یکشنبه 23 تیر 1398 - 10:36:34

رنگ و لایت

رنگ و مش تخصصی غرب تهران

بهترین رنگ و مش کار در تهران

 

 

رنگ و لایت توسط خانم ماریا شیرزادفر کارشناس و مدرس حرفه ای رنگ و مش

انواع پودر دکلره

پودر‌های دکلره بسیار متنوع بوده و مارک‌های مختلفی در بازار موجود است که البته به طور کلی به سه دسته تقسیم می‌شود.
پودر دکلره آبی: قویترین پودر موجود در بازار است؛ که فقط برای دکلره کامل مو استفاده می‌شود. فقط برای رنگ مو‌های کاملا مشکی استفاده می‌شود. از پودر دکلره آبی رنگ برای هایلایت‌ها استفاده نکنید. اگر داخل فویل استفاده شود سریعا داغ کرده و احتمال آسیب به مو در این شرایط بیشتر و کنترل کار سختتر است.

پودر دکلره سفید: این پودر ملایمتر است و سرعت فرآیند شیمیایی متوسطی دارد؛ و برای استفاده در هایلایت با فویل مناسبترین گزینه است.

پودر دکلره بنفش: روند شیمیایی ضعیف‌تری دارد، بنابراین بیشتر برای دکلره کردن مو‌های صورت و بدن استفاده می‌شود. البته گاهی برای مو‌های حساس نسبت به دکلره یا هایلایت نیز قابل استفاده است.

 

انواع اکسیدان

تکمیل کننده رنگ مو و پودر دکلره بوده و یک کاتالیزور بسیار مهم در فرآیند شیمیایی کار ما محسوب می‌شود. اکسیدان‌ها به 3 گروه تقسیم می‌شوند که هر کدام مصرف خاص خود را دارند.

اکسیدان %6 برای دکلره کردن مو‌های صورت و بدن، برای رنگ کردن مو‌ها و گاهی برای هایلایت و دکلره مو‌های بسیار نازک و آسیب پذیر استفاده می‌کنیم.

اکسیدان %9 معمولا برای هایلایت‌ها و دکلره کردن جنس موی معمولی (نه خیلی نازک و نه خیلی ضخیم) استفاده می‌شود.
اکسیدان %12 را برای هایلایت و دکلره مو‌های خیلی زمخت که به راحتی رنگ باز نمی‌کنند استفاده می‌کنیم. منظور مو‌های به رنگ مشکی شبق و قهوه‌ای بسیار تیره هستند که نسبت به مواد دکلره واکنش کمی از خود نشان می‌دهند.

 

معرفی بهترین رنگ ومش کار در غرب تهران

اگر به دنبال یک رنگ و مش کار حرفه ای هستید،  خانم ماریا شیرزادفر مدرس و کارشناس کاربامواد، اکستنشن و کراتین مو، کوتاهی مو با بیش از 20سال سابقه مفید در زمینه  موآرایی در غرب تهران را به شما معرفی میکنیم.
آموزش و خدمات انواع رنگ و لایت کار با سایبرها، المنت و انواع تراپی ها،  شامپو استرایت، بوتاکس مو و انواع فر ها، انواع کوتاهی های ژورنالی و اکستنشن بصورت تخصصی توسط خانم ماریا شیرزادفر انجام میشود.
 همچنین، کلیه موارد فوق با ضمانت، پشتیبانی و ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای میباشد.


شماره تماس خانم ماریا شیرزادفر 

دیدن نمونه کارهای بیشتر در اینستاگرام:

Mariah_shirzad

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: