سه شنبه 21 خرداد 1398 - 10:05:03

اکستنشن و کراتینه مو تخصصی غرب تهران

روش های اکستنشن مو

معرفی بهترین اکستنشن کار 

 

مرکز تخصصی خوب برای انجام اکستنشن و کراتینه مو


در چند سال اخیر، تمایل خانم ها برای بلندتر و پرپشت تر نشان دادن موهایشان افزایش یافته است و معمولا برای این کار از اکستنشن مو کمک می گیرند. اگر شما هم در دسته این خانم ها قرار دارید، بد نیست با انواع روش های اکستنشن مو و بهترین مرکز تخصصی برای انجام این کار آشنا شوید. پس با وب سایت رژلب همراه باشید.


روش انجام اکستنشن مو


پیش از انجام اکستنشن مو، ابتدا باید موها را با یک شامپوی مناسب شستشو داد تا هر گونه چربی و محصولات آرایشی از روی آن پاک شود. حداقل میزان قد موهای شما برای انجام اکستنشن باید 7 الی 10 سانتی متر باشد تا انجام کار راحت تر صورت گیرد. البته روش های بسیاری برای اکستنشن موهای کوتاه نیز وجود دارد. بهتر است پیش از انجام اکستنشن، یک تکه کوچک از موهای خود را در اختیار آرایشگرتان قرار دهید تا راحت تر بتواند موهای رنگ موی خودتان را پیدا کند. اگر موهای شما کوتاه است، پیشنهاد ما به شما این است که بیش از 40 سانت به موهایتان اضافه نکنید. چرا که اگر موهایتان طول زیادی داشته باشد، فشار زیاد ناشی از آن موجب ریزش موهای طبیعی تان خواهد شد. علاوه بر این، ممکن است به دلیل کشش زیاد مو دچار سردرد نیز بشوید.


روش های اکستنشن مو


برای اکستنشن مو می توان از دو روش موی طبیعی و موی مصنوعی استفاده کرد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

اکستنشن مو با استفاده از موی طبیعی

استفاده از موی طبیعی در اکستنشن، حالت طبیعی تری را ایجاد می کند و جلوه بهتری دارد. معمولا اکستنشن موی طبیعی از قیمت بالاتری برخوردار است و می توان آن را رنگ، دکلره یا هایلایت کرد. دوام اکستنشن موی طبیعی به میزان رشد موی شخص بستگی دارد و معمولا حدود سه الی شش ماه را شامل می شود. اما بهتر است جهت افزایش ماندگاری آن، هر 45 روز یکبار ترمیم شود. برای آن که متوجه شوید موهای اکستنشن شده طبیعی هستند یا خیر، کافیست چند تار از آن را آتش بزنید و از بوی آن متوجه طبیعی یا مصنوعی بودن شوید.

اکستنشن مو با استفاده از موی مصنوعی

بهترین طول متوسط برای اضافه کردن موی مصنوعی اکستنشن، 22 تا 30 سانتی متر است. مقدار بیش از این موجب فشار روی پوست سر شده و احتمال ریزش مو را افزایش می دهد. اکستنشن با استفاده از موی مصنوعی معمولا حدود 3 الی 4 ماه ماندگاری دارد و فاصله آن ها از کف سر بستگی به سرعت رشد مو و سن شما دارد. در واقع هر چه سن شما بیشتر باشد، موی مصنوعی از کف سر شما دیرتر فاصله می گیرد.


روش های نصب اکستنشن مو


روش های چسب، رینگ، دوخت مو، لاینی و ... برای نصب اکستنشن مو وجود دارند که در ادامه به شرح کامل آن ها خواهیم پرداخت.

نصب اکستنشن مو با چسب کراتین

نوعی چسب بی ضرر برای جلوی سر می باشد که افراد دارای موهای نازک و کم پشتی می توانند از آن استفاده کنند. این چسب را باید کمی بالاتر از ریشه موها چسبانده و موی اکستنشن را روی آن قرار داد. سپس به وسیله گیره موهای طبیعی و مصنوعی با حرارت به هم فشرده کرده و چسبانده شود.

نصب اکستنشن مو با رینگ

بهتر است از رینگ برای اکستنشن موهای نازک و کم پشت استفاده نکنید؛ چرا که معمولا هنگام جمع کردن موها به خوبی نمایان می شوند. در این روش، رینگ واشرداری را داخل یک شاخه از موی مصنوعی قرار می دهند و با قلاب های مخصوص موهای طبیعی را به داخل همان رینگ می کشند. سپس با انبرک مخصوص، رینگ ها را محکم فشار می دهند تا مو ثابت شود و از این طریق موی مصنوعی به موی طبیعی متصل شود.

نصب اکستنشن مو با دوخت

اکستنشن مو با دوخت هیچ آسیبی به مو وارد نکرده و هر زمان که تمایل داشتید می توانید آن را از موهای طبیعی جدا کنید.

نصب اکستنشن مو به روش لاینی

یکی از سریع ترین روش های نصب اکستنشن، همین روش لاینی است که تجربه خوبی از این کار به شما می دهد.

نصب اکستنشن مو به روش اتصال حرارتی

در این روش ابتدا یک دسته باریک از موها جدا شده و کمی بالاتر از ریشه مو، محلول چسب مالیده می شود. سپس یک دسته باریک از موهای اکستنشن روی آن قرار گرفته و به وسیله گیره یا انبرک به هم فشرده می شود. حرارت انبرک، چسب را ذوب کرده و موهای مصنوعی را به موهای طبیعی شخص می چسباند. این روش با آسیب های بسیار همراه است.

 

انجام کلیه خدمات مو در بهترین مرکز زیبایی غرب تهران


شستشوی اکستنشن مو به چه صورت است؟


بهتر است موهای خود را تا پنج روز بعد از انجام اکستنشن، شستشو ندهید تا چسب ها به خوبی سر جای خود ثابت شوند. ممکن است در هفته اول انجام اکستنشن، با خارش پوست سر مواجه شوید که طبیعی بوده و بعد از مدتی به اکستنشن عادت خواهید کرد. به شما پیشنهاد می کنیم قبل از این که موها را شستشو دهید، آن ها را شانه بزنید تا گره های آن باز شود. سپس به آرامی زیر دوش بروید و مقداری شامپو روی موها بزنید. موها را از بالا به پایین فشار دهید تا تمیز شوند. هرگز موها را مالش ندهید و کاملا آبکشی کنید. بعد از شستشو با شامپو می توانید از نرم کننده استفاده کنید. البته مواظب باشید که نرم کننده با محل اکستنشن برخورد نداشته باشد تا باعث شل شدن و از هم جدا شدن آن ها نشود. بعد از شستشونیز می توانید موها را به آرامی داخل حوله فشار دهید تا آب اضافی آن گرفته شود. هرگز حوله را بالا یا پایین نکشید.


نکات اکستنشن مو


- پیش از خواب، موها را به وسیله یک کش در بالای سر جمع کنید تا به هم گره نخورد.
- هرگز با موهای خیس یا مرطوب نخوابید.
- از مصرف انواع تافت ها و حالت دهنده ها خودداری کنید؛ چرا که موجب جدایی موها از محل اتصال خواهد شد.
- اگر تا 5 روز بعد از انجام اکستنشن مو احساس ناراحتی داشتید، نگران نشوید. این موضوع امری طبیعی است و بعد از گذشت چند روز به موهای اکستنشن شده خود عادت خواهید کرد.


معرفی بهترین اکستنشن کار مو غرب تهران


اگر به دنبال یک اکستنشن کار حرفه ای هستید، پیشنهاد وب سایت رژلب به شما خانم ماریا شیرزادفر است. ایشان بیش از 20سال سابقه مفید در زمینه کار با مو ازجمله انواع کار با مواد مانند کراتین، ریباندینگ، انواع رنگ و لایت کار با سایبرها، المنت و انواع تراپی ها،  شامپو استرایت، بوتاکس مو و انواع فر ها، انواع کوتاهی های ژورنالی و اکستنشن ها می باشند. ضمن این که تیم همکاران در لاین های تخصصی کاملا حرفه ای می باشند و تجربه خوبی از اکستنشن و و کار با مواد را در اختیارتان قرار می دهند. همچنین، کلیه موارد فوق با ضمانت، پشتیبانی و ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای اموزش داده می شود.


شماره تماس خانم ماریا شیرزادفر


دیدن نمونه کارهای بیشتر در اینستاگرام:

Mariah_shirzad

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: