چهارشنبه 18 مهر 1397 - 16:45:20

با 24 رنگ موی ترکیبی پرطرفدار آشنا شوید

24 رنگ موی ترکیبی جدید

همانند یک آرایشگر حرفه ای موهای خود را رنگ کنید

ممکن است شما نیز جزء آن دسته ­ای باشید که تا پیش از این برای رنگ­ کردن موهایتان تنها از یک رنگ موی خاص استفاده می­کرده­ اید. شاید این رنگ موی تازه دقیقاً آن رنگی نباشد که روی کاتالوگ محصول آنرا دیده­ اید. برای همین از رنگ­ کردن موهای خود حس خوشایندی ندارید. بگذارید چیزی را واضح به شما بگوییم، اصولاً رنگ ­کردن موها با یک رنگ خاص نتیجه­ مطلوبی در پی ندارد. برای همین طیف وسیعی از رنگ موهای ترکیبی به وجود آمده ­اند تا این مشکل را حل کنند. مقاله امروز سایت آرایشگری رژلب  درباره­ 24 رنگ موی جدید و پرطرفدار در سال 97 2018 است. با ترکیب این رنگ­ها، شما می ­توانید، همانند یک آرایشگر حرفه­ ای در منزل موهایتان را رنگ کنید.

 

رنگ موی ترکیبی اول:

 

رنگ موی یخی

ابتدا برای بدست آوردن رنگ موی یخی، پایه­ موها را به شماره­ 10 دکلره برسانید. سپس با استفاده از این فرمول، رنگ موها را با یکدیگر ترکیب کنید. یک چهارم از رنگ بلوند دودی خیلی روشن را با 2 سانتی­متر واریاسیون بنفش بیامیزید. در انتها 50 سی سی اکسیدان 3% به آن اضافه کنید.  

 

 رنگ موی ترکیبی دوم:

 

رنگ موی یخی نقره­ ای

ابتدا برای بدست آوردن رنگ موی یخی نقره­ای، پایه­ موها را به شماره­ 10 دکلره برسانید. سپس یک پنجم تیوپ 000 را با 2 سانتی­متر واریاسیون دودی رنگ و 50 سی سی اکسیدان 3% مخلوط کنید. حالا به همین راحتی شما رنگ موی یخی نقره­ای دارید.

 

رنگ موی ترکیبی سوم:

 

مش صورتی

ابتدا پایه­ موها را به شماره­ی­ 9 یا 10 دکلره برسانید. سپس طبق این فرمول عمل کنید. یک چهارم تیوپ از رنگ موی بلوند خیلی روشن پلاتینه را با 3 سانتی­متر از واریاسیون قرمز و اکسیدان 3% مخلوط کنید. حالا شما مش صورتی دارید.

 

رنگ موی ترکیبی چهارم:

 

مش کرم صدفی

در ابتدا موهایتان را تا پایه­ 9 الی 10 دکلره کنید. سپس یک چهارم تیوپ از رنگ موی بلوند خیلی روشن صدفی را با اکسیدان  3% ترکیب کنید تا مش کرم صدفی بدست آورید.

 

 رنگ موی ترکیبی پنجم:

 

مش طلایی

برای بدست آوردن مش طلایی، موهای خود را تا پایه 7 الی 9 دکلره کنید. سپس یک چهارم تیوپ از رنگ موی بلوند طلایی روشن را با 2 سانتی­متر واریاسیون  زرد با  اکسیدان 3% مخلوط کنید.

 

رنگ موی ترکیبی ششم:

 

مش زیتونی

برای شروع کار موهای خود را تا پایه­ی 7 الی 9 دکلره کنید. سپس یک چهارم از تیوپ رنگ زیتونی را با 2 سانتی­متر از واریاسیون سبز ترکیب کنید. در آخر اکسیدان 3% را به آن اضافه کنید.

 

رنگ موی ترکیبی هفتم:

 

مش خاکستری

 برای بدست آوردن مش خاکستری ابتدا موهای خود را تا پایه­ 9 الی 10 دکلره کنید. سپس یک چهارم تیوپ رنگ موی خیلی روشن دودی را با 2 سانتی­متر از واریاسیون آبی ترکیب کنید. در آخر اکسیدان 3% را به آن بیفزایید.

 

رنگ موی ترکیبی هشتم:

 

مش نقره ­ای

 برای بدست آوردن مش نقره ­ای در ابتدا لازم که موها را تا پایه­ی 10 دکلره روشن کنید. سپس یک چهارم تیوپ رنگ موی خیلی روشن دودی را با 2 سانتی­متر  از واریاسیون نقره­ای ترکیب کنید. در انتها  اکسیدان 3% با مواد خود مخلوط کنید.

 

 رنگ موی ترکیبی نهم:

 

مش کرم کاهی

برای بدست آوردن مش کرم کاهی موهای خود را تا پایه­ 9 دکلره روشن کنید. سپس یک چهارم تیوپ رنگ موی بلوند پلاتینه خیلی روشن را با 5/0  سانتی­متر از واریاسیون نقره ­ای ترکیب کنید. در انتها  اکسیدان 3% با مواد خود مخلوط کنید.

 

 رنگ موی ترکیبی دهم:

 

مش کرم دودی

برای بدست آوردن مش کرم دودی، موهای خود را به پایه­ 9 دکلره برسانید. سپس یک هشتم تیوپ رنگ موی خیلی روشن مرواریدی را با یک هشتم رنگ موی بلوند خیلی روشن ترکیب کنید. در انتها  اکسیدان 3% به مواد خود بیفزایید.

 

رنگ موی ترکیبی یازدهم:

 

رنگ موی ماسه­ ای

برای شروع کار، ابتدا موهای خود را به پایه­ 9 دکلره برسانید. سپس یک چهارم از تیوپ رنگ موی بور چای را با 3/0 سانتی­متر واریاسیون بنفش ترکیب کنید. در انتها  اکسیدان 6% به مواد خود بیفزایید.

 

رنگ موی ترکیبی دوازدهم:

 

رنگ موی عسلی

موهای خود را تا پایه­ 8 دکلره روشن کنید. سپس یک چهارم از رنگ موی 7.77 بلوند شکلاتی  را با یک چهارم از رنگ موی 8.3 بلوند طلایی خیلی روشن ترکیب کنید و اکسیدان شماره 6% را با آن مخلوط کنید.

 

رنگ موی ترکیبی سیزدهم:

 

 رنگ موی زیتونی طلایی

موهای خود را تا پایه­ 7 دکلره روشن کنید. یک چهارم از رنگ موی 7.3 بلوند طلایی متوسط را با یک چهارم از رنگ موی 7.2 بلوند زیتونی متوسط ترکیب کنید. سپس اکسیدان شماره 6% را با آن مخلوط کنید.

 

رنگ موی ترکیبی چهاردهم:

 

رنگ موی دودی زیتونی متوسط

برای شروع موهای خود را تا پایه­ 7 دکلره روشن کنید. یک چهارم از رنگ موی 6.11 بلوند خاکستری تیره را با یک چهارم از رنگ موی 7.2 بلوند زیتونی متوسط ترکیب کنید. سپس اکسیدان شماره 6% را به آن بیفزایید.

 

رنگ موی ترکیبی پانزدهم:

 

رنگ موی شکلاتی خوشرنگ

برای بدست آوردن رنگ موی شکلاتی موهای خود را تا پایه­ 8 دکلره روشن کنید. یک چهارم از رنگ موی 7.77 بلوند شکلاتی متوسط را با مقدار کمی از رنگ موی 5.77 قهوه­ ای شکلاتی روشن ترکیب کنید. سپس اکسیدان شماره 6% را به آن بیفزایید.

 

 رنگ موی ترکیبی شانزدهم:

 

رنگ موی قهوه ­ای شکلاتی

برای بدست آوردن رنگ موی قهوه­ ای شکلاتی موهای خود را تا پایه­ 7 دکلره روشن کنید. یک سوم از رنگ موی 5.47 قهوه ­ای نسکافه ­ای روشن را با مقدار دو سوم از رنگ موی 5.7 قهوه­ ای شکلاتی روشن ترکیب کنید. سپس اکسیدان شماره 6% را به آن بیفزایید.

 

رنگ موی ترکیبی هفدهم:

 

رنگ موی کاپوچینوی تیره

برای بدست آوردن رنگ موی کاپوچینو، موهای خود را تا پایه­ 5 دکلره روشن کنید. رنگ موی قهوه ­ای روشن را با نصف تیوپ از رنگ موی 5.0 و  نصف تیوپ از رنگ موی 4.3 قهوه­ای طلایی ترکیب کنید. سپس اکسیدان شماره 6% را به آن بیفزایید.

 

 رنگ موی ترکیبی هجدهم:

 

رنگ موی کنفی

برای بدست آوردن رنگ موی کنفی، موهای خود را تا پایه­ 7 الی 8 دکلره روشن کنید. نصف تیوپ از رنگ موی 8.1 بلوند دودی روشن را با نصف تیوپ از رنگ موی 7.8 بلوند بژ متوسط ترکیب کنید. سپس اکسیدان شماره 6% را به آن بیفزایید.

 

رنگ موی ترکیبی نوزدهم:

 

رنگ موی قهوه­ای فندقی

ابتدا موهای خود را تا پایه­ 5 الی 6 دکلره روشن کنید. نصف تیوپ از رنگ موی 4.65 قهوه ­ای فندقی متوسط را با نصف تیوپ از رنگ موی 5.65 قهوه ­ای فندقی روشن ترکیب کنید. سپس اکسیدان شماره 6% را به آن بیفزایید.

 

رنگ موی ترکیبی بیستم:

 

 رنگ موی شکلاتی

ابتدا موهای خود را تا پایه­  8 دکلره روشن کنید. سپس رنگ موی 7.7 شکلاتی را با اکسیدان 6% ترکیب کنید.

 

 رنگ موی ترکیبی بیستم و یکم:

 

رنگ موی قهوه­ ای خاکستری

موهای خود را تا پایه­ 9 دکلره روشن کنید. سپس رنگ موی 6.11 بلوند خاکستری تیره را با 3سانتی متر از واریاسیون دودی 11E ترکیب کنید. در انتها اکسیدان 6% را به آن بیفزایید.

 

رنگ موی بیست و دوم:

 

 رنگ موی دودی متوسط

ابتدا موهای خود را تا پایه­ 8 دکلره روشن کنید. سپس رنگ موی 7.11 بلوند دودی متوسط را با 5سانتی متر از واریاسیون دودی 11E ترکیب کنید. در انتها اکسیدان 6% را به آن بیفزایید.

 

 رنگ موی ترکیبی بیست و سوم:

 

رنگ موی دودی روشن

موهای خود را تا پایه­ 9 دکلره روشن کنید. سپس رنگ موی 8.1 بلوند دودی خیلی روشن را با رنگ موی 9.11 بلوند خاکستری روشن ترکیب کنید. در انتها اکسیدان 6% را به آن اضافه کنید.

 

رنگ موی ترکیبی بیست و چهارم:

 

رنگ موی کاپوچینوی روشن

موهای خود را تا پایه­ 8 دکلره روشن کنید. سپس رنگ موی 6.67 بلوند دودی قهوه­ای کاپوچینویی را با اکسیدان 6% ترکیب کنید. برای بکارگیری هریک از این فرمول­ها لازم است از برندهای معتبر رنگ مو در بازار استفاده کنید تا رنگ موی دلخواه خود را بدست آورید. 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: