دوشنبه 12 اردیبهشت 1401 - 11:15:21

همه چیز درباره کراتین و بوتاکس مو در کرج

 

همه چیز درباره کراتین و بوتاکس مو در کرج

کراتین و بوتاکس مو شیوه ای برای زنده کردن مو می باشند. موهای زیبا و خوش حالت زیبایی صورت را دوچندان می کند. در این مقاله قصد داریم به نکاتی در مورد کراتین و بوتاکس مو در کرج بپردازیم.

فهرست مطالب

آشنایی با کراتین و بوتاکس مو در کرج
قیمت کراتین و بوتاکس مو در کرج چقدر هزینه دارد؟
آشنایی با آموزش کراتین و بوتاکس مو در کرج
کراتین و بوتاکس روی مو چقدر دوام دارد؟
فواید کراتین مو
فواید بوتاکس مو

 
 
 
 
کراتین و بوتاکس مو در کرج
 

آشنایی با کراتین و بوتاکس مو در کرج

امروزه کراتین و بوتاکس مو در کرج یک روش بسیار عالی و مناسب می باشد. همانطور که می دانید این روزها مدل موهای نچرال و طبیعی مد شده است. بیشتر افراد دوست دارند موهایشان حالت طبیعی داشته باشد. از طرفی استفاده از رنگ های شیمیایی و دائم اتو کشیدن به موها آسیب فراوان وارد می کند. بوتاکس مو یک روش نوین برای احیای تارهای مو می باشد. در حقیقت بوتاکس مو از ترکیبات و موادی ساخته شده است که فضاهای خالی و شکاف های ایجاد شده در تارهای مو را به خوبی ترمیم می نماید. خوب است بدانید این امر کاملا درمانی محسوب می شود و به موهای شما کمک می کند که ساختار اصلی خود را پیدا کند. همین کار باعث می شود فضای خالی را پر نماید و موها صاف و مرتب به نظر برسند. به همین علت این روش یک روش ایده آل و عالی برای زنده کردن موهای آسیب دیده محسوب می شود.

 


قیمت کراتین و بوتاکس مو در کرج چقدر هزینه دارد؟

کراتین و بوتاکس مو در کرج قیمت بسیار مناسبی دارد. کراتین و بوتاکس مو از ترکیبات متنوعی ساخته شده است. برنده های گوناگونی به تولید مواد پرداخته اند. قیمت این روش ها با توجه به کیفیت آن ها با یک دیگر کمی متفاوت است. قیمت این مواد به میزان مواد مغذی آن بستگی دارد.

 


آشنایی با آموزش کراتین و بوتاکس مو در کرج

اگر تصمیم به کراتین و بوتاکس مو در کرج گرفته اید باید به شما تبریک گفت. زیرا محل بسیار مناسبی را انتخاب کرده اید. برای آموزش مراحل زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید:
 اول باید موهای خود را با یک شامپوی خوب و مناسب که سولفات ندارد بشویید.
 موهایتان را با استفاده از حوله و سشوار به میزان 80 تا 85 درصد خشک نمایید. این 80 درصد به این معناست که موهایتان باید کمی نم داشته باشد.
 محلول کراتین و بوتاکس مو را با کمک فرچه به تمام موهایتان بزنید. برای آسان تر شدن کار باید موهایتان را به چند بخش تقسیم نمایید.
 شما می توانید 45 تا 55 دقیقه کل مواد را روی موهای خود نگه دارید، البته به میزان آسیب دیدگی موهایتان نیز بستگی دارد.
80 درصد مواد روی موهایتان را تنها با آب خالی بشویید. پس از آن با سشوار موهایتان را خشک نمایید.
 سعی کنید هنگامی که بوتاکس کرید تا 24 ساعت حمام نروید و بعد از آن از شامپوی استفاده کنید که سولفات نداشته باشد.

 


کراتین و بوتاکس روی مو چقدر دوام دارد؟

اگر کراتین و بوتاکس مو در کرج انجام داده باشید می دانید که از مواد بسیار عالی استفاده می شود است. این مواد به طور متوسط 1 تا 3 ماه روی موها دوام دارد. دوام کراتین و بوتاکس مو رابطه مستقیم با رسیدگی موهای شما دارد. برای اینکه تاثیر آن طولانی تر باشد حتما باید رژیم غذایی موهایتان بررسی شود. علاوه بر این از محصولات شیمیایی برای موهایتان استفاده نکنید.

 

 

کراتین و بوتاکس مو در کرج

 

فواید کراتین مو

برای کسانی که کراتین و بوتاکس مو در کرج انجام داده اند می دانند که این روش مزایای زیادی دارد.
 کراتین مو شیوه ای است که برای بیشتر موها مورد استفاده می باشد. تفاوتی نمی کند که موهای شما فر یا صاف باشد در هر صورت می توانید کراتین مو را انجام دهید و از فواید آن نهایت استفاده را ببرید.
 بر عکس روش های سنتی که به مو آسیب وارد می شد این روش هیچ آسیبی به موها وارد نمی کند فقط لازم است مراقبت های پس از کراتین را انجام دهید.
 هنگامی که شما موهای خود را کراتین می کنید به راحتی حالت می گیرند. برای اینکه به موهایتان حالت دهید حتما لازم نیست از اتو مو استفاده کنید.
 تفاوتی نمی کند که موای شما وز یا فر باشد. با روشی به نام کراتین موهای براق و صاف خواهید داشت.
 این روش هیچ گونه عوارض جانبی نخواهد داشت.
 پس از کراتین مو موهایتان به آسانی شانه می شوند و آن ها را می توانید به خوبی حالت دهید. تا مدت زیادی به نرم کننده احتیاجی نخواهید داشت.

 

 

کراتین و بوتاکس مو در کرج

 

فواید بوتاکس مو

افرادی که کراتین و بوتاکس مو در کرج انجام داده اند از تمام فواید بوتاکس مو با خبر هستند. بعضی از افراد موهای صاف دارند اما سشوار زدن و اتو کشیدن های مداوم موجب شده است تا به موهایشان آسیب وارد شود. بوتاکس راهی عالی برای شادابی و سلامت مو می باشد. گاهی اوقات پیش می آید که فردی به طور کاملا ژنتیک دارای موها فر و زبر باشد. فواید بوتاکس برای این افراد که به دنبال صاف شدن موهای خود هستند به طور کامل بی ضرر می باشد. فواید بوتاکس عبارتند از:
 کمک به درمان موخوره مو
 کمک به درمان خشکی ساقه موها
 ابریشمی و براق کردن موها
 کمک به صاف شدن موهای مجعد، وز، زبر و فر
 کمک به زنده کردن و احیای موهای شکننده و آسیب دیده

 

 

شما با یک بار مراجعه، به باشگاه مشتری های ثابت ما اضافه خواهید شد.

تلفن مرکز تخصصی اکستنشن مو و مژه مهرجان

 

 آدرس پیج اینستاگرام مهرجان

 

mehrejan.beautysalon@

 

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: