شنبه 22 بهمن 1401 - 13:32:05

بهترین مرکز صافی و احیا

 

بهترین مرکز صافی و احیا

اساسا وظیفه اصلی کراتین مو، احیای موهای آسیب دیده می باشد. البته این به آن معنا نیست که کراتین مو ، موهای شما را صاف نمی کند. کراتین مو علاوه بر احیا، موهای شما را صاف و ابریشمی می کند. البته این به آن معنا نیست که کراتین مو می تواند هر مویی را کاملا احیا کند و در واقع نمی توان از کراتین مو انتظار معجزه داشت. البته کراتین مو موهای بسیار آسیب دیده را نیز احیا می کند اما بعضی موها هستند که از بسیار آسیب دیده هم آسیب دیده تر هستند . طبیعتا نمی توان انتظار داشت که این موی بسیار خراب با یک بار خدمات کراتین مو کاملا احیا و ابریشمی شود. در این مقاله به معرفی بهترین مرکز صافی و احیا میپردازیم. پس با سایت رژلب همراه باشید.

فهرست مطالب:

صافی و احیا چیست؟
انواع صافی و احیا
معرفی مدرسان بهترین مرکز صافی و احیا
انواع روش های صافی و احیا
سوالات متداول مطرح شده در بهترین مرکز صافی و احیاش

 

 

بهترین مرکز صافی و احیا

 

صافی و احیا چیست؟

در فرآیند صافی و احیا مو، با استفاده از یک سری مواد شیمیایی که با کوتیکول مو در تماس است ساختار شیمیایی مو تغییر پیدا می کند. ساختمان مو که در حالت طبیعی زیگزاگی شکل است در طی پروسه صافی و احیا شکسته شده و به حالت موازی تبدیل می شود. این مدل از صافی  برای اولین بار در امریکا به ثبت رسیده است. و در بهترین مرکز صافی و احیا در ایران، توسط متخصصان انجام می شود. و برای افرادی که از موهای فر و زبر خود رنج می برند یک انتخاب مناسب است. صافی و احیا مو برای چنین افرادی یک تجربه کاملا جدید  و لذت بخش می باشد.

یکی از مزیت های صافی مو که می توان به آن اشاره نمود این است که، در هوای مرطوب وز نمی شود و پف نمی کند. همچنین این روش کمک می کند که در شرایط نامناسب یا آب و هوای شرجی، زیبایی مو حفظ شود. اما مسئله ای که باید به آن دقت نمود، ترمیم ریشه های مو است. پس از رشد مو نیاز است که صافی و احیا مو برای ریشه ها مجدد انجام شود، که البته این کار در نوع خود یک ترمیم محسوب می شود. بهترین مرکز صافی و احیا با کمک روش هایی که در ادامه آمده است، خواسته شما را در خصوص داشتن موهایی صاف و زیبا محقق می سازد. مدت ماندگاری صافی و احیا مو نیز به میزان بسیار زیادی، بستگی به مراقبت های فرد دارد. زمانی که ریشه مو رشد می کند، آن قسمت از مو نیاز به صافی و احیا دارد. افرادی که موهایشان در اثر استفاده بیش از حد از اتو، سشوار و دکلره آسیب دیده است، با استفاده از صافی و احیا مو می توانند موهای خود را ترمیم نمایند.

 

 

مرکز صافی و احیا

 

انواع صافی و احیا

به طور کلی دو نوع کراتین وجود دارد که یکی از آن ها کراتین احیاکننده مو و دیگری کراتینه صافی و یا برزیلی است. که تفاوت ان ها تنها در مصرف نوع محلولی است، که از آن استفاده می شود. انواع روش های درمان و احیای های مو که در بهترین مرکز صافی و احیا انجام میشود به شرح زیر است:

 

پروتئین تراپی

یکی از اجزای اصلی مو پروتئین‌ها هستند که در سلامت مو نقش بسیاری دارند. اما پروتئین تراپی چیست؟ در این روش که در بهترین مرکز صافی و احیا انجام میگردد، با اعمال محصولاتی که سرشار از پروتئین هستند موجب تقویت و جذب بیشتر مواد کراتین می‌شوید. در واقع با اتصال پروتئین‌های هیدرولیز شده به کوتیکول های مو موجب تقویت لایه‌های کوتیکول و ترمیم رشته‌های مو می‌شود. پنج نشانه در موهای شما وجود دارد که نشان‌ دهنده کمبود پروتئین است. از جمله آن‌ها می‌توان به از بین رفتن خاصیت ارتجاعی مو، خشک و وز شدن موها، نرم و نازک شدن موها، شکستگی و ریزش موها اشاره کرد.

 

بوتاکس

باید بدانید که بوتاکس مو نیز از نظر عملکرد شباهت بسیاری به بوتاکس صورت دارد. از طریق بوتاکس مو می‌توان تمامی شکاف‌ها ی ساقه مو را پر کرد. همچنین نوک شکافته شده موها را ترمیم کرد و پیچ‌وتاب موها را کمتر کرد . به بوتاکس مو جوان‌ کننده مو نیز گفته می‌شود. این روش به نسبت کراتین خطرات و عوارض کمتری دارد. و در پرپشت کردن صاف کردن و کاهش آب وزی مو مؤثر است. در بهترین مرکز صافی و احیا از این روش برای صافی مو نیز استفاده می شود.

 

پلکس تراپی مو

پلکس های موادی هستند که برای تقویت مو از آن‌ها استفاده می‌شود اگر شما هم جزو افرادی هستید که علاقه زیادی به رنگ و مش و دکلره دارید روش پلکس تراپی مو برای شما مناسب است.پلکس تراپی مو باعث می شود مجددا تارهای آسیب دیده ی مو سالم و تقویت شود. این روش که در بهترین مرکز صافی و احیا انجام می شود، گزینه بسیار مناسبی برای احیای موهای بلوند روشن و بلوند تیره میباشد .

 

 

بهترین مرکز صافی و احیا

 

معرفی مدرسان بهترین مرکز صافی و احیا

در بهترین مرکز صافی و احیا مو تهران، بهترین مدرسان جهت آموزش هنرجویان و انجام خدمات کراتین انتخاب شدند. که بتوانند نیاز های مشتری را به خوبی بر طرف کنند. در ادامه قصد داریم به شما این مدرسان را در مناطق مختلف و برای دسترسی بهتر به آن ها معرفی کنیم:

 

خانم رزا بهرامی مدرس بهترین مرکز صافی و احیا

خانم رزا بهرامی حدود 11 سال در حوزه کراین و احیاء مو فعالیت می کنند. در مرکز فوق تخصصی کراتینه مو بهرامی، از 29 برند برتر جهان و همچنین جدیدترین دستگاه های کراتین مو از جمله مایکرومیست، نانو استیم اسپری گان و ... استفاده می شود. خانم رزا بهرامی بهترین مدرس در بهترین مرکز صافی و احیا و موسس اولین آکادمی درمان ساقه و اسکالپ مو در ایران هستند. ایشان دوره های آموزشی و ورکشاپ هایی را برای علاقه مندان برگزار می کنند و در آن به ارائه جدیدترین تکنیک های روز دنیا در حوزه کراتینه مو می پردازند. مباحث آموزشی کلاس کراتین مو خانم بهرامی به شرح زیر است:

شناخت انواع بیماری های اسکالپ و ساقه مو و درمان متناسب با آن
بررسی دقیق ساقه و ریشه مو با دستگاه آنالایزر
آموزش کار با جدیدترین دستگاه های نوین آرایشی در حوزه کراتین و احیاء مو
معرفی بهترین برند مواد و متریال درمانی برای احیاء موهای آسیب دیده

 

فعالیت حرفه ای خانم بهرامی تنها در بهترین مرکز صافی و احیا ، مختص لاین آموزش نیست. ایشان یک تیم حرفه ای در مرکز کراتینه مو خود دارند و بهترین خدمات را ارائه می دهند. خدمات کراتین مو که در مرکز رزا بهرامی ارائه می شود، متناسب با جدیدترین تکنیک های روز دنیا است.

 

 

آدرس اینستاگرام کراتین بهرامی:

https://www.instagram.com/keratinbahrami/

 

 

 مدرس بهترین مرکز صافی و احیا

بهترین مدرس در بهترین مرکز صافی و احیا غرب تهران، خدمات مختلفی را به شما که علاقه به گذراندن دوره های آموزش کراتین دارید، ارائه خواهد داد. خدماتی که هم باعث پیشرفت سریع شما در کار شده و هم زمینه ساز یک آموزش حرفه ای خواهد بود. در ادامه به این خدمات اشاره خواهیم کرد:

در بهترین مرکز صافی و احیا از بهترین و با کیفیت ترین انواع مواد برای کراتین بهره برده و راز این مواد را برای شما نیز فاش خواهد کرد.
آموزش های کراتین مو را به طور تمام و کمال ارائه داده و از هیچ نکته مهمی در این خصوص مضایقه نمی کند.
به همه سوالات شما در خصوص کراتین پاسخ داده و به عنوان یک مدرس دلسوز در کنارتان خواهد بود.

 

 

  بهترین مدرس مو در تهران. برای بهره مندی از خدمات تخصصی ایشان روی کادر زیر کلیک کنید.

 

 

خانم رمیسا میرزایی مدرس بهترین مرکز صافی و احیا

خانم رمیسا میرزایی، یکی از بهترین کارشناسان و مدرس رنگ و مش در بهترین مرکز صافی و احیا در شمال تهران هستند. که دوره های آموزشی خود را در خارج از کشور گذرانده اند. ایشان حدود 8 سال سابقه کاری مستمر در حوزه رنگ و مش دارند و نمونه کارهای عالی را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده اند.

رمیسا میرزایی دوره های آموزشی رنگ و مش خود را نزد اساتید برتری همچون استاد منیر، استاد عابد و ... گذرانده اند. ایشان پس از سالیان سال فعالیت مداوم در حوزه رنگ مو، امروزه به یکی از برترین اساتید کشور تبدیل شده اند و هر ماهه دوره های آموزشی و ورکشاپ هایی را در بهترین مرکز صافی و احیا برگزار می کنند. کلاس های آموزشی خانم میرزایی به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی برگزار می شود. البته بهترین نوع دوره های آموزشی از نظر خانم میرزایی، به صورت نیمه خصوصی و عملی است. هنرجویان در این نوع کلاس‌ها فرصت بیشتری را جهت یادگیری خواهند داشت و بیشترین بهره وری را کسب خواهند کرد.

 

 

جهت برقراری ارتباط با خانم رمیسا میرزایی بهترین مدرس رنگ و مش و کارشناس کراتین و احیاء مو می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل کنید:

اینستاگرام خانم رمیسا میرزایی

 

 

 

انواع روش های صافی و احیا

در بهترین مرکز صافی و احیا ابتدا مو را با استفاده از شامپو مخصوص کراتینه شست و شو می‌دهند، سپس مو را به طور کامل خشک می‌کنند. در این مرحله پس از تقسیم بندی مو اقدام به قراردادن مواد کراتینه یا ریباندینگ روی مو می‌کنند. مواد کراتینه باید یک تا 3 ساعت بر اساس حجم مو، میزان صافی مد نظر و میزان فر بودن مو، روی مو قرار بگیرند. سپس در بعضی شرایط مو را زیر دستگاه اکسیژن تراپی یا سشوار قرار می‌دهند. پس از گذر زمان مجدد مو را با استفاده از شامپو کراتینه می‌شورند. بعد نوبت به سشوار و اتو کشیدن مو می‌رسد.

در برخی مواد و با توجه به موارد گفته شده در قبل نظیر حجم و میزان فری مو شاید لازم باشد مو برخی افراد مدتی در قرنطینه قرار بگیرد. قرنطینه در کراتینه یا ریباندینگ به معنای آب نزدن به مو به مدت 2 تا 3 روز است. این موضوع در صافی نقش دارد. پس از قرنطینه لازم است مو مجدد اتو شود.

 

 

بهترین مرکز صافی و احیا

 

سوالات متداول مطرح شده در بهترین مرکز صافی و احیا

 

آیا کراتین مو باعث ریزش می شود؟
در صورتی که در بهترین مرکز صافی و احیا برای کراتینه مو و تحت فرد متخصص و با مواد باکیفی این کار انجام شود و همینطور پس از کراتینه مو از موهایتان به خوبی مراقبت کنید، به هیچ وجه منجربه ریزش مو نمی شود.

 

چه افرادی نمی توانند از کراتین استفاده کنند؟
افراد مبتلا به بیماری سرطان، افرادی که داروهای اعصاب و غدد استفاده می کنند، این دارو ها در خون تاثیر گذاشته و در عملکرد کراتین خلل ایجاد می کنند.

 

کراتینه صافی احیا چیست؟
کراتینه صافی احیا مو این نوع کراتینه مانند ویتامینه کردن میباشد. و البته اثر آن از ویتامینه محسوس تر می باشد. که به آن کراتین صافی احیا گفته میشود

 

کراتینه بوتاکس مو چیست؟
کراتینه بوتاکس مو نوع دیگری از کراتینه میباشد که در بهترین مرکز صافی و احیا انحام می شود. که علاوه بر احیاء موهای سوخته و آسیب دیده خاصیت صاف کنندگی نیز دارد. به این نوع کراتینه اصطلاحاً کراتین بوتاکس مو گفته میشود.

 

حالا شما از کراتینه کردن مو چه میخواهید؟
اگر شما تنها میخواهید آسیب دیدگی موهای خود را رفع کنید و خواهان مو های صاف و لخت نیستید کراتینه نوع اول یعنی کراتینه صافی احیا گزینه مناسب شما میباشد. اما اگر خواهان احیاء مو به علاوه صاف و ابریشمی کردن آن میباشید، کراتینه بوتاکس انتخاب مناسب شما خواهد بود.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: