یکشنبه 26 آذر 1396 - 23:30:12

معرفی انواع کراتین مو

کراتینه واحیاء مو

صافی دائم مو ریباندینگ

کراتینه مو

 

داشتن موهای زبر و خشک یکی از مشکلاتی است که بسیاری از خانم ها و آقایان گریبانگیر آن هستند. از آنجایی که خشکی مو باعث می شود که موها بد حالت بگیرند، به همین دلیل تمام کسانی که موهای خشک و زبر دارند به دنبال روش هایی هستند که موهای خود را نرم کنند.

کراتین یک پروتئین بسیار قوی است که بافت اصلی مو را تشکیل میدهد و در پوست، مو، ناخن و دندان وجود دارد، روزانه میلیونها سلول کراتین تحت فشارهای عصبی، روانی، محیطی و رژیم های لازم در بدن ما از بین میروند. کراتین در صنعت به صورت مایع درآمده و جایگزین کراتین طبیعی میشود که حالت ارتجاعی, استحکام و سلامت را به مو باز میگرداند. کراتین داخل مو بسته به شرایط جغرافیایی، رنگ مو و پوست دارد. کراتین یک نوع فیبر پروتئینی میباشد که با افزایش سن، انجام رنگ و مش مداوم از بین میرود.

 کراتین برای درمان مو، ضد وز و صافی مو کاربرد دارد. موهای ما در برابر عوامل مختلف آسیب دیده و بافت کراتین آن از بین میرود با این مواد این آسیب ها قابل جبران بوده و سلامت به موهای ما باز میگردد.

 

 

تفاوت کراتین مو سرد و گرم

در کراتین مو سرد، موها احتیاج به اتو کشی ندارند اما در کراتین گرم باید موها را اتو کشی کنیم و این نوع کراتین دائم می باشد اما کراتین سرد باید مرحله به مرحله تا 4 یا 6 هفته و هفته ای یک بار انجام شود.

 

 

 

 

 

کراتینه مو

 

مراقبت های بعد از کراتین مو

موها بعد از کراتین کردن باید با شامپو و کاندیشنرهای مخصوص کراتینه شسته شود که اسیدی هستند و تثبیت کننده می باشند و فاقد سولفات و سدیم می باشند زیرا سولفات و سدیم ریمور کراتینه مو می باشند.آب دریا و استخرها نیز دارای سولفات و سدیم می باشند که باعث از بین رفتن کراتین می شوند.رنگ و مش مداوم نیز باعث از بین رفتن کراتین مو می شود. 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

چهارشنبه 29 آذر 1396 - 02:23:40
من رفتم سالن هستی اصغری میخواستم کراتینه کنم گفتند بوتاکس بهتره چون آسیب کمتری به مو میزنه و اینکه موخوره رو کم میکنه منم بوتاکس کردم الان راضیم
دوشنبه 27 آذر 1396 - 17:54:22
کراتین مو بهتره یا بوتاکس مو؟
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: