دوشنبه 05 آبان 1399 - 20:44:06

گریم 5 دقیقه ای

 

 

آموزش انواع آرایش صورت کمتر از 5 دقیقه

آموزش گریم و میکاپ ساده

 

گریم 5 دقیقه ای

 

 

 

 

 

فهرست مطالبی که در این آیتم خواهید خواند:

 

آموزش سایه چشم رنگی 5 دقیقه ای

آموزش آرایش ملایم و روشن در کمتر از 5 دقیقه

آموزش گریم 5 دقیقه ای برای پوست برنزه و تیره

آموزش آرایش روز در کمتر از 5 دقیقه

آموزش آرایش شاین در کمتر از 5 دقیقه

آموزش آرایش طبیعی در کمتر از 5 دقیقه

 

 

آیا تمایل دارید با آرایش همیشه زیباتر و آراسته تر به نظر برسید اما زمان آن را ندارید؟ آیا شاغل هستید و هیچ وقت زمان کافی برای میکاپ روزانه ندارید؟ پس این مطلب از سایت رژلب برای شما گردآوری شده است. پس از مطالعه این مقاله، شما فرا خواهید گرفت در عرض 5 دقیقه یا کمتر، یک گریم و میکاپ بسیار زیبا و جدید را انجام دهید. با ما همراه باشید.


آموزش سایه چشم رنگی 5 دقیقه ای


استفاده از سایه چشم رنگی علاوه بر این که امسال بسیار ترند است، می تواند بسیار جالب و سرگرم کننده باشد. این سایه چشم که قصد داریم به شما آموزش دهیم، در عین این که ساده و سریع است، رنگ و لعاب زیادی به چهره می دهد. این کار را با یک زیرساز آرایش چشم و همچنین صورت شروع می کنیم. سپس از یک رنگ سایه قهوه ای متوسط برای بیس سایه استفاده می کنیم. یک قلموی مخصوص سایه چشم را برداشته و از گوشه خارجی چشم به سمت داخل می کشیم. سعی کنید از یک سایه چشم قهوه ای نرم و مات استفاده کنید.


پس از این که بیس سایه چشم را زدید، از یک رنگ کمی تیره تر برای گوشه های خارجی پلک استفاده می کنیم. سایه چشم گوشه های خارجی را خوب فید کنید. هنگام انتخاب رنگ سایه چشم اصلی، بهتر است به تناژ اصلی پوست و همچنین رنگ چشم های خود دقت داشته باشید. سایه رنگی را روی قسمت میانی پلک بکشید. برای گوشه های داخلی پلک نیر می توانید از یک رنگ روشن استفاده کنید. از رنگ تیره سایه چشم می توانید برای پلک پایین چشم نیز استفاده کنید.

 

آموزش سایه چشم رنگی

 


در صورت تمایل می توانید از خط چشم مایع استفاده کنید. در غیر این صورت، استفاده از سایه چشم مشکی برای کشیدن یک خط نازک پشت پلک نیز می تواند ایده خوبی باشد. یک براش سر تخت بردارید و سایه پودری مشکی را دقیقا روی بن مژه ها بکشید. سپس مژه ها را خوب ریمل بزنید. پس از این که سایخ چشم رنگی خود را پشت پلک زدید، می توانید طراحی ابروها را انجام دهید. اگر از فرم و حالت ابروهای خود رضایت دارید، کافیست یک براش مخصوص ابرو را آغشته به سایه پودری مخصوص ابرو کنید و روی آنها بکشید. اما اگر فرم ابروهایتان نیاز به تغییر یا قرینه سازی دارند، می توانید از انواع مداد ابرو یا ماژیک ابرو برای طراحی ابروها استفاده نمایید.


در مرحله بعد نوبت به کانتورینگ گونه می رسد. یک براش متوسط را آغشته به کانتور صورت کنید و دقیقا روی گونه بکشید. پس از این که کانتور را بلند کردید، کمی پودر برنزینگ روی گونه ها بزنید. در مرحله بعد نوبت به زدن رژگونه می رسد. می توانید از یک براش تمیز استفاده کنید و رنگ دلخواه را روی گونه ها بزنید. سعی کنید رژگونه و رژلب خود را به گونه ای انتخاب کنید که با آرایش چشم و رنگ پوست تان تطابق داشته باشند.
برای آرایش لب نیز ابتدا طراحی اولیه را با استفاده از مداد لب انجام دهید و سپس رژلب به رنگ دلخواه را به کار ببرید. در صورت تمایل می توانید از مقداری گلاس یا برق لب نیز روی لب ها استفاده کنید.


آموزش آرایش ملایم و روشن در کمتر از 5 دقیقه


اگر می خواهید هر گاه که زیر نور آفتاب رفتید، زیبایی و درخشندگی آرایش صورت شما چشم همه را به خود خیره کند، این آسبک آرایش به کارتان می آید. بدیهی است که پوست صورت شما کانون اصلی این خیرگی است؛ اما چشمان شما نیز بی تاثیر نخواهند بود. از این سبک آرایش می توانید در فصل تابستان و به خصوص در کنار ساحل استفاده کنید.


پس از این که زیرساز آرایش صورت و چشم را انجام دادید، مقداری سایه چشم روشن و شاین پشت پلک بزنید. از آنجایی که این سبک میکاپ خیلی محو است، بهتر است از خط چشم استفاده کنید. در مقابل، یک مداد مشکی برداشته و لثه داخلی پلک بالا را تیره کنید تا مژه ها پرپشت تر به نظر برسند. از مقدار زیادی ریمل استفاده کنید. سپس یک براش سر تخت بردارید و آن را آغشته به رنگ قهوه ای ملایم کنید و زیر پلک پایین چشم بکشید.

 

آموزش میکاپ نچرال

 


برای لثه داخلی پلک پایین هم می توانید از مداد چشم سفید استفاده کنید. در مرحله بعد می توانید به سراغ طراحی ابروها بروید. از آن جایی که این سبک آرایش مختص تابستان است، توصیه می کنیم از پودر برنزر و رژگونه برنزه استفاده کنید. از مقداری پودر برنزر برای روی شقیقه نیز استفاده کنید تا رنگ پوست تان متعادل تر شود و خیلی روشن به نظر نرسد.


برای آرایش لب ها پیشنهاد می کنیم در حد امکان تنها از یک برق لب بی رنگ استفاده کنید. اما اگر تمایل دارید از رژلب نیز به کار ببرید، حتما روی آن گلاس بزنید.


آموزش گریم 5 دقیقه ای برای پوست برنزه و تیره


پوست برنزه و تیره نیز نیاز به نکات و ترفندهایی دارد تا آرایش خود را به بهترین نحو ممکن نشان دهد. آرایش پوست افراد برنزه و تیره هر چه نچرال تر باشد، زیباتر خواهد بود. برای سایه چشم آرایش پوست برنزه بهتر است از ترکیب رنگ های طبیعی به کار ببرید. بهترین گزینه برای این کار، ترکیب رنگ های کرم و قهوه ای است.


ابتدا از سایه کرم به عنوان بیس سایه چشم استفاده کنید. کل نواحی پشت پلک را با سایه چشم کرمی و شاین بپوشانید. سپس از سایه چشم قهوه ای برای گوشه های خارجی پلک خود به کار ببرید. رنگ ها را به خوبی فید کنید تا هیچ مرزی بین آنها مشاهده نشود. از سایه چشم قهوه ای می توانید برای پلک پایین چشم نیز استفاده کنید.

 

آموزش آرایش در کمتر از 5 دقیقه

 


می توانید از یک خط چشم نچرال نیز استفاده کنید. مژه ها را به خوبی ریمل بزنید و از ریمل زدن مژه های پلک پایین نیز غافل نشوید. می توانید از کمی سایه چشم روشن و شاین برای گوشه های داخلی پلک خود استفاده کنید. برای زدن رژگونه می توانید از یک رنگ هلویی متوسط و شاین استفاده کنید. رژگونه را دقیقا روی سیب گونه ها بزنید.


از یک خط لب به رنگ لب های طبیعی خود استفاده کنید و فرم لب خود را معین کنید. سپس با همان خط لب کمی از محدوده داخلی لب ها را نیز رنگ بزنید. در نهایت کمی برق لب بی رنگ روی لب هایتان بکشید.


آموزش آرایش روز در کمتر از 5 دقیقه


همان طور که احتمالا می دانید، آرایش روز به سبک میکاپی گفته می شود که آرایش چشم به رنگ روشن و آرایش لب به رنگ تیره تر باشد. در میکاپ روزانه سعی کنید آرایش چشم خود را به حداقل برسانید. در ساده ترین حالت ممکن می توانید تنها از یک ریمل استفاده کنید و آرایش لب خود را تیره تر انجام دهید. اما اگر می خواهید کمی روی چشم ها نیز کار کنید، حتما از سایه چشم روشن به کار ببرید.


ابتدا از یک سایه چشم روشن و ترجیحا مات برای پشت پلک استفاده کنید. سپس با استفاده از یک براش متوسط مقداری رنگ قهوه ای را در قسمت میانی پلک خود بزنید تا فاصله چشم و ابرو بیشتر نشان داده شود. پیشنهاد می کنیم به زدن ریمل اکتفا کنید و از خط چشم استفاده نکنید.

 

آموزش میکاپ روز

 


در مرحله بعد باید از برنزر مات استفاده کنید. یک براش بزرگ را آغشته به برنزر کنید و روی گونه ها و شقیقه ها بزنید. سپس از کمی رژگونه متناسب با رنگ پوست و میکاپ خود استفاده کنید.
برای آرایش لب می توانید از هر رنگ تیره تر که تمایل داشتید استفاده کنید. از آنجایی که تمام تمرکز روی لب های شما قرار دارد، بهتر است ابتدا لب ها را لایه برداری کنید تا پوسته پوسته شده به نظر نرسد. همچنین می توانید از بالم لب برای نرم شدن پوست لب استفاده نمایید. پس از این که بالم لب چند دقیقه روی لب ها ماند، آن را پاک کنید و از یک خط لب همرنگ با رژلب مورد نظرتان استفاده کنید. البته از آنجایی که هدف اصلی از این آموزش میکاپ در کمتر از 5 دقیقه است، توصیه می کنیم بالم لب یا اسکراب لب را از قبل مورد استفاده قرار دهید تا برای تاثیرگذاری آن معطل نشوید.


پس از این که طرح اولیه لب ها را با استفاده از خط لب کشیدید، مقداری از نواحی داخلی آن را نیز با همان خط لب پر کنید. سپس روی لب ها رژلب بزنید. در نهایت در صورت تمایل می توانید مقداری برق لب روی لب ها بزنید. اگر می خواهید لب ها جلوه مات داشته باشند، از مصرف برق لب خودداری کنید.


آموزش آرایش شاین در کمتر از 5 دقیقه


آرایش صورت شاین می توانید بسیار جذاب و در عین حال خیره کننده باشد. علاوه بر این، بسیار سریع و آسان می توان آرایش شاین را انجام داد. چرا که سایه چشم های مورد استفاده کم کنتراست بوده و ترکیب آنها بسیار ساده است. در ادامه قصد داریم آموزش آرایش شاین در کمتر از 5 دقیقه را به شما ارائه دهیم.


برای این مدل ابتدا باید زیرساز آرایشی انجام دهید. سپس با استفاده از یک سایه چشم روشن، بیس آرایش چشم را می زنیم. در مرحله بعد از مقداری سایه چشم شاین روی پشت پلک استفاده می کنیم. از سایه چشم شاین می توانید روی گوشه های داخلی پلک نیز استفاده کنید. از خط چشم مایع برای پشت پلک استفاده کنید و دنباله آن را با توجه به فرم چشم ها بکشید.

 

آموزش آرایش شاین

 


می توانید از تکنیک های کانتورینگ برای برجسته سازی گونه ها استفاده کنید. پس از این که کانتور را روی گونه ها فید کردید، از مقداری پودر برنزر شاین دار استفاده کنید. مقدار استفاده از پودر برنزر باید بسیار کم باشد تا آرایش شما را مصنوعی جلوه ندهد. در مرحله بعد از رژگونه با تناژ متناسب استفاده می کنیم. از مقداری کانتور برای اطراف تیغه های بینی نیز می توانید استفاده کنید.
یکی از نکات آرایش شاین استفاده از هایلایتر است. از یک هایلایتر براق برای قسمت های زیر استخوان ابرو، روی گونه ها، روی تیغه بینی و روی چانه استفاده کنید. برای آرایش لب نیز می توانید از رژلب مایع شاین استفاده کنید. به این صورت که ابتدا خط لب بزنید و فرم مورد نظر لب ها را تعیین کنید. سپس رژلب مایع را روی آن بزنید.


آموزش آرایش طبیعی در کمتر از 5 دقیقه


در آرایش طبیعی باید فوکوس خود را روی عناصر طبیعی چهره بگذاریم و ترجیحا از رنگ های نچرال استفاده کنیم. برای این کار ابتدا زیرساز میکاپ را انجام می دهیم. سپس از یک سایه چشم روشن و نچرال برای پشت پلک ها استفاده می کنیم. می توانید در صورت تمایل از خط چشم استفاده کنید اما فرم آن باید طبیعی باشد. اگر هم تمایل به استفاده از خط چشم ندارید، می توانید تنها بن مژه خود را تیره کنید.

 

آموزش میکاپ جدید

 


سپس ریمل پلک بالا و پایین را می زنیم. می توانید از یک مداد چشم سفید برای لثه داخلی پلک استفاده کنید. طراحی ابروها را نیز سعی کنید بسیار طبیعی انجام دهید و از کشیدن قاب به دور ابروها جدا خودداری کنید. در آرایش طبیعی می توانید از تکنیک های کانتورینگ استفاده نکنید. به جای آن از رژگونه متناسب با تناژ پوست و همرنگ با میکاپ خود استفاده کنید. اگر پوست شما روشن است، بهترین گزینه می تواند انتخاب رنگ های صورتی ملایم و هلویی باشد. اگر پوست شما سبزه است می توانید از رژگونه کرم رنگ استفاده کنید.


برای رژلب خود نیز می توانید از رنگ های نچرال مانند صورتی ملایم، هلویی، شامپاینی و ... استفاده کنید. استفاده از برق لب به شما کمک می کند تا چهره جذاب تر و شاداب تری داشته باشید و آرایش طبیعی شما جلوه زیباتری داشته باشد.

 

آموزش آرایش 5 دقیقه ای

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

مرسی
عالی
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: