سه شنبه 14 شهریور 1396 - 15:14:14

مدل سایه چشم جدید

مدل آرایش چشم

مدل سایه زدن چشم

 

 

 

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت همکاران عزیز:
نوروزی هستم مدرس گریم و میکاپ 
در خدمتتون هستم با آموزش مراحل سایه زدن و یک مدل سایه چشم جدید

 

 آموزش مدل سایه چشم جدید

 

برای یک آرایش خوب، نیاز به زیر ساز بادوام داریم . زیر سازی  که انجام میدهیم، فون توناژ نخودی، به اضافه ی کانسیلرنارنجی را با هم ترکیب کرده و متناسب با رنگ پوست پشت پلک میزنیم. اضافه  مواد را با یک پد گرفته و سپس توسط یک پنکک یا کامپکت به صورت پرسی ، پشت پلک را کاملا فیکس میکنیم  تا یک سایه ی گوشه تیره یا فید ایجاد شود.

 

 


طرحی که پشت پلک ایجاد کرده ایم ، حالت نیم هلال دارد و برای افرادی که دارای چشمهای پف دار هستند، مناسب است و برای انواع چشمها هم میتوان استفاده کرد. طرح مورد نظر را با آکوا یا سوپرای رنگی ، پشت پلک، نقش میزنیم و سپس از قلم مناسب ، به حالت کششی یا دورانی یا به حالت رفت و برگشت استفاده میکنیم بطوریکه دستمان هیچ فشاری بر روی چشم نداشته باشد و مرزهای اطراف رنگ را فید میکنیم که هیچ خط و مرزی وجود نداشته باشد . بعد از اینکه کار فید را انجام دادیم از یک سایه ی پودری فشرده برای فیکس کردن کار، استفاده میکنیم.

 

 

در مرحله بعد میتوان گوشه چشم را با یک رنگ مشکی، تیره تر کرد و اگر تمایل داریم که یک سایه چشم لایت داشته باشیم میتوانیم از رنگ کرم یا قهوه ای برای سایه، استفاده کنیم .

رنگ مشکی را به رنگ قهوه ای اضافه میکنیم و بطور کامل، داخل رنگ قهوه ای فید میکنیم. ما میتوانیم برای زیر ابرو و نیز قسمت جلویی و داخلی چشم از یک رنگ سایه چشم کرم و مات و یا با توجه به سلیقه ی مشتری ، ازرنگ براق استفاده کنیم .



 

 

فقط این نکته را باید در نظر داشت که وقتی دو رنگ در کنار هم قرار میگیرند ، مابین آنها یک خط و مرزی ایجاد میشود .برای اینکه این خط و مرز ایجاد نشود ، همیشه رنگها را تا یک مرزی با هم ترکیب کنید . بطور مثال ، وقتی میخواهیم رنگ مشکی و قهوه ای را در هم ادغام کنیم و فید کنیم ، ابتدا اطراف رنگ مشکی را فید میکنیم و سپس رنگ قهوه ای را روی قسمتهای فید شده ی رنگ مشکی ، میگذاریم .با تکرار رنگها و از بین بردن مرزها ، سایه کاملا فید میشود و هیچ حد و مرزی ، داخل آن دیده نمیشود و همینطور با تکرار رنگها ، دوام آرایش بیشتر میشود .

 
 

 


قسمت پلک پایینی را نیز همانند پلک بالا انجام میدهیم واز کانسیلر رنگ نخودی و مقداری رنگ نارنجی استفاده میکنیم . هرچه تیرگی زیر چشم بیشتر باشد ، از رنگ نارنجی بیشتر استفاده میکنیم .

 

 

کاملا زیر چشم را با کانسیلر پوشش میدهیم و اضافه ی مواد را با پد میگیریم و با استفاده از کامپکت یا پنکک چربی زیرچشم را گرفته و کار را فیکس میکنیم  و دوباره از یک آکوا یا سوپرای رنگی برای زیر چشم استفاده میکنیم . سوپرای رنگی را کاملا فید میکنیم و برای فیکس شدن ، از سایه چشم پودری فشرده استفاده میکنیم .

 

 

سایه چشم بادوام

مشکلی که اکثر افراد دارند ، بابت سایه زیر چشم است.اگر موارد فوق را یک به یک انجام داده و رعایت کنیم کار بسیار بادوامی خواهیم داشت و به هیچ عنوان به هم نمیریزد .

 یعنی ابتدا استفاده از کانسیلر

 سپس گرفتن مواد اضافه توسط پد

 فیکس کردن کانسیلر توسط کامپکت

 استفاده از آکوا یا سوپرای رنگی

 فید کردن اطراف سایه

 در نهایت استفاده از سایه چشم پودری فشرده 

 

 

 

سایه چشم

 

 

نکات مهم آموزش مدل سایه چشم جدید

 نکته مهم دیگر که باید ذکر شود این است که اگر فرد در اطراف چشم چین و چروک داشته باشد ، و یا در اطراف چشم ،پوست خشک داشته باشد ، قبل از استفاده از کانسیلر، از آی پرایمر چشم استفاده میکنیم . این پرایمر ، هم چروکهای ریز را بازمیکند و هم به دوام آرایش کمک میکند .


پس از استفاده از پرایمر ، حدود پنج دقیقه صبر میکنیم و سپس کار زیر سازی و سایه زدن را انجام میدهیم .نکته ی دیگری را خدمتتان عرض میکنیم : برخی از افراد در زیر چشم دارای چروک زیادی هستند و بنابراین از روش فوق نمیتوان برای زیر سازی استفاده کرد . چون این مواد زیاد است و با اینکه مواد را کم میکنیم ، با اینحال باعث بیشترشدن چروکها میشود .


در اینحالت ابتدا پشت پلک را کار میکنیم و زیر چشم را کار نمیکنیم سپس به سراغ صورت رفته و کار کانتورینگ و گریم را انجام میدهیم و کار را فیکس میکنیم واز همان موادی که روی صورت زده میشود ، به میزان کم ، زیر چشم نیز زده میشود . و سپس توسط کانسیلر به میزان کم ، عیب و ایرادهای زیر چشم را میگیریم و در انتها که کار را فیکس کردیم میتوانیم سایه ی زیر چشم را کار کنیم . در این حالت زیر سازی داریم که سبک است و میزان چروکها را بیشتر نمیکند .
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: