شنبه 22 بهمن 1401 - 13:35:18

آکادمی کراتین و احیا

 

آکادمی کراتین و احیا

در آکادمی کراتین و احیا به هنرجو ها آموزش کاملی در رابطه با کراتین و احیا مو های شما، همچنین مزایا و بهترین مدرسانی که میتوان برای آموزش به آن ها مراجعه نمود را معرفی میکنیم. پس در این مقاله با سایت رژلب همراه باشید.

فهرست مطالب

کراتین و احیا
مزایا کراتین مو در آکادمی کراتین و احیا
بهترین مدرسان آکادمی کراتین و احیا
سوالات متداول مطرح شده در آکادمی کراتین و احیا

 

 

آکادمی کراتین و احیا

 

کراتین و احیا

کراتین، پروتئینی است که در مو و ناخن ها وجود دارد و باعث شادابی و سلامت آن ها می شود. در صورتی که سلامت مو های شما در معرض عوامل خارجی مانند رنگ کردن مو، تغییر سبک زندگی و تابش مستقیم آفتاب از بین بروند، وز شدن و کاهش درخشندگی موها را به دنبال دارد. در شرایطی که مو های شما از درخشندگی و سلامت خارج می شوند، پیشنهاد می شود از یکی از روش های زیبایی یا درمانی برای بازگشت به شرایط قبلی استفاده کنید. کراتینه کردن مو نیز یکی از این روش هاست که

در آکادمی کراتین و احیا میتوانید آموزش ببینید.
کراتین مو به عنوان روشی شیمیایی شناخته می شود که در کنار احیای موهای شما، صافی را نیز به همراه دارد. در این حالت است که شما با یک تیر دو نشان زده اید. هم آسیب موها را جبران می کنید هم تا چند ماه، مو های صاف را تجربه می کنید.

 

 

آکادمی کراتین و احیا

 

مزایای کراتین مو در آکادمی کراتین و احیا

کراتین یکی از پروتئین‌های بدن است که به طور طبیعی توسط بدن تولید می ‌شود. این پروتئین در واقع همان چیزی است که سلامت موها و ناخن‌ها را تضمین می‌ کند. اما برخی اوقات میزان این پروتئین در بدن کاهش می‌ یابد. به همین علت باید کمبود کراتین به نوعی جبران شود. تکنیک کراتینه مو در واقع به تامین و افزایش این کراتین می ‌انجامد. به همین سبب با این روش درمانی پس از مدتی موهای سالم و درخشانی پیدا می ‌کنید. در ادامه به مزایای بیشتر کراتین که در آکادمی کراتین و احیا گفته می شود خواهیم پرداخت.

البته امروزه بسیاری از محصولات درمانی از جمله شامپوها و نرم کننده‌ ها در بازار موجودند، که در ترکیبات خود از کراتین استفاده می ‌کنند. اما در واقع هیچ چیز نمی ‌تواند مانند کراتینه احیا مو موثر واقع شود. موهای شما با استفاده از تکنیک کراتینه، به نگهداری کمتری نیاز خواهند داشت. به خصوص اگر موهای شما پیش از کراتینه، وز و ضخیم بوده ‌اند. با استفاده از کراتینه احیا مقدار زیادی در وقت خود صرفه جویی می ‌کنید. در واقع دیگر لازم نیست ساعت ‌ها وقت خود را در آکادمی کراتین و احیا صرف نرم کردن و صاف کردن موهایتان کنید. به علاوه به باور بسیاری از افراد با روش کراتینه، زمان شانه کردن و خشک کردن موهایتان هم نصف می‌ شود. بنابراین از موهای سالم ‌تر و محکم ‌تری برخوردار می ‌شوید.
کراتینه مو تداخل میان سلول‌ های مو را از بین می ‌برد و موهایی صاف، سالم، قابل کنترل و بدون وز ایجاد می ‌کند. همچنین این تکنیک در آبرسانی و از بین بردن خشکی مو هم موثر واقع می‌ شود. به علاوه کراتینه مو در از بین بردن موخوره‌ ها هم موثر است. بهتر است بعد از کراتین، نوک گیری مو را انجام دهید. بعد از آن به دلیل صاف بودن تار موها از ایجاد موخوره و گره خوردن مو پیشگیری می‌شود.

 

 

آکادمی کراتین و احیا

 

بهترین مدرسان آکادمی کراتین و احیا

در آکادمی کراتین و احیا مدرسانی هستند که تجربه بسیار بالایی دارند و برای آموزش و انجام خدمات کراتین بسیار مناسب هستند. در ادامه به معرفی برخی از این مدرسان میپردازیم

 

 

خانم رمیسا میرزایی بهترین مدرس آکادمی کراتین و احیا

خانم رمیسا میرزایی، یکی از بهترین کارشناسان و مدرس رنگ و مش آکادمی کراتین و احیا در شمال تهران هستند که دوره های آموزشی خود را در خارج از کشور گذرانده اند. ایشان حدود 8 سال سابقه کاری مستمر در حوزه رنگ و مش دارند و نمونه کارهای عالی را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده اند.

رمیسا میرزایی دوره های آموزشی رنگ و مش خود را نزد اساتید برتری همچون استاد منیر، استاد عابد و ... گذرانده اند. ایشان پس از سالیان سال فعالیت مداوم در حوزه رنگ مو، امروزه به یکی از برترین اساتید کشور تبدیل شده اند و هر ماهه دوره های آموزشی و ورکشاپ هایی را در آکادمی کراتین و احیا برگزار می کنند. کلاس های آموزشی خانم میرزایی به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی برگزار می شود. البته بهترین نوع دوره های آموزشی از نظر خانم میرزایی، به صورت نیمه خصوصی و عملی است. هنرجویان در این نوع کلاس‌ها فرصت بیشتری را جهت یادگیری خواهند داشت و بیشترین بهره وری را کسب خواهند کرد.

 

جهت برقراری ارتباط با خانم رمیسا میرزایی بهترین مدرس رنگ و مش و کارشناس کراتین و احیاء مو می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل کنید:

اینستاگرام خانم رمیسا میرزایی

 

 

 بهترین مدرس آکادمی کراتین و احیا

 بهترین مدرس آکادمی کراتین و احیا غرب تهران، خدمات مختلفی را به شما که علاقه به گذراندن دوره های آموزش کراتین دارید، ارائه خواهد داد. خدماتی که هم باعث پیشرفت سریع شما در کار شده و هم زمینه ساز یک آموزش حرفه ای خواهد بود. در ادامه به این خدمات اشاره خواهیم کرد:
آکادمی کراتین و احیا از بهترین و با کیفیت ترین انواع مواد برای کراتین بهره برده و راز این مواد را برای شما نیز فاش خواهد کرد.

 آموزش های کراتین مو را به طور تمام و کمال ارائه داده و از هیچ نکته مهمی در این خصوص مضایقه نمی کند.
 به همه سوالات شما در خصوص کراتین پاسخ داده و به عنوان یک مدرس دلسوز در کنارتان خواهد بود.

 

  بهترین مدرس مو در تهران. برای بهره مندی از خدمات تخصصی ایشان روی کادر زیر کلیک کنید.

 

 

خانم رزا بهرامی بهترین مدرس آکادمی کراتین و احیا

خانم رزا بهرامی حدود 11 سال در حوزه کراین و احیاء مو فعالیت می کنند. در مرکز فوق تخصصی کراتینه مو بهرامی، از 29 برند برتر جهان و همچنین جدیدترین دستگاه های کراتین مو از جمله مایکرومیست، نانو استیم اسپری گان و ... استفاده می شود. خانم رزا بهرامی بهترین مدرس آکادمی کراتین و احیا و موسس اولین آکادمی درمان ساقه و اسکالپ مو در ایران هستند. ایشان دوره های آموزشی و ورکشاپ هایی را برای علاقه مندان برگزار می کنند و در آن به ارائه جدیدترین تکنیک های روز دنیا در حوزه کراتینه مو می پردازند. مباحث آموزشی کلاس کراتین مو خانم بهرامی به شرح زیر است:
شناخت انواع بیماری های اسکالپ و ساقه مو و درمان متناسب با آن

 بررسی دقیق ساقه و ریشه مو با دستگاه آنالایزر
 آموزش کار با جدیدترین دستگاه های نوین آرایشی در حوزه کراتین و احیاء مو
 معرفی بهترین برند مواد و متریال درمانی برای احیاء موهای آسیب دیده

فعالیت حرفه ای خانم بهرامی تنها در آکادمی کراتین و احیا، مختص لاین آموزش نیست. ایشان یک تیم حرفه ای در مرکز کراتینه مو خود دارند و بهترین خدمات را ارائه می دهند. خدمات کراتین مو که در مرکز رزا بهرامی ارائه می شود، متناسب با جدیدترین تکنیک های روز دنیا است.

 

آدرس اینستاگرام کراتین بهرامی:

https://www.instagram.com/keratinbahrami/

 

 

سوالات پرسیده شده در آکادمی کراتین و احیا

آیا کراتینه مو باعث صافی دائمی موها می‌شود؟
کراتین مو روشی درمانی برای احیا و صافی مو می‌باشد. این تکنینک موهای شما را صاف می‌کند اما ماندگاری آن بستگی به مراقبت‌های شما بعد از انجام این تکنیک دارد.

 

ماندگاری کراتینه مو چقدر است؟ تا چه مدت بعد از کراتین، موهایم صاف می‌مانند؟
کراتینه مو حداقل 6 ماه و حداکثر یکسال برای شما ماندگاری دارد.
اگر تمامی نکات مراقبتی که در آکادمی کراتین و احیا به شما گفته میشود را رعایت کنید، موهای شما تا مدت‌ها صاف می‌ماند و فقط قسمت‌هایی که به تازگی از ریشه رشد کرده‌اند حالت طبیعی موهای خودتان را دارند.

 

مراقبت‌های بعد از کراتینه کردن مو چیست؟
بعد از کراتین باید از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنید. همچنین بعد از شستن موها باید آن‌ها را با باد متوسط سشوار خشک کنید.

 

عوارض کراتین کردن مو چیست؟
عوارض کراتین مانند آسیب به مو در صورتی که انجام آن به بیش از دو بار در سال انجام شود، ظاهر می‌شود. همچنین در طول پروسه انجام آن ممکن است دچار سوزش چشم و مجاری تنفسی شوید که جای نگرانی ندارد، در آکادمی کراتین و احیا بسیار از مواد با کیفیتی استفاده می شود.

 

 

آکادمی کراتین و احیا

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: