پنجشنبه 20 مهر 1402 - 12:02:50

آموزش تخصصی کراتین مو و معرفی بهترین ها

 

بهترین مراکز آموزش و خدمات کراتین مو

معرفی مراکز کراتینه مو تهران

 

بهترین مرکز کراتین مو

 


کراتین تراپی، روشی برای صاف کردن دائمی موها است که نیاز شما به مصرف روزانه اتو مو و سشوار را از بین می برد. بسیاری از کاربران عزیز رژلب درخواست داشتند تا بهترین مراکز کراتین مو را خدمتشان معرفی کنیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم با ارائه این آیتم، بهترین متخصصان کراتینه مو در تهران را به شما معرفی کنیم.

 

 

1. رمیسا میرزایی

 

 

 

خانم رمیسا میرزایی دارای مستری ایتالیا و انگلستان دوره دیده دبی و ترکیه
ایشان معتقدند در لاین رنگ و مش و احیا مو برای داشتن یک موی سالم علاوه بر داشتن تخصص و تجربه داشتن علم شیمی مواد بسیار حائز اهمیت است
کار تخصصی همراه با مواد حرفه ای مکمل و لازمه کار در این لاین هستند

 

 

 

جهت برقراری ارتباط با خانم رمیسا میرزایی بهترین مدرس رنگ و مش و کارشناس کراتین و احیاء مو می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل کنید:

اینستاگرام خانم رمیسا میرزایی

 

 

 


از دیرباز، خانم ها تمایل زیادی به آراستگی موهایشان داشتند. این موضوع باعث شد رفته رفته روش دائمی صاف کردن مو ابداع شود. اگر شما هم قصد انجام صافی دائم مو یا کراتین را دارید و برای انجام خدمات تخصصی مو نظیر صافی و کراتینه مو به دنبال یک کراتین کار حرفه ای در شمال تهران هستید، پیشنهاد وب سایت رژلب به شما سرکار خانم ....است.

 

 

کراتین مو 

 

 

علاقه مندان به شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات صافی و احیاء مو بهترین مرکز کراتین مو شمال تهران می توانند با شماره های درج شده تماس حاصل نمایند.

 

 

 

 خانم نگار سبزعلی بهترین متخصص رنگ و لایت و احیا مو در تجریش تهران. برای بهره مندی از خدمات ایشان روی کادر تماس زیر کلیک کنید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: