یکشنبه 01 آبان 1401 - 12:39:05

دوره آپدیت میکاپ

 

دوره آپدیت میکاپ

هر فردی زیبایی ظاهری را دوست دارد و سعی می کند که در انظار عموم و مناسبت ها به بهترین شکل ممکن حضور پیدا کند. به همین دلیل استفاده از لوازم آرایش به امری مهم تبدیل شده است. میکاب به معنی برجسته سازی اجزای صورت و محو نواقص صورت است. اگر میکاپ را طور صحیح انجام نشود چهره شخص حالت مصنوعی به خود می گیرد. با گذراندن دوره آپدیت میکاپ، می توانید عیب های صورت خود را تا حد امکان کاهش دهید و زیبایی صورت خود را چندین برابر کنید.

 

فهرست مطالب:

میکاپ چیست
دوره آپدیت میکاپ چیست؟
انواع سبک میکاپ
معرفی مدرس دوره آپدیت میکاپ
سوالات متداول درمورد دوره آپدیت میکاپ

 

 

دوره آپدیت میکاپ

 

میکاپ چیست؟

میکاپ همان آرایش عادی صورت است که به منظور رفع معایب احتمالی صورت و افزایش زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. میکاپ بر خلاف گریم که از تکنیک سایه روشن و تیره برای اصلاح چهره استفاده می کند، این کار را تنها با رنگ ها انجام می دهد. در واقع میکاپ روی فرم ها تاکید نمی کند و تنها به چهره رنگ می افزاید. این عمل باعث زیباسازی صورت شما می شود. شما میتوانید با شرکت در دوره آپدیت میکاپ این عمل را آموزش ببینید.

 

 

دوره آپدیت میکاپ چیست؟

راز موفقیت در هر حرفه ¬ای آن است که با متد روز در آن حرفه آشنا باشید و همیشه دانش و اطلاعات خود را به روز نگه دارید. میکاپ و گریم به عنوان یک مهارت رابطه تنگاتنگی با هنر دارد و از این رو همواره ترندهای جدیدی به این حوزه اضافه می شوند. میکاپ جزو موضوعات جذابی است که مخاطبان همواره محتواهای مربوط به آن را دنبال می کنند، و در این عصر این امر به دلیل وجود شبکه های اجتماعی تسهیل شده و افراد با روش های جدید و ترندهای متفاوت میکاپ آشنا می شوند؛ به عنوان یک میکاپ آرتیست لازم است دانش خود را در این حوزه به روز نگه دارید،  و با تازه ترین روشهای جهانی گریم و میکاپ آشنا باشید تا بتوانید نیاز مشتریانتان را پوشش دهید.

چنان چه با اصول میکاپ آشنایی دارید یا در این حوزه فعالیت دارید، و به دنبال به روز کردن دانش و مهارت خود در این حوزه هستید، می توانید در دوره آپدیت میکاپ شرکت کنید. این دوره برای افرادی است که در حوزه ی میکاپ فعالیت دارند و به دنبال آشنایی با متدهای به روز و خلاقانه میکاپ هستند. این کلاس بستری را برای مخاطبان فراهم می کند تا طی یک یا دو جلسه با روش های جدید میکاپ آشنا شوند و عادت های قدیمی خود را تغییر دهند. در این دوره کارآموزان با موارد و متدهای جدید آشنا خواهند شد و در هر جلسه می توانند مدلی را با خود به کلاس بیاورند تا موارد آموزش داده شده را به صورت عملی پیاده سازی کنند.
این 
وره طی جلسات 4 ساعته برگزار خواهد شد، و متقاضیان با توجه به نیاز خود میتوانند در تعداد جلسات بیشتری شرکت کنند.

مواردی که در دوره آپدیت میکاپ پوشش داده می شوند عبارت اند از:

مروری بر مواد و محصولات جدید
تصحیح عادت های غلط هنگام میکاپ
تکنیک جدید کانتور خشک و چرب
به روز کردن سایه زدن و تسلط بر مدل سایه های جدید
روش جدید زیرسازی پوست
توصیه های به روز شدن آنالیز رنگ ها
تکنیک میکس کردن انواع کرم پودر

 

 

دوره آپدیت میکاپ

 

انواع سبک های میکاپ

در ادامه به معرفی سبک هایی که در دوره آپدیت میکاپ آموزش میبینید میپردازیم. هر کدام از این سبک ها زیبایی خاصی به صورت میبخشند و با توجه به فرم صورتتان، میتوان از این سبک ها استفاده کرد.

 

سبک کلاسیک:

سبک کلاسیک قدیمی ترین و شیک ترین سبک در دوره آپدیت میکاپ است که آموزش میبینید. در آرایش کلاسیک بین آرایش چشم و لب ارتباط مستقیمی وجود دارد، اینطور که اگر آرایش لب غلیظ باشد و از رنگ های جیغ در لب استفاده شود، آرایش چشم ها باید روشن و لایت باشند و بالعکس. رنگ های رژ معمولا در این نوع از آرایش قرمز یا زرشکی هستند. سایه های چشم هم رنگ ملایم تری دارند. استفاده از خط چشم مشکی در آرایش کلاسیک بسیار مرسوم است.

 

سبک اروپایی:

سبک لایت یا اروپایی امروزه طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده و اکثر خانم ها و عروس ها علاقمند به آموزش این سبک در دوره آپدیت میکاپ هستند. معمولا در میکاپ لایت، آرایش اصلا جیغ نیست. رژ لب مورد استفاده در این نوع از میکاپ همیشه طیف رنگ های مات و پوستی و وصورتی کدر می باشد. در قسمت آرایش چشم هم از سایه های اسموکی یا انواع درجه های رنگ قهوه ای با مژه هایی کم ریمل استفاده می شود. هیچ زیاده روی در استفاده از رنگ در چهره صورت نمی گیرد. هدف؛ پوشاندن عیب های صورت و ایجاد یک هارمونی زیباست.

 

سبک شرقی:

در سبک آرایش شرقی، استفاده از رنگ های شاد و سر زنده در چشم ها و لب ها بدون هیچ گونه محدودیتی مجاز است. ویژگی خاص این میکاپ بکارگیری رنگ های گرم و متنوع است. رنگ هایی مثل: قرمز، سرخ آبی، بنفش و… با شرکت در دوره آپدیت میکاپ میتوانید به این تکنیک را آموزش ببینید.

 

سبک عربی:

در سبک عربی غلظت آرایش بسیار بالاست و عموما رنگ های مورد استفاده، رنگ های گرم و تیره هستند. این نوع از آرایش به آرایش شلوغ و سنگین معروف است که در انتهای کار، تغییر چشم گیری در ظاهر فرد ایجاد می کند. برجسته نشان دادن لب و گونه ها در سبک عربی بسیار مهم هستند. به این منظور از کانسیلر های تیره و خط لب ها به منظور ایجاد سایه روشن، به طور غلیظ استفاده می شود.

 

سبک هالیوودی:

تا حد زیادی به سبک اروپایی شباهت دارد. ویژگی بارز سبک هالیوودی حفظ حالت طبیعی چهره است. تضاد خاصی بین چشم ها و لب ها در این سبک از آرایش به چشم میخورد.

 

سبک لبنانی:

آرایش لبنانی با کرم پودر سنگین و چرب آغاز می شود. سایه چشم های کاربردی در سبک لبنانی معمولا رنگ های تیره هستند. خط چشم  در سبک لبنانی حتما باید حالت گربه ای و پهن داشته باشد و در زیر چشم هم کشیده شود. در نهایت با استفاده از مژه های مصنوعی و پر پشت، آرایش چشم خاتمه می یابد. برای یادگیری این سبک باید در دوره آپدیت میکاپ ثبت نام کنیم.

 

سبک خلیجی:

در سبک خلیجی  استفاده از رنگ های تیره در آرایش چشم کاربرد دارد. خط چشم های طولانی و تزئین چشم در سبک خلیجی زیاد مشاهده می شود.  هم چنین مژه های مصنوعی پر پشت نقش مهمی در این سبک از آرایش دارند. لازم به ذکر است که استفاده از رنگ های متنوع رژ لب و رژ گونه بدون محدودیت است .پیشنهاد مکنیم برای اینکه بتوانید به سبک خلیجی آرایش کنید، در دوره آپدیت میکاپ شرکت کنید.

 

میکاپ مصری:

در میکاپ مصری مهم ترین موضوع چشم ها هستند. که  با کشیدن خط چشم در بالا و پایین چشم ها به صورت موازی و هم راستا، شروع می شود و تا یک بند انگشت  بعد از قسمت انتهای پلک ادامه پیدا می کند.

 

 

دوره آپدیت میکاپ

 

معرفی مدرس دوره آپدیت میکاپ

در سال های اخیر رقابت در حوزه ی آرایش و زیبایی بسیار شدید شده و مدرسین بسیاری برای یادگیری میکاپ وجود دارند.اگر تصمیم به شرکت در دوره آپدیت میکاپ دارید و یا دوست دارید میکاپ مناسب صورت خود را یاد بگیرید، پیشنهاد سایت رژلب شرکت در کلاس های آموزش میکاپ خانم فرناز صفری است. در طی سال های تحصیل همواره از شاگردان برتر مدرسه و میکاپ آرتیست بزرگان صنعت مد و زیبایی بودند.پس از سال های تحصیل در سالنی مشغول به آموزش و خدمات میکاپ شدند و تا به امروز همواره در جدید ترین همایش های میکاپ جهان شرکت میکنند. خانم فرناز صفری  درکامرانیه تهران تمام متد ها و سبک های جدید میکاپ و خودآرایی را به شما عزیزان در کلاس های خصوصی و عمومی آموزش میدهد. و پس از پایان دوره ها شما میتوانید مدارک معتبری را نیز دریافت کنید.

 

 

دوره آپدیت میکاپ

 

سوالات متداول درمورد دوره آپدیت میکاپ

بعد از اتمام دوره آپدیت میکاپ چه توانایی هایی کسب می کنید؟
در پایان دوره آپدیت میکاپ صورت با نحوه استفاده از تمام وسایل آرایشی از جمله انواع پرایمرها، انواع کانسیلر و کانتور، مژه مصنوعی، رژگونه، رژ لب، خط چشم، سایه، مداد ابرو، فیکس کننده آرایش و … آشنا می شوید و تکنیک های گریم و کانتور را جهت متعادل سازی اعضای چهره (پیشانی، ابرو، بینی، گونه، لب، چانه، فک، غبغب و گردن) یاد می گیرید.
شما در انجام انواع میکاپ کلاسیک، میکاپ لایت و اروپایی، آرایش هالیوودی، گریم چرب، گریم خشک، گریم واترپروف، استروبینگ و فینیشینگ مسلط می شوید.

 

هزینه دوره آپدیت میکاپ چقدر است؟
شهریه دوره آپدیت میکاپ متغییر می باشد، که با توجه به تعداد جلسات و نوع خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی متفاوت است. که اطلاع بیشتر در کادر تماس انتها صفحه نشان داده شده است.

 

لوازم  آموزش گریم را از کجا تهیه کنیم؟
همه محصولات از یک برند ممکن دارای کیفیت و مناسب نیست . بنابراین با معرفی برندها و محصولات با کیفیت و مناسب و با توجه به هزینه بالای لوازم آرایش فروشگاه هایی که از نظر قیمت و کیفیت  مناسب تر هستن به هنرجویان معرفی خواهد شد.

 

آموزش گریم و میکاپ عروس روی مدل زنده انجام می شود؟
بله. در دوره آپدیت میکاپ بعد از بیان مطالب و نکات بصورت تئوری، آموزش ها روی مدل زنده توسط مدرس انجام  می شود و بعد در جلسات پایانی  دوره هنرجویان بصورت عملی سبک های مختلف را روی 3 مدل پیاده خواهند کرد

 

 

خانم فرناز صفری میکاپ آرتیست حرفه ای فرمانیه. برای بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: