سه شنبه 14 بهمن 1399 - 12:15:31

20 ایده رنگ مو مسی متناسب با انواع رنگ پوست

 

نکات قبل از رنگ مو مسی

روش های مراقبت از رنگ موی مسی

 

ایده های رنگ مو مسی

 


رنگ مسی دارای تناژ قرمزی و نارنجی است و بدون این که جلوه غیرطبیعی داشته باشد، روح آتشین شما را نشان خواهد داد. این رنگ مو در دسته رنگ موهای فانتزی و گرم قرار گرفته که ظاهر بسیار خاص و دلنشینی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. اگر هنوز در انتخاب رنگ موی مسی برای خود مردد مانده اید، ما در ادامه این مطلب به شما کمک خواهیم کرد تا متناسب ترین رنگ مسی با تناژ پوست خود را برگزینید. علاوه بر این، تمام نکات نگهداری از این رنگ مو را نیز به شما آموزش خواهیم داد. پس با وب سایت رژلب همراه باشید.


چگونه بهترین رنگ موی مسی را متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنیم؟


همان طور که به آن اشاره کردیم، رنگ موی مسی گرم است؛ اما برخی از تناژهای این رنگ، گرم تر از سایرین هستند. رنگ مسی از ترکیب رنگ موی قرمز و زرد تشکیل شده و تنها مقدار بسیار اندکی تناژ آبی دارد. بعضی از رنگ موهای مسی دارای تناژ کمی از رنگ قرمز هستند و روی موها به رنگ قهوه ای یا بلوند تبدیل می شوند. برعکس، برخی دیگر از رنگ موها دارای تناژ زیادی از رنگ قرمز هستند که باعث می شود پس از موادگذاری، رنگ مو تناژ نارنجی بیشتری داشته باشد. حتی اگر کمی از تناژ آبی در رنگ موی مسی وجود داشته باشد، ممکن است به رنگ آلبالویی دربیاید.
سایه های مختلف رنگ موی مسی می تواند با اغلب تناژهای پوست سازگار باشند؛ فرقی نمی کند این سایه ها روشن یا تیره، سرد یا گرم باشند. برخی مواقع، رمز داشتن یک رنگ موی مسی فوق العاده زیبا این است که سایه های مختلف را با هم ترکیب کنید. پیش از شروع، باید بدانید تناژ پوستی شما چیست. متداول ترین تناژهای پوستی در افراد، زرد (پوست گرم) و  صورتی (پوست سرد) هستند. اگر چه برخی افراد نیز دارای تناژ پوستی خنثی یا زیتونی هستند.
بهترین نقطه برای تشخیص تناژ پوست، ساعد دست است. شما باید به رگ های خود نگاه کنید تا متوجه شوید کدام رنگ غالب تر است. رگ های آبی نشان دهنده تناژ پوستی سرد یا خنثی است. رگ های بنفش رنگ نیز نشان دهنده تناژ پوستی صورتی می باشد. رگ های سبز رنگ نیز نشان از آن دارند که پوست شما دارای تناژ زرد یا زیتونی است.


- اگر پوست شما گرم است، بدین معنیست که دارای اندکی تناژ صورتی و زرد می باشد. اکثر تناژهای رنگ موی مسی با این رنگ پوست سازگار است.
- اگر پوست شما سر است، به این معنی بوده که تناژ صورتی در آن غالب است و باید در انتخاب رنگ موی مسی دقت بیشتری به خرج دهید. بهتر است رنگ موی مسی را انتخاب کنید که دارای تناژ خنثی باشد. رنگ موهای مسی دارای سایه قهوه ای یا بلوند بهترین گزینه برای شما هستند.
- اگر تناژ پوست شما به رنگ زیتون بیشتر متمایل است، باید دقت زیادی در انتخاب رنگ موی مسی به خرج دهید. هر چه تناژ قرمزی رنگ موی مسی شما بیشتر باشد، پوست شما سبز تر جلوه داده می شود. بهتر است رنگ موی مسی را انتخاب کنید که دارای سایه طلایی یا زرد باشد.

 

مراقبت از رنگ موی مسی


نکات مهم قبل از موادگذاری رنگ موی مسی


مطمئن شوید که موهای شما پیش از رنگ کردن، از سلامت کافی برخوردار باشد. شما می توانید یک ماسک تغذیه کننده روی سر خود قرار دهید. سعی کنید دو روز قبل از رنگ کردن موها، از شستشوی آن پرهیز کنید؛ چرا که چربی طبیعی کف سر کمک شایانی به محافظت از موها در برابر رنگ مو می کند. اگر قصد دارید برای رسیدن به پایه روشن تر، موهایتان را دکلره کنید، بهتر است این کار را به مرور زمان و طی چند مرحله انجام دهید. دکلره کردن موها به صورت فشرده در یک روز می تواند صدمه زیادی به آن وارد کند.
مواد رنگ موی مسی را در کاسه پلاستیکی تهیه کنید. می توانید برای رسیدن به رنگ موی دلخواه، چند سایه از رنگ وی مسی را با هم ترکیب نمایید. حتما دستورالعمل مواد گذاری را از روی جعبه محصول مطالعه کنید و جهت اطمینان از وجود آلرژی، تست رنگ را روی ساعد یا ناحیه زیر چانه انجام دهید.


روش های مراقبت و نگهداری از رنگ موی مسی


سعی کنید موهای مسی را تا جای ممکن کمتر بشویید. شستشوی دو بار در هفته موها کفایت می کند. اگر پوست سر شما چرب است، می توانید از شامپوی خشک برای کنترل این چربی استفاده کنید. توصیه ما به شما این است که از شامپوهای فاقد سولفات استفاده نمایید. استفاده از ماسک موی مناسب در حمام را فراموش نکنید. پس از شستشوی موها نیز از انواع روغن های طبیعی مانند روغن آرگان یا روغن زیتون برای شفافیت و سلامت هر چه بیشتر موها استفاده نمایید.
اگر موهای شما طی فرآیند رنگ و دکلره کردن خشک شده است، از انواع ماسک و نرم کننده مو حاوی پروتئین استفاده کنید. به دنبال ترکیباتی مانند کراتین باشید؛ چرا که شکاف های بین سلول های مو را پر کرده و موها را نرم تر و قوی تر می کنند. همچنین می توانید پیش از حمام کردن، از ماسک مو طبیعی مانند ماسک روغن نارگیل یا ماسک آووکادو استفاده نمایید. ماسک را قبل از خواب روی سر گذاشته و کلاه رنگ را روی آن قرار دهید. صبح روز بعد که از خواب بیدار شدید، شستشو دهید.
کلر موجود در آب استخر یا اشعه آفتاب می توانند برای موهای شما مضر باشند. اگر ساعت های طولانی را در معرض نور خورشید قرار دارید، از کلاه یا روسری استفاده کنید. همچنین، پیش از رفتن به استخر، به موهای خود روغن زیتون بزنید و حتما کلاه مخصوص شنا سر کنید تا آسیب های وارده از کلر به حداقل برسند. استفاده از سشوار و اتو مو را نیز به حداقل برسانید.


در ادامه چند نمونه از رنگ موی مسی را برایتان گردآوری کرده ایم که مشاهده می فرمایید.

 

رنگ مو مسی نارنجی

 

 

رنگ مو مسی آتشین

 

 

رنگ مو آمبره مسی روی موهای طبیعی

 

 

رنگ مو مسی روی موهای مواج

 

 

رنگ مو مسی فانتزی

 

 

رنگ مو مسی ماهگونی

 

 

رنگ مو مسی بالیاژ

 

 

رنگ مو مسی عسلی

 

 

رنگ مو مسی تیره

 

 

رنگ مو مسی روی مدل موی چتری

 

 

رنگ مو مسی آمبره جدید

 

 

هایلایت مسی

 

 

رنگ موی مسی با هایلایت بلوند

 

 

مدل رنگ مو مسی 2020

 

 

رنگ مو مسی متوسط

 

 

رنگ مو مسی قهوه ای

 

 

رنگ مو مسی قرمز

 

رنگ مو مسی جدید

 

 

رنگ مو مسی روی موی کوتاه

 

 

رنگ مو مسی مرجانی

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: