شنبه 22 بهمن 1401 - 12:47:11

مرکز احیا مو

 

مرکز احیا مو

احیا مو یکی از بهترین تصمیماتی است که هر خانمی می‌تواند برای موهای خود بگیرد. احیای مو از طریق روش‌های بسیار متنوعی انجام می‌شود که هرکدام از این روش‌ها نکات مثبت و منفی خاص خود را دارند. به طور‌کلی هیچ‌کدام از روش‌های احیای مو، تهاجمی نبوده و هیچ نیازی به جراحی ندارند. در این مقاله قصد داریم به شما چند مرکز احیا مو عالی به شما معرفی کنیم.

فهرست مطالب:

احیا مو چیست؟
بهترین مرکز احیا مو
آموزش کراتین در مرکز احیا مو
احیا مو چگونه انجام می‌شود ؟
سوالات مطرح شده در مرکز احیا مو

 

 

بهترین مرکز احیا مو

 

جهت برقراری ارتباط با خانم رمیسا میرزایی بهترین مدرس رنگ و مش و کارشناس کراتین و احیاء مو می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل کنید:
اینستاگرام خانم رمیسا میرزایی

 

احیا مو چیست؟

به طور طبیعی در موهای شما پروتئینی وجود دارد که باعث صاف شدن و درخشندگی موها می‌گردد. در افرادی که موهای فر یا وز دارند، این پروتئین به میزان کافی جهت نرم کردن ساختمان مو وجود ندارد. کراتین و یا احیا کردن مو که با جایگزین کردن محتوای کراتین مو عمل می‌کند. می‌تواند موهای فر را صاف و نرم کرده و آن‌ها را به‌ مدت چند ماه براق و بدون پیچش نگه ‌دارد. در مرکز احیا مو میتوانید موهای خود را با استفاده از مواد مرغوب احیا کنید.
هنگام کراتین‌ کردن موها، محلولی استفاده می‌شود که باعث ترکیب کراتینه با موها می شود و آسیب‌های کوتیکول‌ مو را ترمیم می‌کند . در نتیجه انجام کراتین مو ، موجب براق ‌شدن و کاهش وز شدگی موها می شود. احیا مو یک فرآیند شیمیایی است که موهای ضعیف شده را صاف و درخشان می کند. نتیجه کراتین مو می تواند تا شش ماه دوام بیاورد و تا شش ماه پس از انجام کراتین مو در مرکز احیا مو ، موهای شما صاف و درخشان باشد. انواع مختلفی از کراتین مو وجود دارد. و اینکه از کدام روش کراتین مو استفاده شود به مدل موهای شما بستگی دارد.

 

 

بهترین مرکز احیا مو

در بهترین مرکز احیا مو یک نوع خدمات برای همگان توصیه نمیشود. در واقع با توجه به نیاز موهای شما ، بهترین مواد احیا و صافی به شما مشاوره داده می شود.در مرکز احیا مو، ویتامینه کردن موها راهی قدیمی برای احیای موهای آسیب دیده می باشد. مو معمولا در اثر رنگ و دکلره کردن به صورت مداوم و یا تغییر آب و هوا آسیب می بیند. برای رفع آسیب ها و تقویت موها می توانید از روش ویتامینه کردن استفاده کنید. ویتامینه کردن مو در واقع راهی برای آبرسانی به موهاست. چربی موجود در مواد ویتامینه باعث تقویت بافت های چربی و طراوت موها می شود. با مراجعه به مرکز احیا مو می توانید موهای خود را ویتامینه کنید و موهایی باطراوت و زیبا داشته باشید.

 

 

 

 

آموزش کراتین در مرکز احیا مو

برای کراتینه کردن مو در بهترین مرکز احیا مو، اولین قدم انتخاب یک برند معتبر و مناسب است که تاثیر به سزایی در نتیجه کار شما خواهد داشت. فرآیند کراتینه و یا احیا کردن مو یک کار نسبتا طولانی است که با توجه به حجم و بلندی موی شما ممکن است بین 2 تا 6 ساعت زمان لازم داشته باشد. دقت و صبر برای انجام این کار حساس بسیار مهم است.  با استفاده از شامپوی موجود روی پک کراتین، موهای خود را به خوبی بشویید و با توجه به مدت زمانی که در دستورالعمل خود ماده کراتین ذکر شده، اجازه دهید شامپو روی موهایتان بماند و سپس موهای خود را در مرکز احیا مو به خوبی آبکشی کنید.

در این مرحله باید با توجه به نوع کراتین مورد استفاده‌تان عمل کنید.اگر کراتین مورد استفاده شما از نوع احیایی و ترمیم کننده است موهای خود را کاملا خشک کنید و آب آن را بگیرید. اما اگر کراتین انتخابی شما از نوع برزیلی است، باید حدود 20 درصد نم مو را برای مرحله بعد حفظ نمایید. این مرحله تنها تفاوت مکانیسم کراتینه کردن مو به روش احیایی و برزیلی می‌باشد که رعایت کردن آن برای رسیدن به نتیجه مورد انتظار بسیار مهم است.

موهای خود را با توجه به حجم آن، از پایین به 6 تا 8 دسته تقسیم کنید و با کلیپس هر دسته را فیکس کنید. (در مرکز احیا مو این آموزش به صورت حضوری گفته خواهد شد)

کراتین را در ظرف مخصوص آن ریخته و با استفاده از برس مخصوص کراتین که موهایی نازک و بسیار نرم دارد، آن را بصورت لایه لایه روی تمام قسمت ساقه موی خود بمالید. دقت داشته باشید که مواد کراتین را به ریشه مو و پوست سر نزنید و برای اجتناب از این کار خطرناک، مواد کراتین را از یک تا یک و نیم سانت مانده به ریشه، به موهای خود بمالید. با توجه به دستورالعمل روی ماده کراتین، 20 تا 30 دقیقه در مرکز احیا مو، به کراتین روی موی خود زمان بدهید تا جذب کوتیکول‌های ساقه موی شما شود و اثر احیایی خود را بر ساختمان مو اعمال کند.

اما آخرین و مهمترین مرحله در کراتینه کردن مو که اتو کشی اصولی آن است.در ابتدا شما باید یک اتو موی خوب و قوی با صفحه سرامیکی داشته باشید که توانایی ایجاد حرارت 200 تا 210 درجه را داشته باشد. سپس موهای خود را با دقت و حوصله لایه لایه اتو بکشید و این عمل را در هر لایه آنقدر تکرار کنید که در حین اتوکشی دیگر بخاری از موها بلند نشود. توجه داشته باشید که این عمل نیازمند تجربه و مهارت بسیار است و هرگونه سهل انگاری و اشتباه در اتوکشی نهایی ممکن است موجب آسیب دیدن موهای شما بشود. پس پیشنهاد می شود برای انجام کراتین به مرکز احیا مو مراجعه نمایید.

بعد از تمام شدن عمل کراتین و رضایت بخش بودن نتیجه آن، توجه کنید که تا 3 روز نباید به حمام بروید و موهای خود را بشویید و بعد از سه روز برای شستشوی موهای خود باید از شامپوهای مخصوص بعد از کراتین استفاده کنید و تا 7 روز این مورد را رعایت کنید.

 

 

 

 

احیای مو چگونه انجام می‌شود ؟

در مرکز احیا مو مراحل مشخصی برای احیای مو دارند. طی گذراندن این مراحل موهای‌تان ترمیم می‌شود و مشکلات ساختار مو از بین می‌روند. مراحل احیای مو در مراکز تخصصی احیا مو را در زیر ذکر می‌کنیم:
+ شستشو مو
سشوار کشیدن به منظور زودتر خشک شدن مو (موها به طور کامل خشک نمی‌شوند و مقداری رطوبت روی مو باقی می‌ماند)
دسته‌بندی کردن مو
آغشته کردن مو به مواد درمانی
مدت زمان لازم برای تاثیرگذاری مواد روی موها

 

شاید این مراحل به ظاهر ساده باشند اما نیاز به تخصص و مهارت کافی دارند. چنانچه آرایشگر از تخصص کافی برخوردار نباشد، با انجام روش‌های احیای مو ممکن است آسیب بیشتری به ساختمان آن وارد کند. مثلا اگر آرایشگر به درستی مراحل کراتینه را طی نکند، مشتری دچار ریزش مو می‌شود. پس برای انجام خدمات احیای مو حتما به سراغ مرکز احیا مو حرفه‌ای و تخصصی بروید.

 

 

مرکز احیا مو

 

آدرس اینستاگرام کراتین بهرامی:

https://www.instagram.com/keratinbahrami/

 

 

سوالات مطرح شده در مرکز احیا مو

با موهای آسیب دیده چه کنیم؟
اولین اقدام برای ترمیم و تقویت موی آسیب دیده، کوتاه کردن مو است. و در گام بعدی کراتین و احیای مو توصیه می شود که در این مواقع کراتینه مو به منظور تقویت و  ویتامینه کردن مو به کار می رود. بنابراین اگر موهای آسیب دیده و یا سوخته دارید، تنها کراتینه مو کافی نبوده و لازم است در کنار آن دیگر روش های تقویت کننده مو مانند کوتاه کردن ، تغییر رژیم غذایی و.. را در برنامه ی خود قرار دهید. اگر در مزکر احیا مو کراتین انجام میدهید، دیگر نگران آسیب دیدن موهای خود نباشید.

 

کراتینه برای چه موهایی مناسب است؟
افرادی که به هر علتی موی سرشان آسیب دیده است، از جمله استفاده از مواد شیمیای که باعث سوختگی موهایشان شده است. ممکن است در اثر رنگ کردن مو به صورت مکرر و یا رنگ کردن با مواد بی کیفیت، مو ضعیف و شکننده شده باشد. مو به مرور در اثر محیط و استفاده از مواد نامناسب، بدفرم، بدحالت و خشک شده است.
بنابراین از کراتینه می توان بعد از رنگ کردن مو، دکلره و.. استفاده کرد. اما در صورتی که مو به قدری آسیب دیده است که به راحتی از ریشه جدا می شود و مو کاملا مرده است نمی توان با کریتیه مو آن را احیا نمود. شما با مراجعه به مرکز احیا مو میتوانید موهای خود را احیا کنید

 

آیا کراتین مو باعث ریزش می شود؟
در صورتی که در بهترین مرکز احیا مو برای کراتینه مو و تحت فرد متخصص و با مواد باکیفی این کار انجام شود و همینطور پس از کراتینه مو از موهایتان به خوبی مراقبت کنید، به هیچ وجه منجربه ریزش مو نمی شود.


آیا می توان بعد کراتین موها را رنگ کرد؟
بله در مرکز احیا مو هر کاری میتوان کرد! اگر کراتین های صافی درصد بالا استفاده ‌نشده باشه و فقط پروتئین‌ها و احیا ها و مثل بوتاکس فیلر تراپی اوزون تراپی و فلکس تراپی استفاده‌شده باشه حتی بعضی پروتئین‌های سبک می‌شود بعد از آن رنگ‌ها رو انجام داد ولی دکلره های پایه بالا حتما باید قبلش تست گرفته بشه و روی مو کسانی که کارهایی مثل نانو و نانو کراتین و صافی‌هایی درصد بالا انجام دادند به‌هیچ‌عنوان دکلره نباید صورت بگیره اگر رنگ‌آمیزی هم صورت می‌گیره حتما باید کنترل‌شده و با اکسیدان‌های لیبل پایین باشه

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: