چهارشنبه 21 اسفند 1398 - 12:14:37

بوتاکس مو به عنوان یک درمان

 

مزایای بوتاکس مو چیست؟

ماندگاری بوتاکس مو

 

بوتاکس مو چیست؟

 


امروزه یک روش درمان موهای آسیب دیده روانه بازار شده که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این درمان، بوتاکس مو نام دارد و در واقع موها را صاف و آبرسانی می کند. همچنین، صدمات وارده به کوتیکول های مو را کاهش داده و به خوبی درمان می نماید. شما با کمک روش بوتاکس مو می توانید موهای آسیب دیده خود را درمان کرده و آن را به حالت اولیه بازگردانید. با این روش، رطوبت و درخشندگی موهای شما بازگشته و براشینگ کردن آن قابل کنترل تر خواهد بود. در ادامه این مطلب از سایت رژلب قصد داریم شما را با بوتاکس مو بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

نام بوتاکس مو همانند بوتاکس صورت می باشد اما در عمل بسیار متفاوت از هم هستند. بوتاکس مو فاقد بوتولینوم بوده و همانند کراتین مو عمل می کند. بدین معنی که در کوتیکول های مو نفوذ کرده و شکاف ها و شکستگی های آن را به خوبی پر می کند. این ماده قادر است به راحتی فولیکول های مو را زنده کرده و رشته های براق تر و محکم تری پدید آورد.


بوتاکس مو چیست؟


بوتاکس مو حاوی یک فرمول سرشار از پروتئین است که نواقص موجود در هر رشته مو را با مواد فعال پر می کند. این ترکیب سرشار از انواع پروتئین ها، روغن خاویار، کلاژن، ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و اسیدهای طبیعی هستند که موها را به خوبی ترمیم و تغذیه می کنند. با کمک بوتاکس مو، موها نرم تر و لطیف تر شده و از ریزش آن جلوگیری به عمل می آید. همچنین، از آسیب بیشتر به ساقه مو نیز پیشگیری می شود.
خواسته یا ناخواسته، روزانه آسیب های بسیاری را به موهای خود وارد می کنیم. موها در اثر براشینگ و رنگ کردن، آسیب های فراوانی را متحمل می شوند. علاوه بر این، آلودگی آب و هوا، استفاده از شامپوهای نامرغوب و تغذیه ناسالم نیز در آسیب رسیدن هر چه بیشتر به موها تاثیرگذار هستند. برای درمان موهای آسیب دیده، تنها استفاده از نرم کننده و ماسک مو کفایت نمی کند. بوتاکس مو به معنای واقعی کلمه، تمامی شکستگی های داخل مو را به هم پیوند می زند و آن را آبرسانی و هیدراتاسیون می کند. بدین ترتیب، موها به حالت طبیعی و اولیه خود باز می گردند.
هر چه سن بیشتر می شود، کراتین موها نیز به مرور زمان از دست رفته و حالت خشک و زبرتری پیدا می کنند. این امر باعث می شود کوتیکول ها بسته شده و مو قدرت خود را از دست بدهد. بوتاکس مو را می توان برخلاف کراتین مو، از ریشه تا نوک مورد استفاده قرار داد. با این تفاصیل، موها حتی در زمان پیری نیز زیبایی خود را حفظ خواهند کرد.

 

همه چیز درباره بوتاکس مو


بوتاکس مو برای چه افرادی کاربرد دارد؟


همه افراد چه موهای صاف داشته باشند و چه موهای مجعد، فر یا وز، می توانند از روش بوتاکس مو استفاده کنند. فرمولاسیون به کار رفته در بوتاکس مو، پروتئین قابل توجهی را برای موها به ارمغان می آورد. اگر دارای مشخصات ذیل هستید، می توانید از بوتاکس مو بهره مند شوید:

- اگر موهای شما خشک یا آسیب دیده است
- اگر موهای شما خوب آبرسانی نمی شود
- موهای شما بی جان است
- اگر پوست سر و موهای شما دچار شوره است
- اگر موهای خود را زیاد رنگ می کنید
- اگر موهای شما بیش از حد صاف، فر یا وز است


مزایای درمان موهای آسیب دیده به روش بوتاکس چیست؟


بوتاکس مو حاوی ترکیبات طبیعی است و در آن از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است. علاوه بر این، هیچ گونه فرمالدئید و پارابن نیز در آن وجود ندارد. به همین دلیل، به نسبت روش کراتین مو، روش امن تری محسوب می شود. بوتاکس مو هیچ آسیبی به موها وارد نمی کند. با طی کردن فرآیند بوتاکس مو، متوجه می شوید موهای شما برای مدت طولانی تری سالم و زیبا خواهند بود. بوتاکس مو می تواند از بیماری های جدی تری مانند پسوریازیس و سایر بیماری های پوستی یا ریزش مو نیز جلوگیری به عمل آورد.

 

مزایای بوتاکس مو


مراحل بوتاکس مو


ابتدا متخصص، موهای شما را با شامپوی ملایم شستشو می دهد تا عاری از هر گونه چربی و آلودگی شود. سپس مواد بوتاکس مو را روی سراسر مو اعمال می کند و حدود 45 دقیقه صبر می کند تا خوب جذب کوتیکول ها شود. پس از جذب کامل مواد، موها به وسیله شامپوی عاری از سولفات شستشو داده می شود. سپس با دقت خشک می شوند تا از وقوع شکستگی جلوگیری شود. در مرحله بعد، از اتو مو برای جذب هر چه بیشتر مواد به داخل کوتیکول ها استفاده می شود. در نتیجه، موها سالم تر، ابریشمی تر و براق تر خواهند شد.


آیا با استفاده از روش بوتاکس، موها به خوبی صاف می شوند؟


قطعا نه! بوتاکس مو به شما کمک می کند بافت طبیعی و درخشندگی موهای خود را بازگردانید و هیچ گاه نقش کاملی در لخت شدن آن نخواهد داشت. اگر موهای شما به طور طبیعی لخت باشد، با استفاده از این روش می توانید موهایی سالم تر و براق تر را تجربه کنید.


ماندگاری روش بوتاکس مو چقدر است؟


بوتاکس مو اغلب بین دو تا چهار ماه ماندگاری دارد و پس از آن باید مجددا نسبت به تمدید آن اقدام نمایید. برای به حداکثر رساندن تاثیرات بوتاکس مو، توصیه می کنیم از شامپو بدون سولفات استفاده نمایید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: