چهارشنبه 05 شهریور 1399 - 20:11:07

درمان موهای آسیب دیده با دستگاه های روز دنیا

 

 

راهکارهای درمان ریزش مو و افزایش رشد مو

درمان خشکی و وز مو با دستگاه های نوین آرایشی

 

 

درمان موهای آسیب دیده با دستگاه های نوین آرایشی

 

 

مطالبی که در این آیتم مطالعه خواهید کرد:

 

درمان موهای آسیب دیده با دستگاه مایکرومیست

درمان موهای آسیب دیده با دستگاه اینفرا اسپین

درمان موهای آسیب دیده با دستگاه پیکو استیم مثلثی

درمان موهای آسیب دیده با دستگاه اسپا هیر رباتیک

درمان موهای آسیب دیده با دستگاه پیر لِس

درمان موهای آسیب دیده با دستگاه اسپرینکل

درمان موهای آسیب دیده با دستگاه فروزن آیرون

درمان موهای آسیب دیده با دستگاه پیکو استیم

 

 

موها و اسکالپ سر در اثر مواجهه با شرایط مختلف آب و هوایی، آلودگی هوا، گرد و غبار و استفاده بی رویه از محصولات آرایشی و بهداشتی، در معرض آسیب های فراوانی قرار می گیرند. همان طور که می دانید، موها تاثیر بسزایی در زیبایی چهره دارند؛ به همین دلیل باید نسبت به مراقبت و نگهداری آنها توجه ویژه ای به خرج دهیم. در ادامه این آیتم از سایت رژلب قصد داریم شما را با انواع دستگاه های تراپی مو آشنا کنیم. پس اگر شما هم موهایتان آسیب دیده است، مطالعه مطلب درمان موهای آسیب دیده با دستگاه های روز دنیا را از دست ندهید.


درمان موهای آسیب دیده با دستگاه مایکرومیست


مایکرومیست ها از خانواده میسترها هستند که مدار کاری آنها بر اساس امواج مافوق صوت یا اولتراسونیک است. این امواج با قدرت آب خالص یا پیور واتر کار می کند و ذرات آب را تجزیه کرده و اکسیژن موجود در آب را به میست یا مه غبار تبدیل می کند. این میست ها یا غبارها در حین پروسه کار درمان و احیاء مو، چه با استفاده از مواد و چه بدون آن، درون کورتکس موها نفوذ پیدا می کنند.
استفاده از دستگاه های مایکرومیست، منجر به اثر بخشی بسیار زیاد مواد در عمق نفوذ به مو می شود. علاوه بر این، ماندگاری استفاده از محصولات کراتینه مو را تا حد زیادی افزایش می دهد. زمانی که از این دستگاه ها بدون هیچ گونه متریال و موادی استفاده کنیم، کاراسترلیزاسیون و پاکسازی عمقی موها را انجام می دهد.
دستگاه های میستر شامل مایکرومیست ها و نانومیست ها هستند. همه این دستگاه ها با تکنولوژی مه غبار درمانی کار می کنند؛ اما مدار اوزون و مدار فوتوتراپی در دستگاه های مختلف متفاوت است. از مهمترین لانچ های دستگاه مایکرومیست می توان به مایکرومیست چاوبا، مایکرومیست وینگ، مایکرومیست نیگ و تری لایت اشاره کرد.

 

درمان موهای آسیب دیده با دستگاه مایکرومیست

 


درمان موهای آسیب دیده با دستگاه اینفرا اسپین


دستگاه اینفرا اسپین را با نام کلامازون چرخشی نیز می شناسیم. اینفرا اسپین جدیدترین نسل از دستگاه های کلامازون است که از جمله کارایی های آن می توان به کاتالیزور رنگ، کراتین و تراپی ها اشاره کرد. این دستگاه با چرخش حول محور 360 درجه، 180 درجه و 90 درجه، تمام گرما را به طور یکسان به کل جام سر می رساند.
دستگاه اینفرا اسپین یا کلامازون چرخشی دارای 4 هیتر فن و همچنین اشعه اینفرا رد است که باعث رویش مجدد موها می شود. علاوه بر این، از ریزش مو جلوگیری می کند. به طور کلی می توان گفت که اینفرا اسپین در افزایش رشد مو و پرپشت شدن آن بسیار موثر واقع می شود.
کلامازون چرخشی، 5 عملکرد دیگر را نیز برای ما انجام می دهد که از جمله آنها می توان به خشک کردن، رنگ کردن، مراقبتی، درمانی و حالت دهی اشاره کرد. شما حتی می توانید دستگاه را حین انجام عملیات در حالت پاز یا توقف قرار دهید و تنظیمات چرخشی آن را به دلخواه تغییر دهید. استفاده از این دستگاه تولید حرارت خشک می کند.
اگر بتوانیم در انواع کارهای کراتین، تراپی و کارهای شیمیایی در کنار دستگاه اینفرا اسپین از دستگاه مایکرومیست نیز استفاده کنیم، بهترین عملکرد و نتیجه را به دنبال خواهد داشت.

 

درمان موهای آسیب دیده با دستگاه اینفرا اسپین

 


درمان موهای آسیب دیده با دستگاه پیکو استیم مثلثی


دستگاه پیکو استیم مثلثی از خانواده استیمرها است. موردی که این دستگاه را از سایر استیمرها متمایز می کند، اشعه بلوری با طول موج و فرکانس بسیار بالا و ریزمولکول کردن بسیار ریز ذرات آب است. این ریز مولکول کردن ذرات، در مقیاس کمتر از نانو صورت می گیرد. دستگاه های استیمر مانند دستگاه پیکو استیم پروفشنال مثلثی، دارای کارایی پاکسازی و جرم گیری اساسی پوست اسکالپ و موها است.
این دستگاه ها موها را هیدراته و اکسیژن رسانی عمیق می کند. یونیزر و یونیزاسیون و یونو درمی مو از دیگر خواص استفاده از دستگاه پیکو استیم مثلثی هستند. علاوه بر این، جذب رطوبت بسیار بسیار بالا برای موها را به دنبال خواهد داشت. یکی از دلایل جذب رطوبت بالای این دستگاه، به دلیل وجود اشعه بلو ری است که بیش از 470 نانو متر، فرکانس دارد.
از دیگر مزیت های دستگاه پیکو استیم مثلثی می توان به گرمایش مولکولی قابل تنظیم اشاره کرد. اگر در ناحیه اسکالپ سر از این دستگاه استفاده کنیم، منجر به تسریع گردش خون در پوست سر می شود. از این رو منجر به تحریک فولیکول های مو شده و رشد مو را تا حد قابل توجهی افزایش می دهد.
دستگاه های استیمر مانند دستگاه های نانو استیم و پیکو استیم، زمانی که در زوایای مختلف مورد استفاده قرار بگیرند، نتایج مختلف و بسیار خوبی را برای ما به ارمغان خواهند آورد. به عنوان مثال در زوایای صفر درجه، 90 درجه و صفر درجه معکوس، در پروسه های مختلف کراتین و تراپی ها می توان از آن استفاده کرد و نتایج خوبی را نیز دریافت کرد.

 

درمان موهای آسیب دیده با دستگاه پیکو استیم

 


درمان موهای آسیب دیده با دستگاه اسپا هیر رباتیک


دستگاه اسپا هیر رباتیک یکی از بروزترین سرشورهای رباتیک در دنیا است. این دستگاه با محفظه اوزون که دارد، قادر است آب معمولی را به آب اوزونه تبدیل کند و آن را به داخل کابین منتقل کند. ایجاد آب اوزونه جهت ضد عفونی کردن و استرلیزاسیون کامل مو برای پذیرش و جذب عوامل درمان موثر واقع می شود.
سرشور هیز اسپا رباتیک دارای یک اهرمی است که یونیزر، یونو درمی، آبرسانی و هیدراتاسیون مو را به صورت کاملا رباتیک انجام می دهد. علاوه بر این، ویژگی حرکتی این اهرم باعث شستشوی راحت و آسان موها خواهد شد. این اهرم متحرک دارای انشعاب چندگانه آبرسانی و ازن رسانی به موها می شود. فوتو تراپی در این سرشور با قابلیت بسیار بالایی در 7 طیف نوری درمانی جهت احیاء آسیب های وارده به مو صورت می گیرد.

 

درمان موهای آسیب دیده با اسپا هیر رباتیک

 


درمان موهای آسیب دیده با دستگاه پیر لِس


یکی از ویژگی های منحصر بفرد دستگاه پیر لس، فوتو تراپی با اشعه رد ری و همچنین استفاده از تکنولوژی لو لول لایت تراپی است که موجب تسریع گردش خون در اسکالپ سر شده و فولیکول های مو را تحریک می کند. به همین دلیل استفاده از این دستگاه منجر به افزایش رشد موها می شود و از ریزش مو جلوگیری می کند.
دستگاه پیر لس علاوه بر لو لول تراپی، دارای 4 فانکشن یا عملکرد دیگر نیز است که از جمله آنها می توان به آنالایزر مو، کانوینگ برای یونیزاسیون مو، ادوهیر تراپی برای هیدرادرمی و فوتو تراپی براش برای استفاده در برخی نواحی اسکالپ اشاره کرد.

 

درمان موهای آسیب دیده با دستگاه پیر لس

 


درمان موهای آسیب دیده با دستگاه اسپرینکل


دستگاه اسپرینکل دستگاهی است که بر اساس فناوری نانو تولید شده و ذرات همه محصولات و متریال تراپی مو را به ذرات نانو تبدیل می کند. از دستگاه اسپرینکل هم برای پوست و هم برای مو می توان استفاده کرد. از این دستگاه بیشتر جهت آروماتراپی و همچنین فشیال کلینینگ استفاده می شود. برای آروماتراپی می توان از اویل های متناسب با هر نوع پوست جهت کارهای درمانی استفاده کرد. در مبحث فشیال کلینینگ نیز اغلب از دستگاه اسپرینکل جهت پاکسازی های عمقی پوست استفاده می شود.
استفاده از دستگاه اسپرینکل در مبحث مو بیشتر در موارد تریتمنت و تراپی است. از جمله این موارد می توان به تراپی های اسکالپ سر و ساقه موها اشاره کرد. اسپرینکل در درمان اسکالپ سر می تواند منجر به درمان شوره خشک، شوره چرب و موارد دیگر خواهد شد. از این دستگاه در درمان ساقه مو نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
برای درمان اسکالپ سر با استفاده از دستگاه اسپرینکل ابتدا باید موها را به ده قسمت تقسیم کرد. یعنی 5 قسمت طولی برای سمت چپ و 5 قسمت طولی برای سمت راست جدا می کنیم. پس از انجام تقسیم بندی ها، در داخل محفظه اسپرینکل مقداری از عوامل درمان را با توجه به نوع نیاز اضافه می کنیم. برای درمان اسکالپ اغلب مواقع از مواد روغنی استفاده می شود. سپس مقداری آب به محفظه اضافه می کنیم تا محصول دو فاز به دست بیاید. زمانی که از درمان های دو فاز برای اسکالپ سر استفاده کنیم، نتیجه بسیار بهتری را دریافت خواهیم کرد. برای استفاده از دستگاه باید ابتدا دکمه پاور را فشار داده و فشار ذرات وارده از دستگاه را به وسیله دکمه های تعبیه شده تعیین می کنیم.

 

درمان موهای آسیب دیده با اسپرینکل

 


درمان موهای آسیب دیده با دستگاه فروزن آیرون


برای درمان موهای آسیب دیده می توان از روش هیرتاکس استفاده کرد. این روش دارای یک پکیج کامل شامل شامپو، سرم و ماسک است. این محصولات برای افرادی مناسب است که موهای فوق العاده خشک و دهیدراته دارند. زمانی که این محصولات را با دستگاه های فروزن ایرون و نانومیست مورد استفاده قرار دهیم، تا 4 برابر جذب مو را افزایش داده و نتایج بهتری را به دنبال خواهد داشت.
برای هرتاکس کردن مو ابتدا باید موها را دو بار با استفاده از شامپوی مخصوص شستشو دهیم. سپس نم مو را با حوله می گیریم. در مرحله بعد به نسبت 5 میل به 15 میل از سرم و ماسک مو به ترتیب استفاده می کنیم. پس از این که مواد را روی موها قرار دادیم، باید یک مکث 45 دقیقه ای به موها بدهیم. در این مدت زمان مکث، بهتر است که 25 دقیقه از آن را به دستگاه نانومیست و 20 دقیقه را به دستگاه فروزن آیرون اختصاص دهیم.
توجه داشته باشید که اگر قبل از مواد رسانی به موها از دستگاه نانومیست و مدار اوزون آن برای موها استفاده کنیم، تاثیر بسیاری در پاکسازی موها خواهد داشت. پس از 25 دقیقه که از دستگاه نانومیست به دلیل ایجاد گرمایش مولکولی بعد از موادگذاری روی موها استفاده کردیم، به مدت 20 دقیقه از دستگاه فروزن آیرون استفاده می کنیم. استفاده از این دستگاه باعث ایجاد شوک روی موها می شود. به این صورت که موها را به لایه های نازک تقسیم بندی کرده و هر لایه را تا سه بار اتو کشی می کنیم. پلیت یخ دستگاه فروزن آیرون و اشعه بلو ری که دارد، باعث جذب رطوبت بسیار بالا به موها شده و استفاده از آن برای موهای دهیدراته بسیار مفید واقع می شود.

 

درمان موهای آسیب دیده با دستگاه فروزن آیرون

 


درمان موهای آسیب دیده با دستگاه پیکو استیم


دستگاه های پیکو استیم دارای لانچ های متفاوتی هستند و جزء خانواده استیمرها محسوب می شوند. کارایی دستگاه پیکو استیم بسیار شبیه به دستگاه های نانو استیم ها است. متریالی که برای مخزن دستگاه پیکو استیم مورد استفاده قرار می گیرد، حتما باید آب خالص باشد. برای این کار می توان از آب جوشیده سرد شده استفاده کرد تا هیچ گونه مشتقات کلر در آن وجود نداشته باشد.
دستگاه پیکو استیم دارای هندپیس است که دو مشخصه بارز دارد: اول خروجی ذرات آب که از اندازه نانو نیز کوچکتر بوده و دوم اشعه با یک فرکانس و طول موج خاص است. استفاده از دستگاه پیکو استیم در سه مرحله تراپی ها، کراتین و مواد شیمیایی قابل انجام است. با استفاده از این دستگاه می توان عمق نفوذ عوامل درمان موهای آسیب دیده را تا حد زیادی افزایش داد. علاوه بر این، می توان از دستگاه پیکو استیم در مرحله آخر تراپی ها و کراتینه مو استفاده کرد تا کوتیکول های مو بسته شوند.

 

درمان موهای آسیب دیده با دستگاه پیکو استیم

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: