شنبه 09 آذر 1398 - 16:43:24

12 مدل رنگ آمبره برای موهای قرمز

 

ایده های رنگ مو قرمز

انواع ترکیب رنگ مو آمبره قرمز

 

ایده برای رنگ مو آمبره قرمز

 


هیچ چیز پرجلوه تر از موهای قرمز خوش رنگ نیست؛ به خصوص اگر این رنگ مو همراه با روش آمبره تلفیق شده باشد. رنگ زنجبیلی طبیعی همراه با سایه هایی از رنگ زرشکی می تواند جلوه بسیار زیبایی را برای موهای شما به ارمغان بیاورد. رنگ مو آمبره برای موها قرمز ایده بسیار خوب برای افرادی است که به دنبال تنوع هستند. تنها سختی کار در انتخاب سبک است که در این مقاله از سایت رژلب ایده هایی را برایتان گردآوری کرده ایم و امیدواریم مورد توجه تان قرار گیرند.


1. آمبره خاکستری قرمز


موهای خود را با ترکیبی از رنگ های خاکستری و قرمز رنگ کنید. البته توجه داشته باشید که این رنگ موها همگی از نوع فانتزی و موقتی بوده و هر دو هفته باید نسبت به ترمیم آن اقدام نمایید. به دلیل این که موها زود به زود رنگ می شوند، احتمالا آسیب دیده و شکننده نیز خواهند شد که چاره کار استفاده همزمان از محصولات آبرسان و تقویت مو است.

 

رنگ مو آمبره قرمز خاکستری


2. آمبره پرتوهای خورشید


اگر به رنگ موی تناژ قرمز علاقه مندید اما می خواهید جلوه طبیعی تری داشته باشد، می توانید از این آمبره ایده بگیرید. کافیست موهایتان را مانند تصویر زیر به رنگ عسلی درآورده و انتهای آن را نیز بلوند روشن کار کنید. نتیجه کار، موهایی به رنگ پرتوهای نور خورشید است و شما برای ایجاد حس بهتر می توانید از اسپری نمک دریایی استفاده نمایید.

 

رنگ مو آمبره قرمز خورشیدی


3. آمبره برگ های پاییزی


به دنبال یک رنگ موی پاییزی و جذاب هستید؟ پیشنهاد ما به شما این است که آمبره برگ های پاییزی را امتحان نمایید. چگونه می توان این رنگ موی آمبره با رنگ های قرمز، زرد و نارنجی که حس زیبای پاییز و تغییر رنگ برگ ها را منتقل می کنند، نادیده گرفت؟

 

رنگ مو آمبره برگ های پاییزی


4. آمبره قرمز جدید


اگر می خواهید در ظاهر خود یک تغییر جدید و شگرفت ایجاد کنید، همانند ریحانا تکه های جلوی سر خود را به رنگ قرمز نئون درآورید و موهای پشت سرتان را به همان رنگ طبیعی باقی بگذارید. در این سبک رنگ مو هیچ خبری از آمبره با خطوط ضخیم نخواهد بود.

 

رنگ مو آمبره قرمز جدید


5. آمبره آتشی


آمبره آتشی یکی از رنگ موهای خیره کننده و آرامش بخش است که شعله های فروزان آتش را تداعی می کند. برای این ترکیب رنگ مو می توان از رنگ های زرشکی و نارنجی استفاده کرد.

 

رنگ مو آمبره آتشین


6. آمبره قرمز قهوه ای


برای مدل موی کوتاه با فرهای ریز می توان از این تکنیک استفاده کرد. آمبره قرمز قهوه ای به آرامی از قهوه ای تیره به ماهگونی قرمز مایل می شود و برای افراد دارای رنگ پوست سبزه یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود.

 

رنگ مو آمبره قرمز قهوه ای


7. آمبره مرجانی


با کمک سایه های مختلف قرمز و مرجانی می توان یک اثر خارق العاده ایجاد کرد که شعله های آتش را تداعی می کند. برای این کار می توانید موها را از سمت ریشه قرمز تیره در نظر بگیرید و هر چه به سمت نوک موها نزدیک تر می شوید، آن را تناژهای مختلفی از رنگ مرجانی درآورید.

 

رنگ مو آمبره مرجانی


8. آمبره بلوند نارنجی


شما می توانید برای این مدل آمبره از ترکیب رنگ موی نارنجی و بلوند استفاده کرده و برای نوک موها از رنگ بلوند روشن استفاده نمایید. برای این ترکیب رنگ مو بهتر است که رنگ پوست شما روشن باشد.

 

رنگ مو آمبره بلوند نارنجی


9. آمبره شرابی


برای این نمونه آمبره می توان از ترکیب رنگ بنفش و قرمز استفاده کرد. همچنین، برای جلوه هر چه بیشتر کار می توان از رنگ قرمز متالیک استفاده کرد.

 

رنگ مو آمبره شرابی


10. آمبره کدو حلوایی


شاید در نگاه اول با خود فکر کنید که رنگ موی زیر به کلی رنگ کدو حلوایی است؛ اما جالب است بدانید که در این مدل از تکنیک آمبره استفاده شده و هر چه به سمت پایین تر می رویم، موها قرمزتر می شوند. جهت افزایش ماندگاری رنگ موی قرمز، به شما پیشنهاد می کنیم از شامپو رنگ استفاده نمایید.

 

رنگ مو آمبره کدو حلوایی


11. آمبره قرمز ملایم


این تصویر می تواند اثبات کند که برای داشتن یک آمبره زیبا نیازی به ایجاد کنتراست شدید نخواهد بود. در مدل آمبره زیر از رنگ قرمز روشن برای قسمت ریشه مو استفاده شده و هر چه به سمت نوک موها می رویم، سایه آن نارنجی تر می شود. برای داشتن موهای نرم و ابریشمی می توانید از محصولات شفاف و براق کننده موجود در بازار استفاده نمایید.

 

رنگ مو آمبره قرمز ملایم


12. آمبره قرمز و مشکی


در نمونه آمبره زیر، از ترکیب رنگ قرمز و مشکی استفاده شده است که زیبایی کار را دو چندان خواهد کرد. به این ترتیب عمل کنید که ریشه موها به رنگ طبیعی باشد. برای قسمت میانی سر می توان از رنگ مو شرابی استفاده کرد و در نهایت پایین موها را نیز به رنگ قرمز روشن درآورید.

 

رنگ مو آمبره قرمز و مشکی


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: