سه شنبه 19 اردیبهشت 1402 - 16:49:08

کراتین غرب تهران

 

کراتین غرب تهران

به صورت خلاصه کراتینه مو عبارت است از درمان موهای آسیب دیده که باعث صافی و ابریشمی شدن موها می شود. این تعریفی ساده از کراتینه مو می باشد. حال باید به شما عزیزان توضیح دهیم که اصلا کراتینه مو چیست؟ کراتین به طور ذاتی در موی انسان ها و حیوانات وجود دارد. در حقیقت ماده کراتین که با عمل کراتینه مو به موها اضافه می شود ماده ای است که باعث نرمی و ابریشمی شدن موها می شود. هر چه میزان کراتین موجود در موهای انسان بیشتر باشد ، موها صاف تر و نرم تر هستند و هر چه این میزان کمتر باشد موها فرفری تر و مجعد تر هستند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین مرکز کراتین غرب تهران را با شما بیشتر آشنا کنیم.

فهرست مطالب
کراتین مو
انواع کراتین مو در بهترین مرکز کراتین غرب تهران
بهترین مراکز کراتین غرب تهران
آموزش کراتین غرب تهران
مزایا کراتین مو در بهترین مرکز کراتین غرب تهران
نمونه سوالات مطرح شده در مرکز کراتین غرب تهران

 

 

کراتین غرب تهران

 

کراتین مو

همانطور که در ابتدای مقاله توضیح دادیم کراتینه مو با اضافه کردن ماده کراتین به موها باعث بهتر شدن وضعیت کلی مو ، رفع آسیب های موها ، صاف و ابریشمی شدن آنها می شود. باید توجه داشته باشید که انجام خدمات کراتینه مو نیاز زیادی به تجربه چندین ساله دارد و هر کسی نمی تواند این کار را انجام دهد. پس از انجام آن در خانه یا توسط دوستان و آشنایان کم تجربه خودداری کنید و برای انجام کراتینه مو به مرکز تخصصی کراتین غرب تهران مراجعه کنید. با مراجعه به این مرکز میتوانید هم به صورت تخصصی آموزش ببینید و هم از خدمات مرکز کراتین غرب تهران بهره ببرید.

کراتین مو به عنوان روشی نیمه دائمی برای صاف کردن مو است به طوریکه موها به طور موقت با مخلوط مایع کراتین پوشش داده می شوند. انجام این روش معمولاً در سالن های زیبایی، تقریبا 120 دقیقه یا بیشتر طول می کشد که البته این زمان کاملا بستگی به میزان بلندی موهای شما دارد و تأثیر آن کاملا بسته به کیفیت مواد کراتین مو دارد که در صورت با کیفیت بودن مواد کراتین مو ، تا 6 ماه باقی می ماند. معمولا افراد دارای موهای فرفرری و وز شده داوطلب انجام کراتین مو هستند.

 

 

انواع کراتین مو در بهترین مرکز کراتین غرب تهران

احتمالا تا به حال دو روش متفاوت با عنوان های کراتینه احیا و کراتینه صافی به گوشتان رسیده است. اما تفاوت کراتینه احیا و کراتینه صافی در چیست؟ در بهترین مرکز کراتین غرب تهران میتوانید با یکی از این دو روش موهای خود را کراتین کنید.

در مواردی دیده می شود که فرد مایل است موهای صاف را تجربه کند اما موی او به دلیل دکلره یا عوامل مختلف به شدت آسیب دیده است. در این حالت از کراتین احیا استفاده می کنیم تا در کنار تقویت تار های مو به میزان قابل قبولی صافی نیز دست پیدا کنیم. روش دیگر که با عنوان کراتینه موی صافی شناخته می شود به میزان بیشتری نسبت به روش قبلی صافی مو را برای شما به ارمغان می آورد. شما در این روش صافی بیشتر همراه با میزان کم تری احیای مو را تجربه می کنید.

این روش درمانی علاوه بر از بین بردن وزهای مو، منجر به درخشندگی و جذابیت بیشتر آن‌ها هم می‌ شود. دوام کراتینه صافی اغلب تا 6 ماه است. اما حتی تا مدت ها می توانید آثار کراتین را روی موهای خود را احساس کنید. در واقع تا زمانی که موهای خود را رنگ یا دکلره نکنید حالت صافی آن باقی می‌ماند. روش کراتینه صافی که در مرکز کراتین غرب تهران انجام می شود، با نام کراتینه برزیلی نیز معروف است. علت آن نیز این است که در ابتدا موادی که صافی بیشتری ایجاد می کردند ساخت کشور برزیل بودند. اما توجه کنید که امروزه مواد با ساخت کشور های مختلف نیز در بازار به چشم می خورند.

 

بهترین مرکز کراتین غرب تهران

در بهترین مراکز یک نوع خدمات برای همگان توصیه نمی شود در واقع با توجه به نیاز موهای شما ، بهترین مواد احیا و صافی به شما مشاوره داده می شود . پس اگر در پیج های اینستاگرام و … مشاهده می کنید که یک نوع کار برای اکثریت انجام می شود بدانید که آن مرکز از حرفه ای بودن بدور خواهد بود. برای انکه یک کراتینه کار بتواند بهترین پیشنهاد را ارایه دهد باید در ابتدا جنس موها را بشناسد و شناخت دیگر مربوط به بروزرسانی مواد کراتینه و احیا است .
انتخاب یک مرکز خوب کراتین در غرب تهران می تواند خیالتان ار از داشتن موهای لخت و صاف راحت کند. اما تهران با این همه وسعت و سالن های زیبایی اش ، انتخاب را دشوار می کند . ما در این نوشتار شما را با برخی از بهترین مراکز کراتین غرب تهران  آشنا می کنیم که برای دیدن نمونه کارهایشان می توانید از پیج اینستاگرامشان کمک بگیرید و همچنین از تخفیفاتشان مطلع شوید .

 

 

مرکز کراتین غرب تهران

 

آموزش کراتین غرب تهران

برای کراتینه کردن مو در بهترین مرکز کراتین غرب تهران، اولین قدم انتخاب یک برند معتبر و مناسب است که تاثیر به سزایی در نتیجه کار شما خواهد داشت. فرآیند کراتینه کردن مو یک کار نسبتا طولانی است که با توجه به حجم و بلندی موی شما ممکن است بین 2 تا 6 ساعت زمان لازم داشته باشد. دقت و صبر برای انجام این کار حساس بسیار مهم است.
 با استفاده از شامپوی موجود روی پک کراتین، موهای خود را به خوبی بشویید و با توجه به مدت زمانی که در دستورالعمل خود ماده کراتین ذکر شده، اجازه دهید شامپو روی موهایتان بماند و سپس موهای خود را در مرکز کراتین غرب تهران به خوبی آبکشی کنید.
 در این مرحله باید با توجه به نوع کراتین مورد استفاده‌تان عمل کنید.اگر کراتین مورد استفاده شما از نوع احیایی و ترمیم کننده است موهای خود را کاملا خشک کنید و آب آن را بگیرید. اما اگر کراتین انتخابی شما از نوع برزیلی است، باید حدود 20 درصد نم مو را برای مرحله بعد حفظ نمایید. این مرحله تنها تفاوت مکانیسم کراتینه کردن مو به روش احیایی و برزیلی می‌باشد که رعایت کردن آن برای رسیدن به نتیجه مورد انتظار بسیار مهم است.
 موهای خود را با توجه به حجم آن، از پایین به 6 تا 8 دسته تقسیم کنید و با کلیپس هر دسته را فیکس کنید. (در مرکز کراتین غرب تهران این آموزش به صورت حضوری گفته خواهد شد)
 کراتین را در ظرف مخصوص آن ریخته و با استفاده از برس مخصوص کراتین که موهایی نازک و بسیار نرم دارد، آن را بصورت لایه لایه روی تمام قسمت ساقه موی خود بمالید. دقت داشته باشید که مواد کراتین را به ریشه مو و پوست سر نزنید و برای اجتناب از این کار خطرناک، مواد کراتین را از یک تا یک و نیم سانت مانده به ریشه، به موهای خود بمالید.
 با توجه به دستورالعمل روی ماده کراتین، 20 تا 30 دقیقه در مرکز کراتین غرب تهران، به کراتین روی موی خود زمان بدهید تا جذب کوتیکول‌های ساقه موی شما شود و اثر احیایی خود را بر ساختمان مو اعمال کند.
 اما آخرین و مهمترین مرحله در کراتینه کردن مو که اتو کشی اصولی آن است.در ابتدا شما باید یک اتو موی خوب و قوی با صفحه سرامیکی داشته باشید که توانایی ایجاد حرارت 200 تا 210 درجه را داشته باشد. سپس موهای خود را با دقت و حوصله لایه لایه اتو بکشید و این عمل را در هر لایه آنقدر تکرار کنید که در حین اتوکشی دیگر بخاری از موها بلند نشود. توجه داشته باشید که این عمل نیازمند تجربه و مهارت بسیار است و هرگونه سهل انگاری و اشتباه در اتوکشی نهایی ممکن است موجب آسیب دیدن موهای شما بشود. پس پیشنهاد می شود برای انجام کراتین به مرکز کراتین غرب تهران مراجعه نمایید.
 بعد از تمام شدن عمل کراتین و رضایت بخش بودن نتیجه آن، توجه کنید که تا 3 روز نباید به حمام بروید و موهای خود را بشویید و بعد از سه روز برای شستشوی موهای خود باید از شامپوهای مخصوص بعد از کراتین استفاده کنید و تا 7 روز این مورد را رعایت کنید.

 

 

کراتین غرب تهران

 

 

مزایا کراتین مو در بهترین مرکز کراتین غرب تهران

بدن به‌ طور طبیعی پروتئینی به نام کراتین را می‌سازد اما کراتین موجود در کراتین مو ممکن است از مو یا استخوان حیوانات گرفته شود. اگرچه برخی شامپوها و نرم‌ کننده‌ها نیز حاوی کراتین هستند اما معمولاً بیشترین فواید کراتین مو را در بهترین مرکز کراتین غرب تهران و توسط متخصص می‌توانید دریافت کنید. مزایای استفاده از کراتین مو عبارت‌اند از:

موهای صاف و براق:
کراتین سلول‌هایی از تارهای مو که با هم همپوشانی دارند و درهم گره می‌خورند را صاف می‌کند این بدان معناست که فر موها کمتر و قابل‌کنترل‌تر می‌شود. به عبارتی با کراتین، موهایی که خشک و کمی فر هستند ظاهری براق و سالم به خود می‌گیرند. از دیگر فواید کراتین مو این است که می‌تواند دوشاخه شدن انتهای مو را کاهش دهد؛ البته به‌طور موقت!

 

موهای قابل کنترل تر:
کراتین مو باعث می‌شود که موها قابل کنترل تر باشند به خصوص اگر موهایی ضخیم و فر دارید. اگر عادت دارید که موهایتان را با حرارت اتو یا سشوار حالت دهید متوجه خواهید شد که موهای کراتین شده سریع‌تر خشک می‌شود؛ درواقع برای خشک شدن موهایتان به نصف زمان قبلی نیاز دارید. از طرفی چون موها در مدت زمان کمتری خشک می‌شوند از آسیب گرما در امان مانده و درنتیجه سالم تر و قوی‌تر به نظر می‌رسند. پیشنهاد ما به شما انجام کراتین مو در بهترین مرکز کراتین غرب تهران می باشد.

 

افزایش رشد مو:
رشد سریع‌تر موها یکی دیگر از فواید کراتین مو است. کراتین می‌تواند انعطاف و استحکام مو را افزایش دهد که به‌راحتی هم از بین نمی‌رود؛ به نظر می‌رسد که این موها سریع‌تر رشد می‌کنند زیرا دیگر انتهای آن‌ها دوشاخه و شکننده نیست.

 

ماندگاری طولانی:
اگر به ماندگاری کراتین روی موهایتان اهمیت می‌دهید نباید بیشتر از 2 تا 3 بار در هفته موهایتان را بشویید؛ در این صورت کراتین تا 6 ماه روی موهایتان باقی می‌ماند. 

 

 

بهترین مرکز کراتین غرب تهران

 

نمونه سوالات مطرح شده در مرکز کراتین غرب تهران

 

علت صاف نشدن مو بعد از کراتینه در بعضی موارد خاص چیست؟
کراتینه مو یک روش درمانی می باشد و با سایر روش های شیمیایی که صرفا فقط برای صاف کردن موها استفاده می شوند و برعکس کراتینه مو هیچگونه خواص درمانی ندارند بسیار متفاوت است. روش های شیمیایی مانند ریباندینگ ، صافی ژاپنی و ... به دلیل شیمیایی بودن به ساختار مو آسیب می زنند که ما هرگز این روش ها را توصیه نمی کنیم.

 

آیا کراتینه مو بعد از دکلره واجب است؟
دکلره آسیب بسیار شدیدی به موهای شما وارد می کند. بهترین حالت این می باشد که بعد از هر بار دکلره کردن مو، در بهترین مرکز کراتین غرب تهران، مجدد کراتینه مو را انجام دهید. یعنی عمل کراتینه مو بعد از دکلره! مشتریان عزیزی داشتیم که بعد از دو و یا حتی سه بار دکلره هم برای کراتینه مو مراجعه کرده بودند، اما انقدر موهای آسیب دیده ای داشتند که با یکبار کراتینه مو به مویی ابریشمی و بی نقص نمی رسیدند ، هر چند با یک بار کراتینه مو، موهایشان بسیار بهتر و زنده تر از قبل از کراتینه می شد اما برای داشتن مویی بی نقص نیازمند دفعات کراتینه موی بیشتر بودند. پس بهتر است که این طور در نظر بگیریم که آسیبی که دکلره به موها وارد می کند برابر با بهبود و جانی است که کراتینه مو به موهای شما می بخشد. در واقع به ازای هر بار دکلره مو یکبار نیاز داریم موهایمان را کراتینه کنیم تا جان تازه ای بگیرند و کیفیتشان حفظ شود.

 

بعد از کراتین مو از چه شامپویی نباید استفاده کرد؟
امروزه انواع و اقسام شامپوها در مغازه ها در سراسر دنیا وجود دارد ، انقدر زیاد که حتی بررسی تمامی آن ها از توان و حوصله خارج است. اما آنچه که برای ما در مرکز کراتین غرب تهران مهم است این است که بعد از کراتینه مو از چه شامپویی استفاده کنیم؟ در واقع بعد از کراتینه مو نباید از هر شامپویی استفاده کرد بلکه فقط باید از شامپوهای سولفات فیری یا بدون سولفات استفاده کرد. سولفات ماده ای است که بر روی کراتینه مو اثر منفی می گذارد ، نه اینکه بعد از یک یا دو بار استفاده کراتینه موی شما از بین برود! خیر ، ولی باعث کم شدن دوام کراتینه موی شما می شود به عنوان مثال اگر قرار باشد با شامپوی سولفات فیری کراتین موی شما 6 تا حتی 9 ماه دوام داشته باشد با استفاده از شامپوهای معمولی این بازه زمانی نصف می شود و کراتینه موی شما زودتر از بین می رود. حال اگر شامپویی یافتیم که بجز سولفات فاقد پارابن هم باشد که دیگر چه بهتر! این دیگر بهترین شامپوی مخصوص موهای کراتینه شده می باشد. در مرکز کراتین غرب تهران بهترین شامپو ها و مواد کراتین به شما معرفی می شود

 

بهترین مواد کراتینه مو چیست؟
مواد کراتینه مو از آن دسته موضوعاتی است که ساعت ها جای بحث دارد. این بخواهیم بهترین مواد کراتینه مو را معرفی کنیم واقعا امکان پذیر نیست ، چون هر کدام از مواد کراتینه مو برای یکی از انواع موها مناسب می باشد. در واقع شما نمی توانید فقط از یک مواد استفاده نمایید بلکه بایستی از چند مدل مواد مختلف استفاده کنید و اینکه بفهمید کدام مناسب است نیاز به همان تجربه چندین و چند ساله در زمینه کراتینه مو دارد. پس به دنبال پیدا کردن جوابی برای این سوال نباشید ، پاسخ به این سوال را بعد چند سال کار کردن در زمینه کراتینه مو بدست خواهید آورد. ولی مطمئن باشید که در بهترین مرکز کراتین غرب تهران از بهترین مواد برای انجام کراتین استفاده می شود.

 

 

  بهترین مدرس مو در تهران. برای بهره مندی از خدمات تخصصی ایشان روی کادر زیر کلیک کنید.

 

 

نمونه سوالات مطرح شده در مرکز کراتین غرب تهران

 

علت صاف نشدن مو بعد از کراتینه در بعضی موارد خاص چیست؟
کراتینه مو یک روش درمانی می باشد و با سایر روش های شیمیایی که صرفا فقط برای صاف کردن موها استفاده می شوند و برعکس کراتینه مو هیچگونه خواص درمانی ندارند بسیار متفاوت است. روش های شیمیایی مانند ریباندینگ ، صافی ژاپنی و ... به دلیل شیمیایی بودن به ساختار مو آسیب می زنند که ما هرگز این روش ها را توصیه نمی کنیم.

 

آیا کراتینه مو بعد از دکلره واجب است؟
دکلره آسیب بسیار شدیدی به موهای شما وارد می کند. بهترین حالت این می باشد که بعد از هر بار دکلره کردن مو، در بهترین مرکز کراتین غرب تهران، مجدد کراتینه مو را انجام دهید. یعنی عمل کراتینه مو بعد از دکلره! مشتریان عزیزی داشتیم که بعد از دو و یا حتی سه بار دکلره هم برای کراتینه مو مراجعه کرده بودند، اما انقدر موهای آسیب دیده ای داشتند که با یکبار کراتینه مو به مویی ابریشمی و بی نقص نمی رسیدند ، هر چند با یک بار کراتینه مو، موهایشان بسیار بهتر و زنده تر از قبل از کراتینه می شد اما برای داشتن مویی بی نقص نیازمند دفعات کراتینه موی بیشتر بودند. پس بهتر است که این طور در نظر بگیریم که آسیبی که دکلره به موها وارد می کند برابر با بهبود و جانی است که کراتینه مو به موهای شما می بخشد. در واقع به ازای هر بار دکلره مو یکبار نیاز داریم موهایمان را کراتینه کنیم تا جان تازه ای بگیرند و کیفیتشان حفظ شود.

 

بعد از کراتین مو از چه شامپویی نباید استفاده کرد؟
امروزه انواع و اقسام شامپوها در مغازه ها در سراسر دنیا وجود دارد ، انقدر زیاد که حتی بررسی تمامی آن ها از توان و حوصله خارج است. اما آنچه که برای ما در مرکز کراتین غرب تهران مهم است این است که بعد از کراتینه مو از چه شامپویی استفاده کنیم؟ در واقع بعد از کراتینه مو نباید از هر شامپویی استفاده کرد بلکه فقط باید از شامپوهای سولفات فیری یا بدون سولفات استفاده کرد. سولفات ماده ای است که بر روی کراتینه مو اثر منفی می گذارد ، نه اینکه بعد از یک یا دو بار استفاده کراتینه موی شما از بین برود! خیر ، ولی باعث کم شدن دوام کراتینه موی شما می شود به عنوان مثال اگر قرار باشد با شامپوی سولفات فیری کراتین موی شما 6 تا حتی 9 ماه دوام داشته باشد با استفاده از شامپوهای معمولی این بازه زمانی نصف می شود و کراتینه موی شما زودتر از بین می رود. حال اگر شامپویی یافتیم که بجز سولفات فاقد پارابن هم باشد که دیگر چه بهتر! این دیگر بهترین شامپوی مخصوص موهای کراتینه شده می باشد. در مرکز کراتین غرب تهران بهترین شامپو ها و مواد کراتین به شما معرفی می شود

 

بهترین مواد کراتینه مو چیست؟
مواد کراتینه مو از آن دسته موضوعاتی است که ساعت ها جای بحث دارد. این بخواهیم بهترین مواد کراتینه مو را معرفی کنیم واقعا امکان پذیر نیست ، چون هر کدام از مواد کراتینه مو برای یکی از انواع موها مناسب می باشد. در واقع شما نمی توانید فقط از یک مواد استفاده نمایید بلکه بایستی از چند مدل مواد مختلف استفاده کنید و اینکه بفهمید کدام مناسب است نیاز به همان تجربه چندین و چند ساله در زمینه کراتینه مو دارد. پس به دنبال پیدا کردن جوابی برای این سوال نباشید ، پاسخ به این سوال را بعد چند سال کار کردن در زمینه کراتینه مو بدست خواهید آورد. ولی مطمئن باشید که در بهترین مرکز کراتین غرب تهران از بهترین مواد برای انجام کراتین استفاده می شود.

 

 

  بهترین مدرس مو در تهران. برای بهره مندی از خدمات تخصصی ایشان روی کادر زیر کلیک کنید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: