شنبه 22 بهمن 1401 - 13:36:35

بهترین مرکز کراتین

 

بهترین مرکز کراتین

کراتینه مو امروزه یکی از درمان تراپی های موست. تراپی های زیادی امروزه برای موها با توجه به نیاز موها انجام می شود که کراتینه مو به نوعی ابتدایی ترین و اصلی ترین آنهاست. وقتی موها حالت طبیعیشان را از دست می دهند کراتینه کردن یک نیاز اساسی است .شما میتوانید در بهترین مرکز کراتین تهران از این خدمات استفاده کنید.

 

فهرست مطالب:

کراتین مو چیست؟
آموزش صافی مو در بهترین مرکز کراتین
انواع خدمات در بهترین مرکز کراتین
مراقبتهای بعد از کراتین
سوالات مطرح شده در بهترین مرکز کراتین

 

 

بهترین مرکز کراتین

 

کراتین مو چیست؟

به طور طبیعی در موهای شما پروتئینی وجود دارد که باعث صاف شدن و درخشندگی موها می‌گردد. در افرادی که موهای فر یا وز دارند، این پروتئین به میزان کافی جهت نرم کردن ساختمان مو وجود ندارد. کراتین کردن مو که با جایگزین کردن محتوای کراتین مو عمل می‌کند، می‌تواند موهای فر را صاف و نرم کرده و آن‌ها را به‌ مدت چند ماه براق و بدون پیچش نگه ‌دارد. اگر تمایل به انجام کراتین بر روی موهای خود دارید، حتما پیشنهاد میکنم به بهترین مرکز کراتین مراجعه نمایید.

 

هنگام کراتین‌ کردن موها، محلولی استفاده می‌شود که باعث ترکیب کراتینه با موها می شود و آسیب‌های کوتیکول‌ مو را ترمیم می‌کند . در نتیجه انجام کراتین مو ، موجب براق ‌شدن و کاهش وز شدگی موها می شود. کراتین مو یک فرآیند شیمیایی است که موهای ضعیف شده را صاف و درخشان می کند. نتیجه کراتین مو می تواند تا شش ماه دوام بیاورد و تا شش ماه پس از انجام کراتین مویی که در بهترین مرکز کراتین انجام دادید ، موهای شما صاف و درخشان باشد. انواع مختلفی از کراتین مو وجود دارد ، و اینکه از کدام روش کراتین مو استفاده شود به مدل موهای شما بستگی دارد.

 

 

 

آموزش صافی مو در بهترین مرکز کراتین

برای کراتینه کردن موها ابتدا برند مورد اطمینانی از کراتینه مو را انتخاب کنید. در بهترین مرکز کراتین از بهترین مواد برای کراتینه کردن استفاده می شود.

 

 بعد از تهیه محلول کراتینه مو موهایتان را به مدت چند بار به کمک شامپوی مخصوص کراتین و یا شامپوهای ضعیف نظیر شامپو بچه بشویید. توجه داشته باشید که بعد از کراتینه کردن نمی توانید موهایتان را تا سه روز بشویید بنابراین بهتر است در این مرحله از آموزش کراتینه کردن مو تا جایی که امکان دارد موهایتان را به خوبی بشویید.

 

 بعد از شستن و آبکشی کردن موها آن ها را با کمک سشوار به خوبی خشک کنید. اگر شما تمایل دارید از کراتین به عنوان روش ترمیمی برای احیاء کردن موهایتان استفاده کنید بهتر است در این مرحله موها را به صورت کامل خشک کنید و اگر به دنبال کراتینه موها در بهترین مرکز کراتین به صورت برزیلی هستید اجازه دهید موهایتان مقداری نم داشته باشد و موهایتان را در حدود 80 تا 90 درصد خشک کنید.

 

 در مرحله بعدی کراتینه مو باید موهای خود را به 4 تا 8 قسمت تقسیم کنید که تقسیم بندی موها به حجم موهای شما بستگی دارد. اگر حجم موهایتان زیاد است بهتر است موهایتان را به بخش های زیادتری تقسیم کنید.

 

 در مرحله بعدی محلول کراتینه را درون ظرفی مناسب بریزید. و با کمک فرچه و یا شانه محلول کراتینه را به فاصله 1.5 سانت از ریشه موها به موهایتان بمالید. توجه داشته باشید که نیازی نیست حجم زیادی از محلول را روی موها بمالید. و میزان محلول باید به اندازه ای باشد که همه موهای شما را پوشش دهد. و آن ها را مرطوب کند. بعد از اینکه محلول کراتینه را روی همه قسمت موهای خود مالیدید اگر جنس موهایتان معمولی است حدود 20 تا 30 دقیقه صبر کنید و اگر موهایتان فر و زبر است حدود 40 تا 50 دقیقه صبر کنید تا محلول کراتینه روی موهایتان اثر بگذارد.
در طول این مدت زمان که در بهترین مرکز کراتین به سر میبرید؛ باید هر 10 دقیقه موهایتان را از قسمت بالا به پایین شانه کنید سپس موهایتان را با کمک کلاه نایلونی بپوشانید تا اثر کراتینه روی موها بیشتر شود.

 

 بعد از سپری شدن زمان های ذکر شده در بهترین مرکز کراتین بدون اینکه موهایتان را بشویید شروع به خشک کردن آن ها با کمک سشوار کنید. توجه کنید که موها نباید بعد از زدن محلول کراتینه شسته شوند مگر اینکه در دستورالعمل محلولی که استفاده کرده اید شستن موها قید شده باشد.

 

 در مرحله بعدی آموزش کراتینه مو بعد از اینکه موها به صورت کامل خشک شد با کمک اتوی مو با درجه 400 تا 450 شروع به صاف کردن موهایتان کنید. توجه داشته باشید مقدار حجم مویی که در اتو قرار می گیرد نباید زیاد باشد و هر دسته از موها را باید حدود 7 تا 8 مرتبه اتو بکشید و بعد از اتمام کار اتوی موها نباید موهایتان را خیس کنید.

 

 

بهترین مرکز کراتین

 

جهت برقراری ارتباط با خانم رمیسا میرزایی بهترین مدرس رنگ و مش و کارشناس کراتین و احیاء مو می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل کنید:

اینستاگرام خانم رمیسا میرزایی

 

 

مراقبت های بعد از کراتین

 استفاده مداوم از وسایل حرارتی روی مو
حرارت به بافت مو آسیب می رساند و استفاده زیاد از آنها موهای کراتین شده را ضعیف و باعث آسیب جدی به مو میشود.باید سعی کرد تا حد ممکن استفاده ازاین وسایل را کاهش داد.

 

کوتاهی به موقع موهای کراتین شده

آسیب دیدگی موها معمولا در انتهای مو قابل مشاهده است پس بهتر است قسمت آسیب دیده مو را کوتاه کرد تا به ساید مو منتقل نشود. در بهترین مرکز کراتین این مراقب ها به صورت کامل و تخصصی به هنرجویان گفته خواهد شد.

 

استفاده از شامپو فاقد سولفات و سدیم و پارابن
شستشوی صحیح موهای کراتین شده و استفاده از شامپو مناسب – شامپوهای حاوی سولفات و سدیم کلراید، کراتین موهای شما را از بین میبرد.

 

زمان خواب از بالشت های پارچای استفاده نکنید
زیرا رطوبت موجود در موهای شما را می گیرد و باعث خشکی مو می شود. بهترین انتخاب استفاده از بالشت ابریشمی و ساتن است که باعث حفظ رطوبت و کاهش استحکاک مو میشود

 

آب شور و کلر کراتین مو را از بین می برند
پس تا حدامکان از شناکردن ورفتن به استخر پرهیز کنید. اگر مجبور به شنا کردن شدید قبل از آن موهای خود را به یک مرطوب کننده بدون نیاز به آبکشی آغشته کنید. این کار باعث جلوگیری از نفوذ کلر و آب شور به ساقه مو میشود

 

 

بهترین مرکز کراتین

 

  بهترین مدرس مو در تهران. برای بهره مندی از خدمات تخصصی ایشان روی کادر زیر کلیک کنید.

 

 

انواع خدمات در بهترین مرکز کراتین

در بهترین مرکز کراتین انواع خدمات کراتین انجام داده می شود. همچنین می توانید آموزش کامل این خدمات را از بهترین مدرسان این مرکز فرا بگیرید. برای آشنایی با این خدمات با ما همراه باشید.

 

خدمات صافی مو

همه مواد کراتینه که در بهترین مرکز کراتین یاف میشوند، با خود صافی مو را دارند اما نه صافی مطلق و صدرصدی. صافی کراتینه ها بسته به اورجینال بودن مواد آن از 40 تا 80 درصد خواهد بود. اما هدف از کراتینه صرفا صافی نیست و هدف اصلی احیا و بازسازی موهاست.

 

خدمات احیا و بازسازی مو

خدمات کراتینه مو دارای طیف گسترده ای از خدمات صافی و احیا موهاست . یکی دیگر از روش های صاف کردن مو کراتینه است، البته کراتینه روش منحصری برای صافی مو نیست بلکه در جهت احیای موهایی که به دلایل متفاوت از قبیل دکلره و یا رنگ های متعدد دچار سوختگی و از دست دادن شادابی خود شده اند، به واسطه پروتیین رسانی در فرآیند کراتینه باعث نرمی، براقی و صافی موها می گردد و آسیبهای ایجاد شده در ناحیه کوتیکول مو را احیا می نماید. کراتینه روشی موقت است و حداکثر شش ماه دوام دارد و پس از آن آهسته آهسته از سطح موها شسته می شود.

 

خدمات بوتاکس مو

بوتاکس مو یکی از روش های درمانی و همزمان صاف کردن مو است. این روش با توجه به نوع موادی که در آن استفاده میشود برای تمامی انواع موها به خصوص موهای نازک و آسیب دیده مناسب است. بوتاکس موها رو صاف و احیا میکنه. مدت زمان ماندگاری بوتاکس شش ماهه و بعد از گذشت 20 روز میتونید موهاتون رو با رنگهای بدون آمونیاک رنگ کنید. برای انجام و یا یادگیری خدمات بوتاکس مو به بهترین مرکز کراتین تهران مراجعه نمایید.

 

خدمات ابریشم سازی مو

ابریشم سازی یکی از روش های صاف کردن مو است و به صورت خارق العاده ای مو ها را براق و خوش فرم میکند. این روش با ایجاد تغییر در ساختار مو باعث آب رسانی به موها شده و موها کاملا زنده، صاف و جذاب می شود. ابریشم سازی روشی دائمی است و تا زمانی که موها کوتاه نشود ماندگار است. ابریشم سازی باعث قوی تر شدن ریشه بافت داخلی تارهای مو می شود. برای اطلاع بیشتر از این خدمات به بهترین مرکز کراتین مراجعه نمایید.

 

 

بهترین مرکز کراتین

 

سوالات مطرح شده در بهترین مرکز کراتین

بازار کار صاف کردن مو چطوره؟
با توجه به تغییرات هر روزه در دنیای مد و درخواست های متغیر مشتریان، توجه افراد به صافی مو بیشتر از گذشته شده است. صاف کردن مو جزو رشته هایی است که پیچیدگی خاصی ندارد و می توانید از طریق یادگیری این رشته در بهترین مرکز کراتین، به سرعت وارد بازار کار شوید. صاف کردن مو جزو رشته های بسیار پردرآمد در حوزه آرایشگری محسوب می شود.

 

بعد از اتمام دوره صاف کردن مو، چه توانایی هایی کسب می کنید؟
پس از اتمام دوره صاف کردن مو در بهترین مرکز کراتین شما می توانید با تسلط کامل و به صورت حرفه ای، ریباندینگ مو، کراتینه مو، بوتاکس مو و پروتئین تراپی را برای انواع موها انجام دهید. در نهایت پس از شرکت دردوره آموزش صافی و احیا، می توانید به راحتی شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب و کار فعلی خودتان را بهبود ببخشید.

 

شماره های تماس ما جهت هماهنگی برای حضور در کلاس آموزش در مرکز فوق تخصصی کراتین بهرامی

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: