دوشنبه 20 مرداد 1399 - 21:19:59

سرم مو – معرفی 17 برند برتر دنیا

 

مزایای استفاده از سرم مو

معرفی بهترین برندهای سرم مو در جهان

 

برند برتر سرم مو در جهان

 


تقریبا اکثر افراد کم و بیش با سرم مو آشنایی دارند. این محصول حاوی مواد مفیدی است که ساقه موها را تقویت کرده و ظاهر بهتر آن را به دنبال دارد. افراد دارای موهای خشک و شکننده، بهترین گزینه برای مصرف سرم مو هستند. چرا که این محصول با قابلیت تغذیه مو، به راحتی این مشکل را برطرف خواهد کرد. سرم مو محصولی متفاوت از روغن مو یا سایر محصولات مراقبتی است. ممکن است در خصوص خرید و مصرف سرم مو با سوالاتی از قبیل بهترین برند سرم مو، نحوه استفاده صحیح از سرم مو ... مواجه شده باشید. در ادامه این مطلب قصد داریم 17 برند برتر سرم مو در دنیا را به شما معرفی کنیم تا با دید بازتری نسبت به تهیه و مصرف آن ها اقدام نمایید.

 

مطالبی که در این آیتم خواهید خواند: 

 

سرم مو چیست؟

مزایای استفاده از سرم مو چیست؟

معرفی بهترین برند سرم مو

 

 

سرم مو چیست؟

 

سرم مو را با روغن مو اشتباه نگیرید! سرم مو یک نوع سیلیکون است که به منظور پوشش سطح مو و محافظت از آن مورد استفاده قرار می گیرد. البته جای هیچ گونه نگرانی نیست؛ چرا که سیلیکون موجود در سرم مو از نوع محلول در آب بوده و آسیب جدی را به دنبال نخواهد داشت. سرم مو می تواند از موهای شما در برابر رطوبت، آلودگی و گرد و غبار محافظت کند. همچنین، موجب درخشش، صافی و آبرسانی موها نیز می شود.

سرم ها را می توان قبل از سشوار یا اتومو کشیدن مورد استفاده قرار داد تا از موها در برابر گرما محافظت کند. برای انتخاب سرم مو باید به نوع موها و پوست سر خود توجه داشته باشید. به عنوان مثال، برخی سرم موها به دلیل سنگین بودن برای موهای نازک و چرب مناسب نیستند. برای این نوع موها باید از سرم موی سبک استفاده کرد.

 

سرم مو چیست و چه کاربردی دارد؟

 

 

مزایای استفاده از سرم مو چیست؟

 

سرم مو یکی از بهترین راهکارهای از بین بردن زبری و خشکی موها است. این محصول قادر است موهایی براق و ابریشمی را برایتان به ارمغان بیاورد. در واقع، براقیت موهای شما با استفاده از سیلیکون موجود در سرم مو حاصل می شود. علاوه بر این، رطوبت موجود در بافت مو حفظ شده و آن را از اشعه مضر خورشید مصون نگه می دارد. با دیگر مزایای سرم مو بیشتر آشنا شوید:

محافظت از مو

سرم مو قادر است موها را در برابر عوامل آسیب رسان همچون آلودگی، گرد و غبار، اشعه مضر خورشید و ... محافظت کرده و رطوبت موجود در آن را حفظ نماید. سرم مو به عنوان محافظ عمل کرده و از خشکی بیش از حد جلوگیری می کند.

نرمی و لطافت موها

استفاده از انواع روغن ها می تواند نرمی و لطافت را به همراه داشته باشد؛ اما موجب چرب شدن پوست سر و موها می شود و نیاز شما به شستشو را افزایش می دهد. توصیه ما به شما این است که جهت لطافت موها از سرم مو استفاده کنید تا چربی پوست سر نیز کنترل شود.

 

مزایای سرم مو چیست؟

 

درخشندگی موها

با استفاده از سرم مو می توان جلوه براق و شادابی به موها داد. سرم مو با از بین بردن بد حالتی و کدر بودن موها، آن را سالم و شاداب نشان می دهد.

محافظت از مو در برابر اشعه فرابنفش

برخی از سرم های مو از قابلیت محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش برخوردارند. قرار گرفتن مداوم در برابر نور خورشید می تواند به موها آسیب فراوانی برساند و آن ها را خشک و شکننده جلوه دهد. شما می توانید با کمک سرم مو این آسیب را از موهایتان دور نگه دارید.

محافظت از مو در برابر وسایل حرارتی

استفاده مداوم از وسایل حرارتی مو مانند اتو مو و سشوار می تواند آسیب فراوانی به موها برساند و خشکی، وز شدگی و موخوره را به دنبال داشته باشد. برای به حداقل رساندن این آسیب ها، بهتر است پیش از حالت دادن به موها با کمک این دستگاه ها از سرم مو استفاده نمایید. سرم مو از گرم شدن بیش از حد موها جلوگیری کرده و از ساختار آن محافظت به عمل می آورد. کافیست مقداری سرم مو را کف دست ها ریخته و موهای مرطوب خود را به وسیله آن ماساژ دهید. سپس اجازه دهید موها در هوای آزاد خشک شود و حالت دادن به وسیله وسایل گرمایشی را آغاز نمایید.

 

محافظت از موها با سرم مو

 


 

معرفی بهترین برند سرم مو

 

در ادامه با بهترین برندهای سرم مو در جهان آشنا خواهید شد.


سرم ابریشمی از برند Kiehl


برای داشتن موهای براق و شفاف، این سرم گزینه عالی محسوب می شود. با استفاده از سرم ابریشمی Kiehl می توان موها را به تمام سبک های صاف، مجعد و فر آرایش کرد. این محصول حاوی ویتامین ای است و انعطاف پذیری موها را به خوبی تقویت می کند. همچنین، رطوبت طبیعی مو را محفوظ نگاه می دارد.

 

سرم مو ابریشمی از برند Kiehl


سرم محافظت از حرارت Amika Blockade Heart


زمانی که موها را مدام اتو یا سشوار می کشید، احتمال بروز آسیب شکنندگی و خشکی آن افزایش می یابد. سرم محافظت از مو Amika Blockade Heart مانند یک سپر بلا مقابل موهای شما و وسایل حرارتی می ایستد. این محصول متشکل از سیکلوپنتازیلوکسان بوده که برای محافظت از مو بسیار موثر است. زمانی که این محصول را مورد استنفاده قرار دهید، از رطوبت طبیعی موها به نحو احسنت محافظت می کند.

 

سرم مو Amika


سرم تغذیه کننده موهای خشک جان مسترز


یکی از بهترین سرم های مو برای موهای خشک و آسیب دیده، برند John Masters می باشد که از روغن های طبیعی ساخته شده است. با استفاده از این محصول می توان ظاهر شفاف و براقی را برای موها به ارمغان آورد. همچنین، موها را از احتمال بروز آسیب در مقابل حرارت وسایل حالت دهنده به مو محافظت می کند. از این محصول می توان برای انواع موها استفاده کرد.

 

سرم مو جان مسترز


سرم مو Iles Formula


سرم مو Iles Formula با داشتن مقادیر بالایی از ویتامین ها، روغن آجیل، ابریشم و سرامیدها، موها را از آسیب یا شکنندگی حفظ می کند.

 

سرم مو Iles Formula


سرم مو Devacurl


این سرم مو عاری از سیلیکون بوده و تاثیرگذاری سریعی دارد. سرم موی Devacurl حاوی عصاره آفتابگردان بوده و در زیبایی و براقیت موها بسیار موثر واقع می شود.

 

سرم مو Devacurl


سرم موی آلترنا حاوی خاویار


این سرم مو با خواص بالایی که دارد، برای موهای رنگ شده بسیار مفید واقع می شود. شما می توانید با استفاده از سرم موی Alterna، براقیت و شفافیت رنگ موهای خود را بازگردانید.

 

سرم مو آلترنا


سرم موی Moroccanoil


اگر موهای خشک و خشنی دارید که حالت دادن به آن مشکل است، سرم موی Moroccanoil را امتحان نمایید. یکی از بهترین سرم موهایی که می توانید حین استفاده از وسایل گرمایشی و جهت حالت دادن به موها از آن استفاده کنید، این محصول می باشد. سرم موی فوق نه تنها ظاهر موها را براق و شفاف می کند، بلکه باعث نرم تر شدن موها و راحت تر شانه شدن آن خواهد شد.

 

سرم موی Moroccanoil


سرم موی Phyto Phytolisse


برای براقیت و ظاهر درخشان موها، این سرم مو گزینه عالی محسوب می شود. سرم موی Phytolisse موها را نرم و سبک کرده و از رطوبت آن محافظت می کند. این محصول از نظر حجم بسیار سبک بوده و می تواند بدون این که احساس سنگینی به موها دهد، هر روز مورد استفاده قرار گیرد.

 

سرم مو فیتو


سرم گلاس مدرن


این سرم را می توان هنگام استفاده از وسایل حرارتی مو مورد استفاده قرار داد و آسوده خاطر بود که هیچ آسیبی به آن وارد نمی شود. سرم موی گلاس باعث می شود تا موها بیش از پیش درخشان شوند. همچنین، دارای بافت بسیار سبکی است که باعث می شود موها بیش از حد سنگین نشوند. این محصول فاقد هر گونه سولفات و پارابن بوده و از لحاظ ایمنی کاملا سلامت است.

 

سرم مو گلاس


سرم مو پاول میشل


این سرم مو متناسب با انواع شرایط آب و هوایی بوده و باعث می شود از شر ریزش مو خلاص شوید. همچنین، استفاده از آن بلافاصله پس از حمام، روند خشک شدن مو را تسریع بخشیده و موها را صاف و ابریشمی می کند.

 

سرم مو پاول میشل


سرم ضد شکنندگی مو OGX حاوی شیرنارگیل


یکی از مواد تشکیل دهنده این محصول، نارگیل است که مصرف آن همواره با فواید بسیار نظیر بهبود شرایط کشسانی مو و جلوگیری از حالت شکنندگی موها می باشد. مصرف سرم موی OGX موهای را چرب نکرده و عطر بسیار دلنشینی دارد. برای این که مانند شاهزاده خانم ها به نظر برسید، کافیست هر روز از سرم ضد شکنندگی مو OGX حاوی شیر نارگیل استفاده نمایید.

 

سرم مو OGX حاوی شیرنارگیل


سرم مو Castor & Moringa


بیش از آن چه که فکر کنید، سرم موی کاستر و مورینگا تاثیر شگرفی در نرم و مرطوب کردن موهایتان خواهد داشت. اگر موهای شما خشک و شکننده شده است، با خیال راحت این محصول را مورد استفاده قرار دهید. علاوه بر این، از موهای شما در برابر شرایط سخت محافظت می کند.

 

سرم مو کاستر Castor


سرم مو Tigi Bed Head


این محصول را باید زمانی که موهایتان هنوز مرطوب هستند، روی سر اعمال کنید. البته اینکه موهای شما مرطوب باشد یا خیر، خیلی تفاوتی در مزایای این محصول فوق العاده ایجاد نمی کند. شما می توانید با مصرف سرم مو Tigi Bed Head، موهای خود را براق و درخشنده جلوه دهید. همچنین، اگر قصد فر کردن موهایتان را دارید، این محصول یکی از بهترین گزینه ها است.

 

سرم مو Tigi Bed Head


سرم موی Madam C.J.


حتما شما هم متوجه شده اید که با گذشت مدت زمانی از فر کردن موها، کسل کننده و بی روح جلوه می دهند. شما می توانید با کمک این سرم مو، درخشش و زیبایی را به موهای فر کرده خود بازگردانید. همچنین، قادر است از موها در برابر وضعیت نامطلوب محافظت کند. می توان برای بازگرداندن رطوبت از دست رفته، از سرم موی مادام سی.جی. استفاده کرد.

 

سرم مو مادام


سرم مو Carol’s Daughter Monoi Oil


این سرم مو قدرت تقویتی بالایی دارد. همچنین، از مواد طبیعی بسیاری همچون روغن نارگیل، گل تیار و ... تشکیل شده است. سرم موی فوق به اصلاح مشکلات مربوط به رنگ مو، استفاده از مواد شیمیایی و آسیب های ناشی از وسایل گرمایشی می پردازد. افرادی که در مناطقی زندگی می کنند که مدام در معرض حرارت مستقیم خورشید قرار دارند، می توانند از این محصول برای محافظت از موها در برابر اشعه مضر خورشید استفاده کنند. سرم مو Monoi Oil بدون سیلیکون بوده و خطری را به دنبال نخواهد داشت.

 

سرم مو Monoi Oil


سرم سبک وزن ورنون فرانسوا


بافت طبیعی و ظاهر مو با کمک این سرم به خوبی بهبود می یابد. شما می توانید برای محافظت از موها در برابر وسایل حرارتی و حالت دهنده از سرم موی ورنون استفاده نمایید. تنها با چند قطره از سرم موی Vernon می توانید از آسیب های ناشی از گرما و اشعه مضر در امان باشید.

 

سرم مو ورنون


سرم محافظت از موها در برابر گرما Form


این سرم درمان بسیار خوبی برای ریزش مو محسوب می شود. از این به بعد، هر گاه که قصد استفاده از وسایل گرمایشی و حالت دهنده مو را داشتید، ابتدا سرم Form را روی موها بزنید و سپس موهایتان را بیارایید. فرقی نمی کند که قصد دارید موها را صاف کنید یا فر؛ در هر صورت به کارتان خواهد آمد.

 

سرم مو Form

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: