دوشنبه 27 خرداد 1398 - 12:52:13

آموزش رنگ مو فانتزی

رنگ و مش کار حرفه ای غرب تهران

بهترین مدرس رنگ مو در تهران

 

رنگ مو فانتزی جدید  توسط خانم ماریا شیرزادفر کارشناس و مدرس حرفه ای رنگ و مش

رنگ مو فانتزی و توناژ پوست


در هنگام انتخاب رنگ موی فانتزی، در نظر گرفتن توناژ پوست، از فاکتورهای مهم به حساب می آید. معمولا رنگ‌های فانتزی تیره‌ مثل بنفش یا قرمز برای صورت‌های گندم‌گون یا تیره و رنگ موهای صورتی یا هلویی برای صورت‌هایی با پوست روشن مناسب‌تر است. می‌توانید رنگ موهای خنک و گرم را با هم مخلوط کرده تا نتیجه بهتری بگیرید. رنگ‌هایی مثل سبز و صورتی را با هم مخلوط کرده تا رنگ‌های جدیدتر و خلاقانه‌تری داشته باشید. برای ایجاد تنوع یا زیبایی بیشتر می‌توانید قسمتی از موی خود را با این رنگ های فانتزی و بخش بالای مو را با رنگ معمولی متناسب با آن رنگ کنید. همچنین اگر دارای رنگ چشم‌های تیره مثل قهوه‌ای یا مشکی هستید رنگ‌های فانتزی با توناژ رنگی قرمز برای شما مناسب‌تر است، اگر چشمان روشن دارید، رنگ‌های روشن برایتان مناسب تر است.

 

معرفی بهترین رنگ ومش کار در غرب تهران

اگر به دنبال یک رنگ و مش کار حرفه ای هستید،  خانم ماریا شیرزادفر مدرس و کارشناس کاربامواد، اکستنشن و کراتین مو، کوتاهی مو با بیش از 20سال سابقه مفید در زمینه  موآرایی در غرب تهران را به شما معرفی میکنیم.
آموزش و خدمات انواع رنگ و لایت کار با سایبرها، المنت و انواع تراپی ها،  شامپو استرایت، بوتاکس مو و انواع فر ها، انواع کوتاهی های ژورنالی و اکستنشن بصورت تخصصی توسط خانم ماریا شیرزادفر انجام میشود.
 همچنین، کلیه موارد فوق با ضمانت، پشتیبانی و ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای میباشد.


شماره تماس خانم ماریا شیرزادفر 

دیدن نمونه کارهای بیشتر در اینستاگرام:

Mariah_shirzad

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: