دوشنبه 09 دی 1398 - 15:06:42

رنگ موهای پرطرفدار 2020

 

رنگ مو 2020 به پیشنهاد رژلب

معرفی بهترین مدل های رنگ و مش

 

رنگ مو پرطرفدار 2020

 


سال نو زمان بسیار مناسبی برای تغییر ظاهر به خصوص تغییر رنگ موها است. اگر شما هم با شروع سال نو به فکر ایجاد تغییرات اساسی در ظاهر خود هستید، پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب از سایت رژلب را از دست ندهید. ما قصد داریم ایده هایی از جدیدترین مدل رنگ مو 2020 را خدمت تان معرفی کنیم تا تصمیم گیری راحت تری داشته باشید.


ترند رنگ مو 2020: بلوند نقره ای


رنگ مو نقره ای چند سالی است که بسیار باب شده. این رنگ مو در سال 2020 یکی از اصلی ترین ترندها خواهد بود. با رنگ مو بلوند نقره ای همانند یک ملکه یخی به نظر خواهید رسید. فقط به خاطر داشته باشید که هنگام شستشوی موهایتان حتما از شامپوی بنفش استفاده کنید تا رنگ موی شما خوش رنگ تر و روشن تر شود.

 

رنگ مو بلوند نقره ای 2020


ترند رنگ مو 2020: بنفش – یاسی


اگر هنوز رنگ موهایتان را به بنفش – یاسی تغییر نداده اید، اصلا نگران نباشید. شما تا پایان سال 2020 زمان دارید تا این رنگ موی جذاب را امتحان کنید. همان طور که در تصویر مشاهده می نمایید، برای جلوه بیشتر می توان از تکنیک های آمبره و بالیاژ استفاده کرد. بدین ترتیب که قسمت ریشه موها بنفش تیره بوده و هر چه به سمت ساقه و نوک موها نزدیک می شویم، جلوه رنگ مو یاسی بیشتر می شود. سعی کنید به طور هفتگی روی موهایتان ماسک قرار دهید تا تناژ زردی آن کاملا خنثی شود.

 

رنگ مو بنفش یاسی 2020

 


ترند رنگ مو 2020: هایلایت کاراملی


اگر خیلی اهل تنوع نیستید و ترجیح می دهید روند خود را ادامه دهید، می توانید هایلایت کاراملی را امتحان نمایید. برای افزایش جلوه رنگ موی خود می توانید پایه موها را قهوه ای شکلاتی بگذارید و از رنگ کاراملی برای هایلایت ها استفاده کنید. این رنگ مو در واقع اکثر مواقع مد است و با خیال راحت می توانید تکرار کنید. برای افزایش درخشش موهای خود نیز از یک اسپری براق کننده یا حالت دهنده استفاده نمایید.

 

رنگ مو هایلایت کاراملی 2020

 


ترند رنگ مو 2020: تلفیق رنگ موی تیره با فانتزی


اگر تمایل به رنگ کردن موهایتان با رنگ موی فانتزی هستید و از طرفی هم نمی خواهید کل موهایتان را به این شکل درآورید، پیشنهاد می کنیم این تکنیک را اجرا نمایید. می توانید همانند ستاره موسیقی، دمی لوواتو، انتهای موهای خود را به رنگ موی فانتزی درآورید. این رنگ مو در حالی که پایه موهای شما به رنگ طبیعی یا مشکی است، جلوه بسیار زیبایی را رقم خواهد زد.

 

رنگ مو فانتزی 2020

 


ترند رنگ مو 2020: قهوه ای شکلاتی تیره


رنگ موی قهوه ای شکلاتی از دیرباز بسیار مورد علاقه خانم ها بوده است. شما می توانید با اضافه کردن چند لایت روشن تر، مانند آنچه در تصویر مشاهده می کنید، زیبایی رنگ موی خود را دو چندان کنید. برای این کار کافیست پایه موهای خود را قهوه ای شکلاتی تیره کرده و چند لایت قهوه ای متوسط به آن اضافه نمایید. اگر موهای بلندی دارید، بهترین شیوه آراستن این است که ابتدا موها را براشینگ و سپس کرلی کنید. به این ترتیب جادوی موهای خود را مشاهده خواهید کرد.

 

رنگ مو شکلاتی 2020


ترند رنگ مو 2020: مسی


اگر می خواهید ظاهری جذاب و پوست گرمی داشته باشید، رنگ موی مسی را انتخاب کنید. با این رنگ مو، بسیار پرجنب و جوش و فعال به نظر خواهید رسید. توجه داشته باشید که موهای خود را با شامپوی عاری از سولفات بشویید تا هم دوام رنگ مویتان بیشتر شود و هم این که موهای سالم تری داشته باشید.

 

رنگ مو مسی 2020

 


ترند رنگ مو 2020: آمبره


اگر ریشه موهایتان رشد کرده و دکلره ندارد و از طرفی هم تمایل به دکلره کردن دوباره ریشه موهایتان ندارید، آمبره را امتحان کنید. در این روش رنگ مو، ریشه موهای شما تیره تر از سایر قسمت ها بوده و ایجاد یک کنتراست یا سایه می کند. می توانید رنگ موی دلخواه خود را از پایین ریشه موها قرار دهید و خیالتان راحت باشد که این تکنیک بسیار مد است.

 

رنگ مو آمبره 2020

 

 

 

 

 


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: