جمعه 25 آبان 1397 - 00:08:55

گریم صورت

 

 

آموزش صفر تا صد گریم صورت
گریم صورت در ده مرحله

 


 

 

 

گریم صورت، میتواند چشم ها را زیباتر نشان دهد، چین و چروک را مخفی کند و حتی بینی را کوچکتر نشان دهد. با گریم صورت می توانید، جوش های صورتتان را بپوشانید و از شر حلقه های سیاه دور چشم خلاص شوید. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، ما در مورد چند ترفند برای گریم صورت با شما صحبت خواهیم کرد.

 

 

 

روش گریم صورت


 

 

 آیا قانونی برای میکاپ وجود دارد؟

ما به قوانین آرایشی اعتقادی نداریم، برای ما فقط ترفندها مهم هستند. با انجام ترفندها، کیفیت آرایش خود را بالاتر ببرید. یکی از قوانین اصلی آرایش این است که از صورت شروع کنیم. یک چهره بدون عیب و جوش، فقط به کمی آرایش چشم و رژلب نیاز دارد؛ امّا وقتی صحبت از یک آرایش کامل به میان می آید، همه چیز فرق میکند. برای گریم کردن، شما از صورت شروع میکنید بعد به سراغ چشم ها و در آخر به سراغ لب ها میروید.

 

 

 مرحله اول برای گریم صورت:

مرطوب کننده بزنید تا نتیجه کار را دوست داشته باشید

پوست های خشک قبل از آرایش باید آبرسانی شوند، مخصوصاً اگر از کرم پودرهای مایع یا کانسیلر استفاده میکنید. بعد از اینکه به صورت کرم ضد آفتاب زدید (حداقل 30SPF) حتماً از مرطوب کننده یا پرایمر استفاده کنید تا منافذ باز را ببندد و از آسیب هایی که ممکن است به پوست وارد شود جلوگیری کند. همچنین با زدن مرطوب کننده، کرم پودر به راحتی و صافی روی پوست شما میشیند.

 

 

 مرحله دوم برای گریم صورت:

هایلایت و روشن کردن پوست

اگر رنگ پوستی تیره و روشن یا دو رنگ دارید، کانسیلرها میتوانند انتخاب خوبی باشند. رنگ کانسیلر با تناژ صورتی و هلویی بهترین انتخاب برای پوشاندن این نقاط است. از کانسیلر به گوشه ها و زیر چشم، اطراف بینی و دهان بزنید.

 

 مرحله سوم برای گریم صورت:

استفاده از رژگونه یا برنزر

بعد از زدن کرم پودر و کانسیلر اگر لازم بود، میتوانید از برنزر یا رژگونه استفاده کنید. بعضی از خانم ها گونه های برجسته و در عین حال رنگی دارند، بنابراین نیازی به زدن رژگونه ندارند. برای کانتور و دادن حالت سایه به صورت از برنزر استفاده میکنیم، امّا به خاطر داشته باشید که برنز یا کانتور را در محل دقیق بزنید.

 

 مرحله چهارم برای گریم صورت:

 استفاده از پودر

استفاده از پنکک یا پودر فیکس از براقی پوست جلوگیری میکند. پودر فیکس را بعد از اتمام آرایش به صورت خود بزنید. خانم های مسن تر، بهتر است خط‌ها و چین و چروک را با مرطوب کننده بپوشانند. همچنین از اسپری آب هم استفاده کنید.

 

 مرحله پنجم برای گریم صورت:

کامل کردن صورت

بعد از اینکه کارتان با کل صورت تمام شد به سراغ قسمت هایی میرویم که نیاز به تکمیل دارند. ابروهایتان را مرتب کنید و با یک شانه مخصوص یا حتی مسواک آن را مرتب کنید. با مداد ابرو یا سایه قسمت های خالی را پر کنید. از رنگ سایه ای انتخاب کنید که مناسب با رنگ مو و پوست شما باشد.

 

 مرحله ششم برای گریم صورت:

برای چشم قبل از هرچیزی از پودر همرنگ پوست به پلک بزنید تا چربی چشم را بگیرد. سایه رنگ روشن، برای روز مناسب است، امّا به هر حال بازی با سایه و خط چشم یکی از تفریحات آرایش است. میتوانید اول خط چشم بکشید، سپس سایه بزنید یا بالعکس. روش ها و مدل های زیادی برای آرایش چشم وجود دارد. همچنین اگر میخواهید از سایه استفاده کنید، قبلاً باید پرایمر بزنید تا سایه به خوبی روی پلک قرار بگیرد و پاک نشود. اگر پوست خشکی دارید، سایه پودری بهترین گزینه است و اینکه اگر از چند رنگ برای سایه استفاده میکنید حتما قبلش از رنگ بیس و یا پرایمر استفاده کنید. برای بهتر نشان دادن چشم ها از رنگ های سایه همرنگ استفاده کنید. آرایش چشم را با فرمژه و ریمل تمام کنید.

 

 مرحله هفتم برای گریم صورت:

لب ها

اکثر مواقع لب ها آخرین قسمت قرار میگیرند، میتوانید اول از یک خط لب استفاده کنید و یا کلاً با یک برق لب تمام کنید. همیشه رژلب یا برق لب را همراه داشته باشید. زیرا رژلب تنها قسمتی است که ماندگاری زیادی ندارد. رژلبها با ماندگاری بالا روی لب میمانند، امّا بهتر است باز همراه خود داشته باشید تا جاهای خالی را پر کنید.

 

 مرحله هشتم برای گریم صورت:

با یک میکاپ آرتیست مشورت کنید

اگر‌ شما در این کار مبتدی هستید بهتر است از کتاب ها و برنامه های آموزشی استفاده کنید. به کلاس های گریم صورت برید و‌ تمام راه و چاه آرایش و میکاپ‌ را یاد بگیرید. اینکه کدام‌ وسایل را نیاز دارید و کدام را نه؛ همه آنها به شما آموزش داده میشود.

 

 مرحله نهم برای گریم صورت:

چگونه یک میکاپ‌ آرتیست خوب‌ پیدا کنیم؟

خیلی از متخصصان میکاپ، ترفندهای گریم صورت را آموزش می دهند. همچنین در این دوره ها می توانید با بهترین برند های آرایشی و محصولات آشنا شوید.

 

 مرحله دهم برای گریم صورت:

استفاده از آینه مناسب و بهترین براش ها

برای گریم صورت از آینه ای استفاده کنید که بهترین‌ بزرگنمایی را داشته باشد. همچنین نورپردازی یکی دیگر از مهمترین‌ نکاتی است که باید به آن توجه داشت؛ نور خوب باعث آرایش خوب نیز میشود. لازم نیست برای گریم صورت، براش در اندازه مختلف بخرید. کافیست دو الی 3 براش لازم را بخرید و از آن استفاده کنید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: