانیومی برخوردار باشد. برخی افراد از اتو موی سرامیکی برای این کار استفاده می کنند که چندان توصیه نمی شود. چرا که انواع سرامیکی در حین صاف کردن مو، حرارت خود را به مرور از دست می دهند. در صورتی که انواع تیتانیومی گرما را بسیار خوب در خود نگاه می دارند. دلیل این امر نیز گرمای مستقیم و زیادی است که از این طریق منتقل می شود.


نقد و بررسی بهترین های اتو مو برای کراتین درمانی


در ادامه برخی از بهترین اتو موهای مناسب برای کراتین درمانی را همراه با مزایا و معایب شان آماده کرده ایم تا با دید بازتری نسبت به خرید آن ها اقدام نمایید.

 

اتو مو نانو تیتانیوم بابلیس پرو BaBylissPRO

 

صفحات نازک این اتو مو از تیتانیوم پوشیده شده است. دمای بالای 450 درجه فارنهایت از جمله مزایای اساسی اتو موی بابلیس است و تنظیم آن به صورت لمسی صورت می گیرد. در ادامه با مزایا و معایب این دستگاه بیشتر آشنا خواهید شد.

مزایای دستگاه اتو مو بابلیس

- قابلیت تنظیم دمای بالای 450 درجه فارنهایت
- دارای صفحات نازک اما عریض که همزمان موهای بیشتری را صاف می کند
- دارای پوشش امن جهت محافظت از دست در برابر گرما
- قابلیت تنظیم دمای مختلف

معایب دستگاه اتو مو بابلیس

- عدم نمایش درجه حرارت به صورت دیجیتالی
- لبه های اتو مو تنها از تیتانیوم پوشانده شده است که احتمال ایجاد آسیب به موها را افزایش داده و برای کراتین درمانی مناسب نیست.

 

اتو مو بابلیس پرو


اتو مو کیپوزی پرو مدل نانو تیتانیوم KIPOZI Pro Nano - Titanium


این مدل اتو مو دارای صفحات نانو تیتانیوم 1.75 اینچی است. همچنین دارای قابلیت تنظیم درجه حرارت از 170 تا 450 فارنهایت می باشد. در ادامه با مزایا و معایب این دستگاه آشنا خواهید شد.

مزایای دستگاه KIPOZI Pro Nano

- مجهز به صفحه نمایش دیجیتال جهت نمایش درجه حرارت
- قابلیت تنظیم گرمای چند گانه
- صفحات پهن اتو مو که روند صاف کردن موها را تسریع می بخشد
- فناوری نانو این اتو مو به حفظ رطوبت مو کمک کرده و از آسیب دیدن آن جلوگیری به عمل می آورد.

معایب دستگاه KIPOZI Pro Nano

- ال سی دی دستگاه کمی گیج کننده است
- دستگاه کمی سنگین بوده و می تواند حین استفاده دست شما را آزار دهد

 

اتو مو کیپوزی


اتو مو Keratin Complex Stealth V


این مدل اتو مو دارای صفحاتی است که با کراتین تزریق شده تا درمان به نحو احسن انجام شود. پوشش بیرونی اتو مو برای جلوگیری از داغ شدن و افزایش امنیت تعبیه شده است. دمای اتو مو کامپلکس را می توان از 350 تا 450 درجه فارنهایت تنظیم کرد. در ادامه مزایا و معایب این محصول را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مزایای Keratin Complex Stealth V

- این دستگاه خیلی سریع گرم می شود
- دارای پوشش ایمنی جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به پوست
- این دستگاه نه تنها برای کراتین درمانی، بلکه برای صاف کردن موهای ضخیم نیز مناسب است.
- قابلیت تنظیم دمای اتو مو

معایب دستگاه Keratin Complex Stealth V

- دستگاه سنگین است و ممکن است کار را کمی دشوار کند

 

اتو مو کراتین کامپلکس


اتو مو LumaBella Keratin


این اتو مو دارای لبه های یک اینچی بوده و دارای سنسورهایی برای تشخیص میزان خشکی است تا با تنظیم خودکار دما در آن نواحی، از بروز آسیب جلوگیری کند. درجه حرارت دستگاه از 300 تا 450 درجه فارنهایت قابل تنظیم است. این دستگاه یکی از بهترین گزینه ها جهت کراتین درمانی است که در ادامه با مزایا و معایب آن بیشتر آشنا خواهید شد.

مزایای LumaBella Keratin

- صفحات دستگاه هنگام صاف کردن مو از دقت بالایی برخوردارند
- قابلیت تزریق کراتین از صفحات اتو مو
- دارای درجه حرارت مناسب و صفحات تیتانیومی
- دارای سنسورهای تشخیص میزان خشکی مو جهت جلوگیری از اعمال گرمای زیاد و آسیب رسیدن به موها

معایب LumaBella Keratin

- قسمت پشت صفحات هنگام استفاده کاملا داغ شده و احتمال آسیب به پوست دست را افزایش می دهد.

 

اتو مو لومابلا


اتو مو GK


این دستگاه دارای ولتاژ دوگانه بوده و قابلیت تنظیم دما از 100 تا 450 درجه فارنهایت را دارا می باشد. صفحات تیتانومی اتو مو GK دارای ضخامت 1.5 اینچی بوده و از تنظیمات گرمای هوشمند برخوردار است. در واقع، دستگاه از قابلیت تشخیص موهای خشک و آسیب دیده برخوردار است و در این مناطق از شدت گرما می کاهد. اتو موی فوق به سرعت گرم شده و گرما را حفظ می کند. همچنین قادر است انواع موها را به راحتی صاف کند.

مزایای اتو مو GK

- دارای ولتاژ دوگانه و قابلیت استفاده در کشورهای مختلف
- قابلیت تنظیم دمای پایین برای موهای آسیب دیده
- تنظیمات هوشمند گرما که از اعمال زیاد حرارت روی موهای خشک جلوگیری می کند

معایب اتو مو GK

- هزینه بالا
- احتمال گره خوردن سیم دستگاه

 

اتو مو GK

 


هنگام استفاده از اتو مو جهت کراتین درمانی به موارد زیر توجه داشته باشید:


- هنگام استفاده از اتو مو جهت کراتین درمانی حتما دما را روی 450 درجه فارنهایت قرار دهید. در غیر این صورت نتیجه مطلوب کسب نخواهد شد.
- بهتر است برای کراتین کردن موها از دستگاه اتو موی سرامیکی استفاده نکنید. چرا که گرما در آن به سرعت از بین رفته و نتیجه دلخواه را به ارمغان نخواهد آورد.
- مواد کراتین درمانی از سایر روش های کراتین که شیمیایی هستند، امن تر است. با این حال، حتما هنگام استفاده از ماسک استفاده کنید تا مشکلات تنفسی بروز نیابد.
- از شستشوی موهای کراتین شده تا 3 الی 4 روز خودداری کنید. چرا که احتمال از بین بردن کراتین و پروتئین های مو را به دنبال دارد.


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 08 آبان 1398 - 21:01:59
قیمت اتوروبگیدمرسی
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: