دوشنبه 03 آذر 1399 - 17:02:10

فیلم آموزش 5 مدل کراتین و درمان موهای آسیب دیده با دستگاه

 

 

کراتین و احیاء مو با انواع دستگاه مایکرومیست

تاثیر دستگاه آنالایزر در درمان و کراتینه مو

 

کراتین و درمان موهای آسیب دیده

 

 

 

 

فهرست مطالبی که در این آیتم مطالعه خواهید کرد

 

1. فیلم صافی و احیاء مو با دستگاه مایکرومیست ناسا

2. فیلم کراتین و درمان موهای آسیب دیده با دستگاه آنالایزر

3. فیلم معرفی انواع دستگاه مایکرومیست

4. فیلم درمان موهای آسیب دیده با استفاده از دستگاه کلامازون

5. فیلم درمان موهای آسیب دیده با دستگاه آیس کلد فروزن

 

 

 

1. فیلم صافی و احیاء مو با دستگاه مایکرومیست ناسا


دستگاه مایکرومیست ناسا نسل جدیدی از دستگاه های مایکرومیست است که در سال 2019 به بازار عرضه شد. این دستگاه قابلیت های بسیار زیادی را دارد که از جمله آنها می توان به اوزون تراپی، فوتو تراپی، مایکرومیست درمی، یونو درمی و ... اشاره کرد. در رابطه با فوتو تراپی که بیشتر مربوط به کپ یا کلاه دستگاه می شود و همینطور پلیت دستگاه و آپشن های درج شده روی آن قصد داریم توضیحاتی را در ادامه به شما ارائه دهیم.

یکی از قابلیت های دستگاه مایکرومیست ناسا این است که در مناسب ترین زاویه ممکن طراحی شده و قابل جابجایی نیست. اگر بخواهیم زاویه این دستگاه را تنظیم کنیم، می توانیم آن را به صورت ارتفاعی انجام دهیم. دستگاه دارای اهرمی است که به راحتی با کمترین فشار رو به سمت بالا و پایین رفته و می توان ارتفاع آن را به این صورت تنظیم کرد.

تنظیم کپ در مایکرومیست های قدیمی تر به صورت قائم به صفر انجام می شد؛ اما این مایکرومیست دیگر چنین نیازی را برای تنظیم ارتفاع نخواهد داشت. روی کپ دستگاه مایکرومیست ناسا یک سری هودها تعبیه شده است. این هودها با سایر هودهای به کار رفته در سایر دستگاه های مایکرومیست متفاوت هستند. از این جهت که سایر دستگاه های مایکرومیست مانند تری لایت حاوی هود کمتری است و به صورت دایره وار هستند. اما هودهای تعبیه شده روی دستگاه مایکرومیست ناسا به صورت مستطیل بوده و در تعداد بالاتری موجود هستند. به همین دلیل، خروجی هوا از آن بیشتر خواهد بود.

در رابطه با فوتو تراپی که در دستگاه مایکرومیست ناسا درج شده باید بگوییم که حاوی نورهای قرمز و آبی است. نور آبی همان بلو ری و نور قرمز همان اینفرا رد است که دارای طول موج و فرکانس های کاملا متفاوتی از سایر دستگاه های مایکرومیست مانند دستگاه تری لایت می باشد. به همین دلیل می توان گفت که دارای قابلیت ها و انرژی های متفاوت تری نیز هستند.

پلیت دستگاه مایکرومیست ناسا 10 گزینه ای است. مهمترین گزینه ای که روی این پلیت به چشم می خورد، تایم است. تایم سایر دستگاه های مایکرومیست بر اساس یکان و دهگان بود؛ اما این موضوع برای دستگاه مایکرومیست ناسا کمی متفاوت تر است. دمای میست و سطح میست را نیز می توان با استفاده از دو دکمه مجزا تعیین کرد. این دو گزینه را می توان بر اساس نوع کاری که قصد داریم انجام دهیم، تنظیم نماییم. سه گزینه دیگر با نام های Oily، Damaged و Neutral روی این پلیت به چشم می خورند که باید آنها را بر اساس موهای به ترتیب چرب، آسیب دیده و خنثی تنظیم کرد. از گزینه اوزون روی دستگاه می توان جهت استرلیزه کردن، پاکسازی و جرم گیری استفاده کرد.

 

صافی و احیاء مو با دستگاه مایکرومیست ناسا

 

 

2. فیلم کراتین و درمان موهای آسیب دیده با دستگاه آنالایزر


دستگاه آنالایزر پوست و مو که بسیار هوشمند است و برای تجزیه و تحلیل وضعیت دقیق پوست و مو با وضوح بسیار بالا طراحی شده است و با استفاده از لنزهای تخصصی هر پارامتر آنالیز چه در پوست و چه در مو این امکان را ایجاد می کند تا نتیجه دقیق و کاملی از آنالیز و تشخیص وضعیت موجود به دست آید. از دستگاه آنالایزر در آنالیز پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد:
هیدراتاسیون، سبوم، منافذ، لکه های قهوه ای، شفافیت، چین و چروک و حساسیت.

و در آنالیز مو نیز می توان به این موارد اشاره کرد:
ریزش مو، پوست سر، ضخامت، تراکم، التهاب، پیگمنت، کوتیکول

 

درمان موهای آسیب دیده با دستگاه آنالایزر

 


3. فیلم معرفی انواع دستگاه مایکرومیست


مایکرومیست ها از خانواده میسترها هستند که مدار کاری آنها بر اساس امواج مافوق صوت یا اولتراسونیک است. این امواج با قدرت آب خالص یا پیور واتر کار می کند و ذرات آب را تجزیه کرده و اکسیژن موجود در آب را به میست یا مه غبار تبدیل می کند. این میست ها یا غبارها در حین پروسه کار درمان و احیاء مو، چه با استفاده از مواد و چه بدون آن، درون کورتکس موها نفوذ پیدا می کنند.
استفاده از دستگاه های مایکرومیست، منجر به اثر بخشی بسیار زیاد مواد در عمق نفوذ به مو می شود. علاوه بر این، ماندگاری استفاده از محصولات کراتینه مو را تا حد زیادی افزایش می دهد. زمانی که از این دستگاه ها بدون هیچ گونه متریال و موادی استفاده کنیم، کاراسترلیزاسیون و پاکسازی عمقی موها را انجام می دهد.
دستگاه های میستر شامل مایکرومیست ها و نانومیست ها هستند. همه این دستگاه ها با تکنولوژی مه غبار درمانی کار می کنند؛ اما مدار اوزون و مدار فوتوتراپی در دستگاه های مختلف متفاوت است. از مهمترین لانچ های دستگاه مایکرومیست می توان به مایکرومیست چاوبا، مایکرومیست وینگ، مایکرومیست نیگ و تری لایت اشاره کرد که در ادامه به بررسی هر یک به طور جداگانه خواهیم پرداخت.

 

درمان موهای آسیب دیده با انواع دستگاه مایکرومیست

 


کراتین و احیاء مو با دستگاه مایکرومیست چاوبا

به این دستگاه مایکرومیست، تاچینگ یا لمسی نیز گفته می شود. میست و مه غبار موجود در مایکرومیست چاوبا، بسیار قوی است. این دستگاه PPM پایینی دارد و عمق نفوذ برای بافت کورتکس را بسیار افزایش می دهد. دستگاه مایکرومیست چاوبا دارای قابلیت کلد میست است که در انتهای هر پروسه کراتینه مو جهت بسته شدن کوتیکول های مو مورد استفاده قرار می گیرد. مداد ازون در مایکرومیست چاوبا تعبیه نشده است.

این دستگاه با PPM بسیار پایین و ریزمولکول، عمق نفوذ بسیار بالایی را برای عوامل درمان و محصولات کراتینه مو فراهم می کند. دستگاه مایکرومیست چاوبا با این که مدار اوزون را ندارد، اما با داشتن قابلیت کلد میست که در مرحله انتهایی پروسه کراتین مو استفاده می شود، بسیار قوی عمل کرده و باعث هموار شدن کوتیکول ها و قابض شدن آنها می شود. دستگاه مایکرومیست چاوبا از لحاظ شکل ظاهری با سایر دستگاه های مایکرومیست متفاوت است.

کراتین و احیاء مو با دستگاه مایکرومیست وینگ

مایکرومیست لانچ وینگ، بر اساس تریتمنت ها یا درمان ها سه گانه کار می کنند. این دستگاه فاقد مدار فوتو تراپی است؛ اما در عوض حاوی مدار ازون می باشد. قطعه تولید کننده امواج اولتراسونیک در مایکرومیست وینگ، بسیار قوی است و در تجزیه ذرات آب و تبدیل آن به میست ها و مه غبارها به صورت ریز مولکول عمل می کند. این دستگاه به دلیل تریتمنت سه گانه ای که دارد، در پروسه درمانی بسیار قوی عمل می کند. فقط به دلیل ریز مولکول بودن میست های این دستگاه، زمان پروسه احیاء و درمان موهای آسیب دیده کمی طولانی تر خواهد بود.

یکی از دستگاه هایی که در پروسه کراتین مو بسیار موثر واقع می شود، مایکرومیست وینگ می باشد. امواج اولتراسونیک موجود در این دستگاه بسیار قوی است و باعث تولید میست یا غبارهای بسیار چگالی پایین و PPM ریز مولکول می شود. باید به این نکته توجه داشته باشید که تایم زمانی دستگاه های لانچ مایکرومیست وینگ باید بالاتر باشد. چرا که تولید میزان دما در این لانچ دستگاه ها پایین تر از 40 تا 50 درجه سانتی گراد می باشد.

احیاء و کراتین مو با دستگاه مایکرومیست نیگ

این نوع دستگاه مایکرومیست با سه اشعه نوری کار می کند و به دستگاه مایکرومیست تری لایت بسیار شباهت دارد. دستگاه مایکرومیست نیگ دارای قابلیت اولتریتمنت است. علاوه بر این، عمل سرمایشی را بر اساس تکنولوژی کولینگ انجام می دهد. به این معنی که سرمایش مه سرد و باد سرد از هم جدا اما در کنار هم قرار می گیرند.

احیاء و کراتین مو با دستگاه مایکرومیست تری لایت

مایکرومیست تری لایت یکی از قدرترین دستگاه ها در بین مایکرومیست ها در دنیا است. مدار فوتو تراپی این دستگاه بر اساس سه اشعه بلو ری، گرین ری و رد ری است. این دستگاه برای تنظیمات رنگ و رنگساژ، دارای تنظیمات از پیش تعیین شده ای است. عمل سرمایشی این دستگاه در انتهای تریتمنت های پروسه رنگ، انواع تراپی و ... بر اساس کلد فوک و شیپ است. بدین معنی که ما می توانیم مه سرد و باد سرد را به صورت کاملا جداگانه برنامه ریزی کنیم و مورد استفاده قرار دهیم.

 

4. فیلم درمان موهای آسیب دیده با استفاده از دستگاه کلامازون


دستگاه اینفرا اسپین را با نام کلامازون چرخشی نیز می شناسیم. اینفرا اسپین جدیدترین نسل از دستگاه های کلامازون است که از جمله کارایی های آن می توان به کاتالیزور رنگ، کراتین و تراپی ها اشاره کرد. این دستگاه با چرخش حول محور 360 درجه، 180 درجه و 90 درجه، تمام گرما را به طور یکسان به کل جام سر می رساند.
دستگاه اینفرا اسپین یا کلامازون چرخشی دارای 4 هیتر فن و همچنین اشعه اینفرا رد است که باعث رویش مجدد موها می شود. علاوه بر این، از ریزش مو جلوگیری می کند. به طور کلی می توان گفت که اینفرا اسپین در افزایش رشد مو و پرپشت شدن آن بسیار موثر واقع می شود.
کلامازون چرخشی، 5 عملکرد دیگر را نیز برای ما انجام می دهد که از جمله آنها می توان به خشک کردن، رنگ کردن، مراقبتی، درمانی و حالت دهی اشاره کرد. شما حتی می توانید دستگاه را حین انجام عملیات در حالت پاز یا توقف قرار دهید و تنظیمات چرخشی آن را به دلخواه تغییر دهید. استفاده از این دستگاه تولید حرارت خشک می کند.
اگر بتوانیم در انواع کارهای کراتین، تراپی و کارهای شیمیایی در کنار دستگاه اینفرا اسپین از دستگاه مایکرومیست نیز استفاده کنیم، بهترین عملکرد و نتیجه را به دنبال خواهد داشت.

 

صافی و احیاء مو با دستگاه کلامازون

 


5. فیلم درمان موهای آسیب دیده با دستگاه آیس کلد فروزن


برای درمان موهای آسیب دیده می توان از روش هیرتاکس استفاده کرد. این روش دارای یک پکیج کامل شامل شامپو، سرم و ماسک است. این محصولات برای افرادی مناسب است که موهای فوق العاده خشک و دهیدراته دارند. زمانی که این محصولات را با دستگاه های فروزن ایرون و نانومیست مورد استفاده قرار دهیم، تا 4 برابر جذب مو را افزایش داده و نتایج بهتری را به دنبال خواهد داشت.
برای هرتاکس کردن مو ابتدا باید موها را دو بار با استفاده از شامپوی مخصوص شستشو دهیم. سپس نم مو را با حوله می گیریم. در مرحله بعد به نسبت 5 میل به 15 میل از سرم و ماسک مو به ترتیب استفاده می کنیم. پس از این که مواد را روی موها قرار دادیم، باید یک مکث 45 دقیقه ای به موها بدهیم. در این مدت زمان مکث، بهتر است که 25 دقیقه از آن را به دستگاه نانومیست و 20 دقیقه را به دستگاه فروزن آیرون اختصاص دهیم.
توجه داشته باشید که اگر قبل از مواد رسانی به موها از دستگاه نانومیست و مدار اوزون آن برای موها استفاده کنیم، تاثیر بسیاری در پاکسازی موها خواهد داشت. پس از 25 دقیقه که از دستگاه نانومیست به دلیل ایجاد گرمایش مولکولی بعد از موادگذاری روی موها استفاده کردیم، به مدت 20 دقیقه از دستگاه فروزن آیرون استفاده می کنیم. استفاده از این دستگاه باعث ایجاد شوک روی موها می شود. به این صورت که موها را به لایه های نازک تقسیم بندی کرده و هر لایه را تا سه بار اتو کشی می کنیم. پلیت یخ دستگاه فروزن آیرون و اشعه بلو ری که دارد، باعث جذب رطوبت بسیار بالا به موها شده و استفاده از آن برای موهای دهیدراته بسیار مفید واقع می شود.

 

درمان موهای آسیب دیده با دستگاه فروزن آیرون

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: