دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 - 10:49:31

لیفت و لمینت مژه و ابرو

لیفت ابرو

لیفت مژه

?لیفت و لمینت مژه و ابرو بصورت کاملا حرفه ای:
لیفت ابرو مناسب افرادی ک خواهان ابروهایی هاشوری هاالیوودی هستند و حالت دخترانه و مرتب دوست دارند و دوست دارن ابرو پهن تر دیده شود.
تحریک ریشه برای رشد مجدد ابروها و مژه ها
استفاده از بهترین مواد ارگانیک و ویتامینه
حتی برای خانوم های باردار و تمامی سنین
:⁦همه چیز درباره لیفت و لمینت ابرو?
لیفت و لمینت ابرو روشی جدید که در آن ابروهایتان به سمت بالا حالت داده میشود، پر پشت تر ،مشکی تر میشود و تار های ابروهایتان زخیم تر میشود که همرا با آن ویتامینه هم انجام میشود . در این مدل ابروهای شما به سمت بالا کشیده میشود و هاشوری و هالیوودی بنظر میرسد. کسانی که جهت تارهای ابرویشان به سمت پایین هست و یا کسانی که دائم از ژل ابرو و یا ریمل ابرو استفاده میکنند تا ابروهایشان حالت خوبی بگیرد و فیکس بشود پیشنهاد میشود که لیفت و لمینت ابرو انجام دهند. در واقع منظور از لیفت ابرو ؛ بالا کشیدن موهای ابرو با موادی کاملا ارگانیک و بدون خطر است. که علاوه بر زیبایی باعث تقویت ابروها میشود. در این روش ابروها به روش هاشوری و رو به بالا قرار میگیرد که بسیار زیباست . در این مدت هم منعی برای میکاپ؛ استخر ؛ وضو و نماز ندارد. ابروهایی که تارهای نازک و به هم ریخته دارند؛ با این روش رو به بالا کشیده شده و لابه لای ابروها پر دیده میشود.
?لیفت مژه:
یک گزینه خوب برای پرپشتی و تقویت مژه با مواد طبیعی(کراتین،مکمل ویتامین) لیفت مژه است در واقع لیفت مژه یعنی فر کردن، حالت دادن و رنگ با مواد هست. در این روش چون مژه از پایه فر می شود باعث می شود مژه ها بلندتر شوند. استفاده از لیفت مژه برای همه مناسب است حتی خانم های باردار و شیرده هیچ مشکلی در انجام آن ندارند.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: