جمعه 24 مهر 1394 - 14:47:14

آموزش کراتینه و صافی مو

آموزش صاف کردن مو با المنت معدنی جان دپرل

 صافی مو , بازسازی موهای آسیب دیده 

 

صافی مو با المنت معدنی

 

المنت معدنی نوعی درمان از نسل جدید مواد معدنی است که برای بازسازی و ترمیم,تغذیه و تقویت بافت های آسیب دیده مو استفاده می شود.


اجزاء تشکیل دهنده المنت معدنی

آلومینیوم – کلسیم – سدیم – پتاسیم – منیزیم – منگنز و سیلیکون می باشد و اولین کراتین بدون منشاء شیمیایی است در المنت به خاطر داشتن مواد دیگری از جمله اکسید رس – اکسید مس – اکسید منگنز حائز اهمیت است.
تمامی این مواد عناصر تشکیل دهنده تارهای موی افراد می باشد و با کم شدن هرکدام تغییرات ناخوشایندی در موها مشاهده می گردد و استفاده از مواد المنت بسیار تخصصی بوده و بر خلاف باورهای نادرست که می توان آن را براحتی و بدون هیچگونه آموزشی استفاده کرد باید زیرنظر متخصصان و کاربران دوره دیده صورت پذیرد.
المنت معدنی جان دپرل از نظر کیفیت ترمیم از خانواده کراتین های موجود فوق العاده بهتر و مؤثرتر و با ماندگاری بالاتری است همچنین عاری از گازهای تند و بد بو و خطرناک است و از سن شش سال به بالا می توان از این محصول استفاده کرد.


مراحل صافی مو با المنت معدنی:

ابتدا موها را قبل از استفاده از المنت دو بار با شامپو قبل کراتینه  و هر بار به مدت سه دقیقه ماساژ می دهیم این به باز شدن کوتیکول های مو جهت جذب صد در صد المنت کمک می کند.سپس با سشوار موها را خشک می کنیم تا هیچ رطوبتی نداشته باشد.
موها را به 4 قسمت تقسیم کرده و هر قسمت را به صورت لایه های دو تا سه سانتی و با فاصله ی پنج سانت از از ریشه مو به مواد المنت معدنی آغشته می کنیم سپس هر قسمت مو را با شانه دندانه ریز شانه می کنیم تا تمامی حجم موها به المنت آغشته شود سپس 15 دقیقه صبر می کنیم و بعد کلاه المنت را روی سر می گذاریم و سه دقیقه حرارت می دهیم تا روی سر ثابت شود.بعد از پنج دقیقه کلاه را برداشته و با شانه ی دندانه درشت موها را شانه می کنیم و ده دقیقه به موها استراحت می دهیم سپس با برس پلاستیکی شانه زده و با سشوار خشک می کینم.
دوباره موها را تقسیم بندی کرده و لایه های نازک از مو را جدا کرده و با اتو سرامیکی و با حرارت بین 210 تا 230 درجه سانتی گراد اتو می کشیم بعد از اتو کشی 15 دقیقه به موها استراحت داده و مجددا موها را با شامپوی بعد از المنت ماساژ داده و جهت بسته شدن پلاکت های مو,موها را با آب سرد و نرم کننده آب کشی کرده و با شسوار باد گرم برس کشیده و خشک می کنیم.

 

 

 

 

شرکت جان دپرل با سرمایه گذاری در کشور ایران و کسب مجوز از وزارت بهداشت درمان فرصت را برای عزیزان آرایشگر و افرادی که تمایل دارند از موهای زیبا و خوش حالت داشته باشد فراهم نموده.

این شرکت با برگزاری همایش و کلاسهای گروهی رایگان، آموزش تخصصی کراتینه مو و المنت معدنی  را شروع کرده و با ارائه مدارکی از شرکت فرانسوی جلوی هرگونه سوء استفاده و بکارگیری روشهای نادرست را گرفته و با دادن نمایندگی معتبر بستر اطمینان را برای مصرف کننده فراهم نموده است.

استفاده از مواد معدنی کاملاً بدون آسیب و ضرر بوده و سلامتی و زیبایی را به موها باز می گرداند.

باید عزیزان توجه داشته باشد المنت معدنی، صافی مو  را بهمراه دارد و کراتین های از دست رفته مو را به آن بر میگرداند.

این دو محصول هم اکنون در نمایند شرکت ایرانی با اندازه های مختلف ارائه میگردد که صرفا جهت مصرف سالنی و یا کاربران آموزش دیده این شرکت می باشد.

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: